Koulussani on yksi todella söpö poika mutta ongelma on e, etten uskalla lähestyä häntä. Tiedän ettei hän varmana pidä minusta. Olen läski p*ska pää :< mutta haluan yrittää. Ajattelen että lähetän facebookissa hänelle viestin, mutta mitä kirjoittaisin hänelle? Auttakaa minua ! Ehdotuksia viestiin, koska pelkään että viestistä tulee typerä ja sitten nolottaa koulussa. En ole edes koskaan jutellut hänelle. En ole ollut hänen kanssa missään tekemisessä, joten helpompaa olisi varmaan lähettää hänelle viesti.
Lähestyminen
23
4050
Vastaukset
- ......
Lähetä esim. vaikka moi! tuttu naama, ekkö ookin samasta koulusta?
jotain tosi pientä, millä alottaa keskustelun. Hän vastaa jos on kiinnostunut/kiinnostuu
tällöin ei pitäisi paljon nolottaakaan. Ei kannata suoraan kertoa ihastumisesta, eikä sitä tarvitse koskaan sanoakaan, sen kyllä huomaa.
Yritä vaan saada joku luonteva , arkinen keskustelu aikaiseksi - Dyyppi.
mulla ihan samanlainen tilanne! :D oon vaan se poika joka on ihastunut, ja haluaisin ottaa yhteyttä tyttöön johon oon ihastunut, mutten oo ollut tekemisissä hänen kanssaan, joten en tiedä uskaltaisiko... Itse meinasin varmaan kasvotusten puhutella sitä tyttöä. Enää pitäisi vaan saada se aikaan siten ettei siinä olisi sen tytön kavereita kuulemassa. Ainakin minusta se on todella hankalaa ja häiritsevää yrittää pyytää ulos ilman yleisöä.
Annan sulle kuitenkin näin vinkin omasta näkökulmasta: ite tykkäisin jos mua lähestyttäisiin :) Vaikkei samanlaista kiinnostusta olisikaan, niin se että joku on kiinnostunut tuntuu kuitenkin jokaisesta hyvältä, että varmasti sun ihastuksesi kohde vaan tykkäisi siitä että kerrot tunteistasi, ja jos pakit tulee, niin varmasti tekee sen fiksuna tyyppinä ystävällisesti. Ja jos tunteita löytyy niin ootpa sitten ainakin tyytyväinen että yritit :)- aloittaja
Kiitos todella paljon vastauksista! Ongelma on se,etei hänellä ole kuvaa itsestään, mutta yritän laittaa jotain järkevää :)
- Ihanmielenkiinnosta
aloittaja kirjoitti:
Kiitos todella paljon vastauksista! Ongelma on se,etei hänellä ole kuvaa itsestään, mutta yritän laittaa jotain järkevää :)
Laitoitko jo viestiä hänelle? Jos kyllä, mitä kirjoitit siihen?
- aloittaja
Ihanmielenkiinnosta kirjoitti:
Laitoitko jo viestiä hänelle? Jos kyllä, mitä kirjoitit siihen?
ää, en vielä uskaltanut ;
- Dyyppi.
aloittaja kirjoitti:
Jos ite aattelen, että joku tyttö koulustani/luokaltani pyytäisi facessa kaveriksi, niin en mä sitä pahaksi laittaisi ollenkaan :) Facebook on oikeestaan aika helppo tapa lähestyä kuitenkin, kun siellä lisää kuka vaan kaverikseen, ja sieltä on myös helppo ruveta juttelemaan kahdenkesken. Joten anna mennä vaan! :D Kerro kuinka kävi, niin ehkä mä itekin saan vähän rohkeutta oman ihastuksen kohteen lähestymiseen.
- :>
aloittaja kirjoitti:
Noniin kaveripyyntöä vaan kehiin ja sitten kirjoitat viestiin vaikka kiva kun hyväksyit kaveripyynnön tai jotain kyllä sä jotain kivaa keksit :>
- tiiät kuka
:> kirjoitti:
Noniin kaveripyyntöä vaan kehiin ja sitten kirjoitat viestiin vaikka kiva kun hyväksyit kaveripyynnön tai jotain kyllä sä jotain kivaa keksit :>
Noi kaikki tunnusmerkit vastaa nii hyvin mua! Nyt lisäät samantien mut kaveriks(: ei oo välii miten keskustelun fb:ssä alotat kunha alotat((: jos oot ketä luulen ni tätä on odotettu.
- aloittaja
tiiät kuka kirjoitti:
Noi kaikki tunnusmerkit vastaa nii hyvin mua! Nyt lisäät samantien mut kaveriks(: ei oo välii miten keskustelun fb:ssä alotat kunha alotat((: jos oot ketä luulen ni tätä on odotettu.
no hyvä läppä, hei -.- .... :)
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
no hyvä läppä, hei -.- .... :)
NO JUST! -.- yritin lisätä hänet kaveriks, mutta tuleekin ilmotus että on tapahtunut virhe! Voi hitsi, ku just oisin saanu lisättyä, mut ei... -.-
- 420
aloittaja kirjoitti:
NO JUST! -.- yritin lisätä hänet kaveriks, mutta tuleekin ilmotus että on tapahtunut virhe! Voi hitsi, ku just oisin saanu lisättyä, mut ei... -.-
Uutta yritystä kehiin kohta onnistuu;)
- 36
420 kirjoitti:
Uutta yritystä kehiin kohta onnistuu;)
Ilmoittele sitten miten kävi.
- aloittaja
36 kirjoitti:
Ilmoittele sitten miten kävi.
jjoo nyt sain lähetettyä kamupyynnön :7 saattaa vähä ihmetellä ku tällähetkellä mulla ees ketää kaveria,paitsi hän..jos hyväksyy. en viiti ketään koulustanipyytää ketää...mut hyväksyispä se
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
jjoo nyt sain lähetettyä kamupyynnön :7 saattaa vähä ihmetellä ku tällähetkellä mulla ees ketää kaveria,paitsi hän..jos hyväksyy. en viiti ketään koulustanipyytää ketää...mut hyväksyispä se
tulee ko facebookissa ilmoitus jos joku hylkää kaveripyynnön vai näyttääkö se sitä että kaveripyynö odottaa hyväksymistä??
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
tulee ko facebookissa ilmoitus jos joku hylkää kaveripyynnön vai näyttääkö se sitä että kaveripyynö odottaa hyväksymistä??
eipä oo vielä hyväksyny ;
- girll92
aloittaja kirjoitti:
eipä oo vielä hyväksyny ;
iiik luin koko tän viestiketjun läpi..
ja musta tää kaveripyynnön lähettäminen oli tosi hyvä ja sulonen juttu!!
aevan varmasti se kohta hyväksyy, kukapa ei haluis lisää fb-kavereita, vaikkette oo keskenänne jutellu, niin se on silti varmasti sut huomannu koulussa yms=))
kattoo vaa et oot rohkee !!
onnnee ja nyt vaan peukut pystys että tää homma toimii..
talvi on ihanaa aikaa ruveta seukkaamaan.. kun on niin nättiä ja lunta sataa ja sitten oma kulta kainalossa=) - aloittaja
girll92 kirjoitti:
iiik luin koko tän viestiketjun läpi..
ja musta tää kaveripyynnön lähettäminen oli tosi hyvä ja sulonen juttu!!
aevan varmasti se kohta hyväksyy, kukapa ei haluis lisää fb-kavereita, vaikkette oo keskenänne jutellu, niin se on silti varmasti sut huomannu koulussa yms=))
kattoo vaa et oot rohkee !!
onnnee ja nyt vaan peukut pystys että tää homma toimii..
talvi on ihanaa aikaa ruveta seukkaamaan.. kun on niin nättiä ja lunta sataa ja sitten oma kulta kainalossa=)kiitos kaikille jotka on auttanu mua jaksamaan ja yrittämään.. mut jotenki mua pelottaa ja tuntuu ettei tästä tuu mitään ;< ja ei se varmaan hyväksy tms.. äääh ;
- «
aloittaja kirjoitti:
kiitos kaikille jotka on auttanu mua jaksamaan ja yrittämään.. mut jotenki mua pelottaa ja tuntuu ettei tästä tuu mitään ;< ja ei se varmaan hyväksy tms.. äääh ;
jjoo, kävin fb:ssa kattoo ja hän....oli hyväksyny ♥ :) ei kannata sanoo ennenku tietää ;) näin tämä homma etenee
- aloittaja
« kirjoitti:
jjoo, kävin fb:ssa kattoo ja hän....oli hyväksyny ♥ :) ei kannata sanoo ennenku tietää ;) näin tämä homma etenee
olen illan miettinyt mitä minä kirjottaisin hänelle ;< ei tään ppitäs olla näin vaikeeta, mut näyttää olevan. en kehtaa enää laittaa mitään kiva kun hyväksyit kamupyynön, taidat olla samasta koulusta tms...ihan hirveetä, oon niin sekasi etten tiedä enää MITÄÄN mitä kirjottais ;
- noha
aloittaja kirjoitti:
olen illan miettinyt mitä minä kirjottaisin hänelle ;< ei tään ppitäs olla näin vaikeeta, mut näyttää olevan. en kehtaa enää laittaa mitään kiva kun hyväksyit kamupyynön, taidat olla samasta koulusta tms...ihan hirveetä, oon niin sekasi etten tiedä enää MITÄÄN mitä kirjottais ;
minullakin on sama ongelma, kertokaa mitä teen tai auttakaa mua kans pyydän
- surunmurtama
Dyyppi. kirjoitti:
Jos ite aattelen, että joku tyttö koulustani/luokaltani pyytäisi facessa kaveriksi, niin en mä sitä pahaksi laittaisi ollenkaan :) Facebook on oikeestaan aika helppo tapa lähestyä kuitenkin, kun siellä lisää kuka vaan kaverikseen, ja sieltä on myös helppo ruveta juttelemaan kahdenkesken. Joten anna mennä vaan! :D Kerro kuinka kävi, niin ehkä mä itekin saan vähän rohkeutta oman ihastuksen kohteen lähestymiseen.
Minulla on huonoja kokemuksia, kun olen pyytänyt ihastusta/puolituttua naista treffeille facessa. Joko annetaan täysin epämääräisiä vastauksia tai sitten hävitään facesta kokonaan yhyyy :(
- hansu 123
auttakaa muakin en osaa keksiä aiheita olen ihastunut tyttön haluan tutustua häneen mutta aiheen keksiminen on vaikeaa yks mun kaveri sanoi käytä mieli kuvaa enkä ymmärä mitä se tarkoittaa :/
- heij då !
no fb kannattaa lähestyy ekana, kirjotat sille vaik : moi mts.. ainii ja oot komee :)...kyll se siihen vastaa moi iha semii, kiits..no ei kaikki vastaa mut sille ei vaa sillo voi mtn...ja kun ootte jutellu n 1-4 vk, nii se tai sä kysyt nähääks .................päivänä ?, kaikki pojat ei osaa vastata heti, mut voi mennä 2d nii sit se vastaa en voi olla sillo, tai vaik, joo...kyll sää tiät..rohkeesti vaa, no en mäkää osaa lähestyy yht poikaa, oltii kerra smas kerrokses koulus, ja melki olin menos juttelee sille ku se oli aik lähel, sit aattelin vittu! en pyge tähä, mutfb alotus suosittelen, sen avulla nään tyypin syyslomall
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842745On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612642Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892085Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk531572Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171498Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve361485