Mun tyttöystävä lähti kosovoon

Nuor miäs

Se meni sinne jo puoli vuotta sitten. Onkohan se antanut pimssua jollekkin faitterille siellä? Se on aika perso munalle ja siksi vähän miettinyt että onkohan tuo siellä ilman pystynyt olemaan. Olenb joskus hokannut että se mun kaverienkin haaruksia hieronut yhteisissä illanvietoissa. Olen kyllä huomannut, mutta en ole sanonut.
Kannattaisiko minun ottaa uusi nainen ja lempata se jakorasia?

4

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kossu 2008

      Meillä ainakin jokainen nainen sai munaa oli varattu tai ei. Pappi ei saanut, mutta kuraattorit ja kaikki matkatoimiston tytöt sun muut sai meisseliä kuulemma ainakin. Ei sinne mikään siveydensipuli nainen lähdekkään kuuntelemaan poikain rasvaisia lätinöitä. Kyllä inttiin menee ja rt-tehtäviin hakeutuu ne "ei niin kauniit ja ei niin pillustaan tarkat horot". Mutta menee ne siellä reissussa aina sillon tällöin tyhjennykseen nekin.

    • Määääkin

      Vastasit itse jo kysymyksessäsi. Itse olet hänet valinnut, joten tee tuokin valinta itse. Tiedetäänkö me täällä keskustelupalstalla paremmin sun tyttöystävästäs..? NOT. Mitä jos kysyisit häneltä, etkä ventoverailta. Jos hän pettää kotimaassa illanvietoissa, niin pettää hän sitten Kosovossaki... vaikka kuka tietää, paitsi hän ja sinä. Ja rauhanturvaaminen ei kenestäkään pettäjää tee, se on sitten ollut luonteessa koko ajan muutenkin. Tuollainen miettiminen kotiinjäävälle on ihan tavallista silti. Kun toinen on kaukana, sitä tulee mieleen kaikenlaista, mielikuvituskin voi tehdä temput. Pidä pää kylmänä ja keskustele mieluummin tyttöystäväsi kanssa, täältä saat suurimmaksi osaksi vain epäasiallisia vastauksia. Hyvää jatkoa!

      • varatun nusaisija

        ei sinne naiset muusta syystä lähde. Oletko varmasti tyydyttänyt sen eukkosi kunnolla?


      • 12443

        Häpeä! Menit trolliin ja trollaannuit siitä!
        Jos et tiedä mitä se tarkoittaa, niin annahan kun selvennän: kengännumerosi on vastaavanlainen nähden älykkyysosamäärääsi. Great success.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe