Mun tyttöystävä lähti kosovoon

Nuor miäs

Se meni sinne jo puoli vuotta sitten. Onkohan se antanut pimssua jollekkin faitterille siellä? Se on aika perso munalle ja siksi vähän miettinyt että onkohan tuo siellä ilman pystynyt olemaan. Olenb joskus hokannut että se mun kaverienkin haaruksia hieronut yhteisissä illanvietoissa. Olen kyllä huomannut, mutta en ole sanonut.
Kannattaisiko minun ottaa uusi nainen ja lempata se jakorasia?

4

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kossu 2008

Meillä ainakin jokainen nainen sai munaa oli varattu tai ei. Pappi ei saanut, mutta kuraattorit ja kaikki matkatoimiston tytöt sun muut sai meisseliä kuulemma ainakin. Ei sinne mikään siveydensipuli nainen lähdekkään kuuntelemaan poikain rasvaisia lätinöitä. Kyllä inttiin menee ja rt-tehtäviin hakeutuu ne "ei niin kauniit ja ei niin pillustaan tarkat horot". Mutta menee ne siellä reissussa aina sillon tällöin tyhjennykseen nekin.

• Määääkin

Vastasit itse jo kysymyksessäsi. Itse olet hänet valinnut, joten tee tuokin valinta itse. Tiedetäänkö me täällä keskustelupalstalla paremmin sun tyttöystävästäs..? NOT. Mitä jos kysyisit häneltä, etkä ventoverailta. Jos hän pettää kotimaassa illanvietoissa, niin pettää hän sitten Kosovossaki... vaikka kuka tietää, paitsi hän ja sinä. Ja rauhanturvaaminen ei kenestäkään pettäjää tee, se on sitten ollut luonteessa koko ajan muutenkin. Tuollainen miettiminen kotiinjäävälle on ihan tavallista silti. Kun toinen on kaukana, sitä tulee mieleen kaikenlaista, mielikuvituskin voi tehdä temput. Pidä pää kylmänä ja keskustele mieluummin tyttöystäväsi kanssa, täältä saat suurimmaksi osaksi vain epäasiallisia vastauksia. Hyvää jatkoa!

• varatun nusaisija

ei sinne naiset muusta syystä lähde. Oletko varmasti tyydyttänyt sen eukkosi kunnolla?

• 12443

Häpeä! Menit trolliin ja trollaannuit siitä!
        Jos et tiedä mitä se tarkoittaa, niin annahan kun selvennän: kengännumerosi on vastaavanlainen nähden älykkyysosamäärääsi. Great success.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      119
      6354
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6177
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6050
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3972
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2395
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      121
      1420
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1261
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1098
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      61
      907
    Aihe