en tiedä onko muilla sellaisia vaihde-aikoja bedissä, eli ahmiminen ei ole ihan jokapäiväistä, vaan esim joka toinen päivä.. no, itselläni on nyt koko viikon ollut ahmimisvaihde. rahaa mennyt ruokaan yli 250e yhdessä viikossa. ahmin, ahmin ahmin... vaikka on ähky olo, vatsaan nipistää ja koskee, ahmin silti jotain. tällä hetkellä menee kermaviilidippiä sipsien kanssa ja pepsiä, vaikka on täysi olo hetki sitten syödystä ruuasta. en usko että koko viikon aikana en olisi ollut tuntia ilman että jotain ruokaa olisi suussa. vaikka tajuan ettei kannata mennä kauppaan, koska ostan kuitenkin ruokaa mitä ei saisi syödä, menen sinne silti.. välillä en edes muista, että olisin käynyt kaupassa, vasta huomaan seisovani ovella kauppakassit kädessä, jotka täynnä kaikkea epäterveellistä ja nopeasti valmistuvaa.
ennen sentään minulla oli vain hetkiä kun ahmin mutta tuntuu kuin aivohini olisi jäänyt tämä vaihde päälle. pelkään että mahalaukkuni kohta repeää, koska en osaa hillitä itseäni.
ja ennenkuin kukaan kysyy, ei, en oksenna ruokaa ulos. sairastan bediä, en bulimiaa
vai onkohan tämä enää edes bediä vaan jotakin muuta sairaampaa.
vaihde ei lopu?
5
668
Vastaukset
- jossukkainen
Moi!
Otan osaa, tuo on hirvittävää, tiedän omasta kokemuksesta. Pystyisitkö pitämään "Älä syö mitään" -päivän. Itse sillä konstilla olen saanut syömiskierteen loppumaan. Ja käymällä kävelyllä pari-kolme kertaa päivässä, vaikka vain 10 min. kerrallaan. Toivottavasti onnistuu! - BEDder
Tunnen tuskasi. Itse olen ihan tuhoton ahmija, ja juurikin tyhjentelemätön sellainen. Olen hirvittävän laiska, mutta jos tunnen, etten saa kierrettä katkaistua, lähden kirjastoon tai kauppaan ilman kukkaroa pyörimään. Mun ainakin pitää lähteä pois mun "syöpöttelypesäkkeestä", että saan sen katkaistua. Bussiinkin voi mennä istumaan, jos on bussikortti-ihmisiä.
- Mikäonmikämikä
Minulla on toisinaan sellainen olo ettei ruoka riitä tyydyttämään. Olen pohtinut asiaa tunteelliselta pohjalta ja käynyt asioita läpi, mutta siitä huolimatta näin on. Nyt mietin jos ravinto ei anna minulle joitakin hivenaineita tarpeeksi. Minulla on valtava suolanhimo juuri nyt. Maustan ruokani äärettömän suolaiseksi ja ajattelen sen olevan hyvä minulle. Huomaan jonkin osan siitä "ei riitä" -tunteesta tyydyttyvän mitä enemmän annan periksi ja vedän mineraaleja. Katsotaan mitä käy. Yksi suolamyrkytys sinne tai tänne kun on muitakin ongelmia ja sitäpaitsi tämä tuntuu hyvältä. Ei ole kyseessä tavallinen puhdistettu ruokasuola.
- --hanna_____
Elämäni ikävimmät ajanjaksot ovat olleet silloin kun bed on ollut pahimmillaan. Toisaalta monesti vaikeudet elämässäni ovat laukaisseet ahmimisjaksoja. TIedän niin tunteen kun vaihde ei lopu. Joka ikinen päivä olen miettinyt, että nyt loppuu syöminen ja tänään syön kevyesti ja alan laihduttaa nämä tulleet kilot pois. Lopulta olen sitten kuitenkin ahminut väsymykseen ja masennukseen. Pienen hetken hyvä olo on kuitenkin nopeasti muuttunut morkkikseksi ja fyysisesti pahaksi oloksi. Joskus on ollut kausia jolloin olen ahminut joka päivä. Kun olen tullut kotiin, olen tullut kaupan kautta ison määrän ruokaa kanssa. Noina aikoina en ole vain jaksanut välittää. tuntuu että bed on melkein kuin alkoholismi (kun sortuu niin saattaa tulla pitempikin ahmimiskausi) ja en osaa syödä kuin muut. Mietin ruokaa jatkuvasti ja sitä mitä saan seuraavaksi syödä.
Tällä hetkellä yritän rajoittaa syömisiäni ja saada tätä ylipainoa pois. Toivottavasti joskus tulee vielä päivä, jolloin opin elämään kuin muut ja opin olemaan ahmimatta. Pelottaa kokoajan että sorrun ahmimaan, mutta nyt vaikuttaa hyvältä ja liikunnastakin olen saanut paljon nautintoa. Tuntuu että koukutun kohta siihen ja se on vaan hyvä. :) Kunhan vaan en ahmi.
- fattis
minä olen syönyt kanssa yli 500e kolmessa viikossa ja kaikki laskut jäi maksamatta.Järki sanoo..maksa laskut, älä syö, älä osta jne..mutta se jokin muu "voima" voittaa aina:-/ et ole ainoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015