Se retki epäonnistuu sinne, turha yrittää viedä sinne pakolla sitä miten naistenasema pitää olla täältä vinkkelistä.
Voihan sinne rahan vuoksi lähteä, tulee verotontakin 2500 e kk ja peruspalkka joka verollisista.
Siellä on patriarkkaatti eikä sitä voi aseilla murtaa, ellei tapeta koko kansaa.
Muutenkin tuon patriarkkaatin tilapäinen poistuminen meidän elämästä on vain historiallisesta näkökulmasta kumma poikkeavuus, toistaiseksi historiassa patriarkkaati on aina tullut voittajana
Lisää Afganistaniin
4
668
Vastaukset
- kutsu kävi jo
lähen sinne tienaamaan ja ottaan arskaa ja mahdollisesti ottaan faittiakin. Mutta sen lähtevien kollegoiden listan haluan nähdä ennen kuin menen säkylään, koska missään pelleporukassa ja minä minä -miesten ja neitien porukassa en lähde. Eli mukaan kunnon solttuja ja muutama nätti aikuinen keskustelutaitoinen nainen, niin mikä jottei. Lapset ja tytöt jää kotiin ja kunnon porukkaa hoitamaan suomen edustusta.
- ja kallis.
Eikö olisi halvempaa ja yksinkertaisempaa YK:n johdolla kuskata afganistanista kaikki naimattomat naiset ja lapset ympäri maailmaa, kunkin maan kantokyvyn mukaan ja sen jälkeen voisi vetää länsimaiset joukot kotiin? Jätettäisiin talipallit tappelemaan keskenään.
- lahfköahfpa
sähän tuut olemaan ainoo hyvä tyyppi ja oikee sotilas siellä. Anteeks mut eikö ne oo niitä neitejä ja pikkupoikia, jotka inisee täällä suomi24:ssä, että "sen lähtevien kollegoiden listan haluan nähdä ennen kuin menen säkylään, koska missään pelleporukassa ja minä minä -miesten ja neitien porukassa en lähde". Aika pirun minä minä olet kyllä itse :D
- juupajoopa
lahfköahfpa kirjoitti:
sähän tuut olemaan ainoo hyvä tyyppi ja oikee sotilas siellä. Anteeks mut eikö ne oo niitä neitejä ja pikkupoikia, jotka inisee täällä suomi24:ssä, että "sen lähtevien kollegoiden listan haluan nähdä ennen kuin menen säkylään, koska missään pelleporukassa ja minä minä -miesten ja neitien porukassa en lähde". Aika pirun minä minä olet kyllä itse :D
luulee olevansa se, joka lähtijät valitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1652982Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1142274Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.761959Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi471713Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n621607Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe151411Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään311394Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.721246Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan661235Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n10978