Lisää Afganistaniin

hyi Halonen

Se retki epäonnistuu sinne, turha yrittää viedä sinne pakolla sitä miten naistenasema pitää olla täältä vinkkelistä.
Voihan sinne rahan vuoksi lähteä, tulee verotontakin 2500 e kk ja peruspalkka joka verollisista.

Siellä on patriarkkaatti eikä sitä voi aseilla murtaa, ellei tapeta koko kansaa.
Muutenkin tuon patriarkkaatin tilapäinen poistuminen meidän elämästä on vain historiallisesta näkökulmasta kumma poikkeavuus, toistaiseksi historiassa patriarkkaati on aina tullut voittajana

4

716

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutsu kävi jo

lähen sinne tienaamaan ja ottaan arskaa ja mahdollisesti ottaan faittiakin. Mutta sen lähtevien kollegoiden listan haluan nähdä ennen kuin menen säkylään, koska missään pelleporukassa ja minä minä -miesten ja neitien porukassa en lähde. Eli mukaan kunnon solttuja ja muutama nätti aikuinen keskustelutaitoinen nainen, niin mikä jottei. Lapset ja tytöt jää kotiin ja kunnon porukkaa hoitamaan suomen edustusta.

• ja kallis.

Eikö olisi halvempaa ja yksinkertaisempaa YK:n johdolla kuskata afganistanista kaikki naimattomat naiset ja lapset ympäri maailmaa, kunkin maan kantokyvyn mukaan ja sen jälkeen voisi vetää länsimaiset joukot kotiin? Jätettäisiin talipallit tappelemaan keskenään.

• lahfköahfpa

sähän tuut olemaan ainoo hyvä tyyppi ja oikee sotilas siellä. Anteeks mut eikö ne oo niitä neitejä ja pikkupoikia, jotka inisee täällä suomi24:ssä, että "sen lähtevien kollegoiden listan haluan nähdä ennen kuin menen säkylään, koska missään pelleporukassa ja minä minä -miesten ja neitien porukassa en lähde". Aika pirun minä minä olet kyllä itse :D

• juupajoopa
        lahfköahfpa kirjoitti:

sähän tuut olemaan ainoo hyvä tyyppi ja oikee sotilas siellä. Anteeks mut eikö ne oo niitä neitejä ja pikkupoikia, jotka inisee täällä suomi24:ssä, että "sen lähtevien kollegoiden listan haluan nähdä ennen kuin menen säkylään, koska missään pelleporukassa ja minä minä -miesten ja neitien porukassa en lähde". Aika pirun minä minä olet kyllä itse :D

luulee olevansa se, joka lähtijät valitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      472
      2090
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      163
      1377
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      79
      1253
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      95
      1224
    5. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      188
      1184
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1157
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      101
      805
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      58
      776
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      47
      753
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    Aihe