Se retki epäonnistuu sinne, turha yrittää viedä sinne pakolla sitä miten naistenasema pitää olla täältä vinkkelistä.
Voihan sinne rahan vuoksi lähteä, tulee verotontakin 2500 e kk ja peruspalkka joka verollisista.
Siellä on patriarkkaatti eikä sitä voi aseilla murtaa, ellei tapeta koko kansaa.
Muutenkin tuon patriarkkaatin tilapäinen poistuminen meidän elämästä on vain historiallisesta näkökulmasta kumma poikkeavuus, toistaiseksi historiassa patriarkkaati on aina tullut voittajana
Lisää Afganistaniin
4
565
Vastaukset
- kutsu kävi jo
lähen sinne tienaamaan ja ottaan arskaa ja mahdollisesti ottaan faittiakin. Mutta sen lähtevien kollegoiden listan haluan nähdä ennen kuin menen säkylään, koska missään pelleporukassa ja minä minä -miesten ja neitien porukassa en lähde. Eli mukaan kunnon solttuja ja muutama nätti aikuinen keskustelutaitoinen nainen, niin mikä jottei. Lapset ja tytöt jää kotiin ja kunnon porukkaa hoitamaan suomen edustusta.
- ja kallis.
Eikö olisi halvempaa ja yksinkertaisempaa YK:n johdolla kuskata afganistanista kaikki naimattomat naiset ja lapset ympäri maailmaa, kunkin maan kantokyvyn mukaan ja sen jälkeen voisi vetää länsimaiset joukot kotiin? Jätettäisiin talipallit tappelemaan keskenään.
- lahfköahfpa
sähän tuut olemaan ainoo hyvä tyyppi ja oikee sotilas siellä. Anteeks mut eikö ne oo niitä neitejä ja pikkupoikia, jotka inisee täällä suomi24:ssä, että "sen lähtevien kollegoiden listan haluan nähdä ennen kuin menen säkylään, koska missään pelleporukassa ja minä minä -miesten ja neitien porukassa en lähde". Aika pirun minä minä olet kyllä itse :D
- juupajoopa
lahfköahfpa kirjoitti:
sähän tuut olemaan ainoo hyvä tyyppi ja oikee sotilas siellä. Anteeks mut eikö ne oo niitä neitejä ja pikkupoikia, jotka inisee täällä suomi24:ssä, että "sen lähtevien kollegoiden listan haluan nähdä ennen kuin menen säkylään, koska missään pelleporukassa ja minä minä -miesten ja neitien porukassa en lähde". Aika pirun minä minä olet kyllä itse :D
luulee olevansa se, joka lähtijät valitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775