Tietääkö kukaan seurusteleeko Jussi nykyään???
Jussi seurustelee
6
2287
Vastaukset
- Jussi the man
Olen naimisissa... Kerro kaikille tutuille :)
- hippulavinkuja
ainakin viime syksynä sillä oli joku tyty mukana joka ei kauheesti tykännyt siitä kun jussi jutteli muiden tyttöjen kans.....
- Jussi pussi puita nu
Ei kiinnosta kaikenmaailman peikot joista levy-yhtiöt ja kaupallinen media tekevät suurella rahalla "tähteä", paska on paskaa.
- oon teini
no voi sil joku typy olla, mut mistä se nyt on sitä tietämään? siis tarkotan et ei se välttämät sille oo nii uskolline et se ei muit typyi vois tavata. siis niin et sun viestist keijukka sai sellasen kuvan et oot iskeny jussiin. ei siin mitää, ihan hyän näkönenhän jussi on. tai siis must ainaki.
- jalluK
oon teini kirjoitti:
no voi sil joku typy olla, mut mistä se nyt on sitä tietämään? siis tarkotan et ei se välttämät sille oo nii uskolline et se ei muit typyi vois tavata. siis niin et sun viestist keijukka sai sellasen kuvan et oot iskeny jussiin. ei siin mitää, ihan hyän näkönenhän jussi on. tai siis must ainaki.
seurustelee sen mulatin kanssa nyt. tunnetaan myös tyrkky-teana, joka on julkkisten perään kuolannut iät ja ajat. apiksen tonia hoitanut esimerkiksi, ja teemua ja JAMIEta, HEH. loputon lista. tosi rakkautta.
- HeLLU R.
Taitaa olla nykyisin kihloissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571