olette sisäsiittoisia! Oletteko kaikki sukua toisillenne?
Pienenä vinkkinä: kannattaa lähteä sieltä peräkylältä hieman kauemmaksi puolisonhakuun, niin tulee hieman uutta verta sukuun. Vai onko se niin, että mitä serkumpi, sen herkumpi?
Kylläpäs te heinolalaiset
7
651
Vastaukset
- oli kerran
yksi mies joka asui äitinsä kanssa muistaakseni Sinilähteellä asuivat. Lienee äiti antanut pojalleen kunnolla, kun kukkia kantoi. Mies oli kertonut humalassa, että äiti on hyvin säilynyt...
Sitten oli yksi toinen mies, joka käytti vuokrarouvaa hyväkseen. Puhuttiin, että lapsetkin olisi vuokramiehelle...- .......
muistat väärin, asui jyrängössä.
- Onko?
....... kirjoitti:
muistat väärin, asui jyrängössä.
Onko se se hullu joka kulkee kirveen ja moottorisahan kanssa aurinkolasit päässä? Kävelee katuja edestakaisin. Äitinsä pukeutuu kuin mustalainen ja leikkii ennustajaa?
- ----
Onko? kirjoitti:
Onko se se hullu joka kulkee kirveen ja moottorisahan kanssa aurinkolasit päässä? Kävelee katuja edestakaisin. Äitinsä pukeutuu kuin mustalainen ja leikkii ennustajaa?
onko sillä muka ihan oikeesti joku kirves mukana? :O
- hihihiiih
ai jäikö vierailija ilman pesää Heinolassa kuin noin ottaa pannuun ?
- 17
ei kannata tulla katsomaan kurjuutta sinne.
- Utelias lahtelainen
Onko siellä Heinolassa oikeasti jotkut siskopuoli ja velipuoli naimisissa keskenään? Ja kuulema lapsiaki niillä olisi!? Miten on mahdollista? :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416