Niin kauan, kuin voimme

jos olisin lintu
leikkaisin siivilläni ilmaa
viistäisin ääretöntä taivaanrantaa
ja kiertäisin auringon

( enkelitkin pystyy samaan )

mutta olen kuin syksy
sen varisevaa kultaa Äiti Maan sydämellä
eläen vain hetken
kunnes Luoja lopulta ottaa pois

laske katseesi kasvoilleni
anna kätesi vaipua ihoni tuoksuun
sillä lainaa
lainaa vain olla voin

niin kuin lapsi
joka rakkaudestani huolimatta
lensi lopulta pesästä pois

silti
sydämeni luonaan on aina

19

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Sinä Rakkaani nostat minuun merkillisiä
      unia ja unikuvia, uninen kätesi lämpimänä
      minussa saa sen aikaan, kuljen mukaasi,
      tulen kuin olisimme eri maailmassa, Rakkautesi,
      se kaiken minuun suottaa..

      Sinä kohoat minun syliini ja katseesi minut
      itseesi kietoo, tunnen käsivartesi, olkasi, enkä
      enää kaipaa muuta, hengityksemme liikkuvat yhdeksi
      ja povemme samaksi, me kuin liitäisimme yli kaiken,
      kasvosi kiinni minun kasvoissa..

      Huulemme kasvamassa yhteen, sylimme vaipumassa
      samaan, reitemme kahdeksi. kiihkomme väreilyksi,
      joka kulkee vartaloidemme lävitse, kiihdymme, mihin
      emme ole koskaan yltäneet, jätämme valjuovia jälkeemme,
      kertomuksia kuinka lähellä toisiamme olemme..

      Lopulta sulkeudumme kehojemme sisään, olöemme samassa
      verenkierrossa, ajatuksemme yhtä, ei enää kysymyksiä,
      vastauksia, epätietoisuutta, minä tahdon Sinua ja Sinä
      tiedät miten, olemme poissa, mitä ennen olimme,
      nyt tämä, vain toisemme, huipulle kohoaminen..

      ..uni kuin kappale taivasta, jonka luo tahtoo
      Sinuun nukahtaa..

      http://www.youtube.com/watch?v=6ZtHTxhbeIQ&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Kuin kirpoava hetki, tovi, niin moni elämässä,
      nautintoa, kohoamista ja sitten ohitse..

      Miten varautua, valmistautua, kun
      tuntuu niin hyvältä, haluaa, kaipaa ja odottaa
      kuin unta, täyttymystä..

      Ja sitten siitä on irtauduttava, laskettava pois ote,
      katsottava jäkeensä, mitä jää..siitä unet heräävät.

      Rakkautta.

      Upea rakkausruno joka tarjosi,
      antoi kokemuksen..

      Naisen käden tekstiä, johon oli helppo
      kulkea ja sisäistää itseensä..

      Monisäikeistä, rikasta, kokeneen kirjoittajan
      herkkää kypsyyttä säkeesi..

      Tämä oli erittäin hieno, täyteläinen,
      Runo!

      Kovasti kannustusta ja iloista mieltä tälle
      tammikuiselle sunnuntaille, hymyä
      myös, Sinulle.

      • johdatteli unenomaiseen ja pehmeään tekstiisi.
        Siinä rakkaus kasvaa, ihminen sen myötä herää
        kuin unesta. Antaa itsestään ensin vähän, kohoaa
        ja liitää - avaa sylinsä ja sydämensä toiselle. Todella
        väreilevää runoutta ja kuten kirjoitat
        ' uni kuin kappale taivasta ' niin sitä se on todellakin !

        Toisinaan tuntuu, että aika ei riitä kaikkeen siihen
        mitä pitäisi kokea ja tulee pelko poismenosta. On
        vaikeaakin rakkaus toisinaan, se oli ydin omassa runossani.

        Sydänlämpöisin kiitoksin toivotan Sinulle pirteää päivää ja
        uutta viikkoa.


    • Jr...

      Pystyvät... Olet kirjoittanut kauniisti
      Hyvin kauniisti...
      Kyynel on kirkas, jonka juuri poskeltani poistin.


      Kiitos!

      • sanattomana kiitän kauniista sanoistasi,
        loit uskoa kirjoittamiseeni.

        Kiitos !


    • *saaga*

      Toivetta
      muutosta
      surua
      toteamista
      rakkauden kaipuuta
      siitähän oikea elämä koostuu...

      Kiitos Linda taas kerran....

      • sen kaiken sekoitustahan elämä on, eikö niin.

        Sinua kiitän, että viivähdit runossani ja vielä
        kommentoitkin sen.


    • Tästä kauniista runosta joka
      toi paljon eri mietteitä ja
      ajatuksia rakkauden voimasta.

      J.

      • mukavaa jos antoi aihetta mietteisiin.

        Kiitän ja pokkaan Sinua Ystäväni.


    • runo64-1

      ... niin paljon
      ja enkä mitään.
      vain sen
      sinut ja rakkautesi
      minuun.
      sen vain mikä oli ennen
      joka olisi myös nyt.
      me
      rakkaudessamme
      yhdessä ...

      on todella hienoa
      varsinkin tuo lintu ja enkeli vertaus.
      komeaa runoilua kuin toivottua unta ...

      hyvä upea linda !!!

      • että kaikki valuu, kuin hiekka sormien lävitse.
        Herää pelkoja ja samaan aikaan toivoo jotain,
        jotain mitä ei aina itsekään osaa määritellä.
        Rakkaus on niin moni-ilmeinen asia, vuoristorataan
        sitä voi vallan hyvin verrata.

        Enkelithän on melko usein olleet runoissani, myös
        Luoja vaikken olekaan uskova sanan varsinaisessa
        merkityksessä. Siltikin uskon niihin, myös Jumalan
        läsnäoloon.

        Ikuinen kannustajani, kiitos !


    • Tapiontytteli

      ...aina

      Mutta sanot kauniisti
      - kuin kultaa

      Vaikka on tarkoitettukin, pois hän muuttaa
      kaipaus , kaipaus on
      "silti
      sydämeni luonanaan on aina"
      Viisaasti, kauniisti Rakkaudella kirjoitettu

      • mutta myös rakkautta kumppaniin,
        eloa, pelkoakin. Kunpa me oppisimme
        joskus antamaan arvon kaikelle sille, mitä
        omistamme. Liian usein pidämme niin montaa
        asiaa itsestään selvyytenä. Siitä oikeastaan
        otsikko syntyi ' niin kauan, kuin voimme '
        pitäisi rakastaa ja antaa arvoa elämälle.

        Nöyrä kiitos Sinulle Peikkis sanoistasi ja oikein hyvää
        uutta viikkoa.


      • Tapiontytteli
        lindalinda kirjoitti:

        mutta myös rakkautta kumppaniin,
        eloa, pelkoakin. Kunpa me oppisimme
        joskus antamaan arvon kaikelle sille, mitä
        omistamme. Liian usein pidämme niin montaa
        asiaa itsestään selvyytenä. Siitä oikeastaan
        otsikko syntyi ' niin kauan, kuin voimme '
        pitäisi rakastaa ja antaa arvoa elämälle.

        Nöyrä kiitos Sinulle Peikkis sanoistasi ja oikein hyvää
        uutta viikkoa.

        ..on äidinrakkaus


        Kiitos toivotuksistasi
        puoleen viikkoon olemme jo tassutelleet
        ehkäpä kuitenkin enempi lampaantaljassa kuin leijonanharjoin varustettuna :)))


    • Kauris-62

      kaunis ja rauhallinen tunnelma runossasi,kiitän lukuhetkestä ja
      toivotan mukavaa alkanutta päivää!

      • Sinulle lämmin kiitos palautteesta,
        kiva että antoi aiheen kommentointiin.

        Leppoisaa iltaa ja tähtien tuiketta.


    • yxex

      Niin kovin kaunis runo.

      • että piipahdit ja jätit lyhyen, mutta kovasti
        kannustavan viestin.

        Kiiiitoooooos.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe