Pitäkää rouvat ne 40-50 v. känniset pillua vonkaavat ukkomiehet kotona. Taas yksi baari ilta pilalla niiden vuoksi. Voin pahoin.
Vonkaavat ukkomiehet
45
2898
Vastaukset
- Maurrkak
Kannattaiskohan katin kalastella sitten ihan vaan kotona.. Ei sit varmaan kukaan ole vonkaamassa. Tuskin sua on talonmieskään vuosiin käyny astumassa..!
- .ukoton.
Tarviiko niitä ukkomiehiä sit noteerata mihinkään. Anna piu paut sellasille ihan rauhassa.
- kakkossussu
Ja ihan siitä syystä, etteivät jää nurkkiin pyörii. En oo kovin halukas parisuhteeseen ja siks vaan lainailen muitten naisten miehiä. Ja on mistä valita ;)
Rouvat/avovaimot; se huulipuna kauluksessa voi olla mun jäljiltä tai taksikuitti ei olekaan kaupungilta kotiin.... - Yöks ukkomiehille
kakkossussu kirjoitti:
Ja ihan siitä syystä, etteivät jää nurkkiin pyörii. En oo kovin halukas parisuhteeseen ja siks vaan lainailen muitten naisten miehiä. Ja on mistä valita ;)
Rouvat/avovaimot; se huulipuna kauluksessa voi olla mun jäljiltä tai taksikuitti ei olekaan kaupungilta kotiin....Kuinka joku NAINEN voi haluta pettävää miestä? edes yhdeksi yöksi?
Etenkin vaimot jotka tietävät miehen käyneen vieraissa?
Eikö koskaan inhota sellainen ukkomies joka hämmentää kaikkia kulhoja kyrvällään mitä ikinä saa?
Voin suorastaan pahoin kun nään erään ystäväni miehen jonka tiedän pettävän vaimoaan.
Ei sanoilla voi kuvailla kuinka inhoan sitä miestä.
Tiedän hänellä ja vaimolla olevan parantumaton sukupuolitauti, eikä sekään rajoita harrastusta. - Vot,vot, niin, niin
Yöks ukkomiehille kirjoitti:
Kuinka joku NAINEN voi haluta pettävää miestä? edes yhdeksi yöksi?
Etenkin vaimot jotka tietävät miehen käyneen vieraissa?
Eikö koskaan inhota sellainen ukkomies joka hämmentää kaikkia kulhoja kyrvällään mitä ikinä saa?
Voin suorastaan pahoin kun nään erään ystäväni miehen jonka tiedän pettävän vaimoaan.
Ei sanoilla voi kuvailla kuinka inhoan sitä miestä.
Tiedän hänellä ja vaimolla olevan parantumaton sukupuolitauti, eikä sekään rajoita harrastusta.vaimo? Ja onko sinun asiasi ollenkaan? Mikä oli muuten isäsuhteesi, tai suhde miehiin yleensä.
- worekugu
mennä kaikkiin ns ´´tyrkky´´ paikkoihin...
vai eiks ole ollu ´´saantia´´....- kati kalastaja
On mulla vientiä. Ooon vaan aika ronkeli, koska mulla on varaa Laitoin nettiin mun uuden musavideonkin... http://www.youtube.com/watch?v=-z-UxEZ6yA0&feature=related
- Manhattare
kati kalastaja kirjoitti:
On mulla vientiä. Ooon vaan aika ronkeli, koska mulla on varaa Laitoin nettiin mun uuden musavideonkin... http://www.youtube.com/watch?v=-z-UxEZ6yA0&feature=related
En oikein tahdo uskoa sinua !
- edes_S
kati kalastaja kirjoitti:
hauskaa.
Ihan turha on vonkaavista ukkomiehistä ottaa pulttia, niille voi ihan oikeasti vaan sanoa, että ei, en anna. Jos ei yksi kerta riitä, pitää sanoa toisen kerran.Huvittaviahan ne on.
Oisko kuitenkin sun ongelmasi se, ettei ketään muita kiinnostuneita ollut? - 11+311
Pakko mennä tyrkkypaikkoihin? siis mitä v*ttua??? Eiks tääl naiset saa enää käydä rauhas baarissa, mut puuttees levat ukkomiehet sitte saa? Ai että te lappeenrantalaiset ootte TYHMIÄ!!
- kyljoo
11+311 kirjoitti:
Pakko mennä tyrkkypaikkoihin? siis mitä v*ttua??? Eiks tääl naiset saa enää käydä rauhas baarissa, mut puuttees levat ukkomiehet sitte saa? Ai että te lappeenrantalaiset ootte TYHMIÄ!!
Voi, voi,.
- Tommi Troolaaja
"Miehillä on luonnollinen tarve panna. Naisilla on luonnoton tarve olla panematta." - Ismo Leikola
Mutta niin, jos sinun iltasi oikeasti menee pilalle siitä että joku olisi sinusta kiinnostunut (siis ulkonäön perusteella, voisin jo tuosta lyhyestä tekstistä veikata että kyse ei ole luonteesi viehättävyydestä) niin enpä kyllä tiedä mikä sinua voisi auttaa. Pahoinvointi johtunee ennemminkin viinasta kun niistä miehistä. Tai sitten sinulla on ihan oikeasti joku aika paha mielenterveydellinen ongelma.- Kati .....
Mutta ei tautiset ukkomiehet.
- nuori, vapaa uros
Kati ..... kirjoitti:
Huomion kipeitä naaraspuolisia. Kun ei muutoin saa sitä huomiota, niin roikutaan nettipalstoilla valittamassa milloin mistäkin. Koeta rauhoittua, tää on elämää. Ei kiitos kiinnosta tuollaiset.
- ukkomies.-.-
Kati ..... kirjoitti:
taida kelvata sinkuille... Mikähän tauti mulla on...?
- Tommi T
Kati ..... kirjoitti:
No ei sitä ehkä silti kannata kiihtyä siitä jos joku tahtoo lähestyä. Ne ei kuitenkaan ole tehnyt mitään ihmeempää pahaa sinulle. Tosin, onhan se mahdollista että jos sinä koitat jotain sinkkua lähestyä niin se kertoo seuraavana päivänä netissä että miten sitä oksetti se. Ehkäpä tässä tapauksessa onni menee tasan.
Sitäpaitsi sinkut on huomattavasti isommalla todennäkösellä tautisia kun ukkomiehet, jos asiaa nyt käy miettimään. - sinkku-uros
Kati ..... kirjoitti:
Sinä et taida kelvata sinkuille, voi ,voi , kylläpä on ikävää. Taisit jo paeta pois palstoilta, kun alkoi totuus valjeta. Tiedätkö, miksi meitä sinkkuja on näinkin paljon, siis urospuolisia????
Funtsaapa sitä, meille ei kuka ja mikä tahansa hempukka kelpaakaan, siinä se. Me odotamme sitä aitoa, oikeaa, joka ei kaikille ole tyrkyllä. - mitäkalastat
Kati ..... kirjoitti:
..halveksivalla..et saa ketään. niputat kaikki "ukkomiehet" samaan kastiin. Ihmisissä ja tarinoissa on eroa. Jos et tajua sitä, sun on tyydyttävä vain siihen mitä jää: kaltaisiisi.
- nörde
Naisilla on luonnollinen tarve olla pantavana,,, että Tommi, mee viel kasvaa Äitees helmoihin, tai kysy siskoltas..?
- sinkku 36
Eli kaikki ne naise jotka olette ollut joskus avioliitossa ette saa uutta miestä aineskaan minusta jos ette lopeta niitä seksi juttuja sit kun ootte tarpeeksi ottaneett että kuinka hyviä olette ottaa poskeen ja muuta tekemään. Ei voisi vähenpää kiinnostaa kyllä mua tollainen. Olen nyt 36 ja sinkku mut en ota tollasta vonkaavaa naista edes yhden illan jutuksi. Onneksi olen siin sinkku ja vapaa menemään muualle kaupunkiin ihan vaan viikonlopuksi viettää hotelliin eli ei tarvii oman paikka kunnan naisia katella.
- Dave Hill
suosiossa, Ole onnelline...että sinusta on joku kiinnostunut. Kuulostat mitättömältä.
- nainen nainen
No eikö ole suuta sanoa että ei kiinnosta? Ei ne kaikki niin kännissä ole, etteivätkö puhetta usko ja ymmärrä sanaa ei. Ja jos ei ymmärrä, pakene paikalta. Yksinkertaista. Mie olen tavannut vain mukavia ukkomiehiä :D. Useammalle olen sanonut ei, joillekin kyllä.
- 22
Ennen ainaki annoit kaikille etkä vonkaajista valittanut, ootko vihdoin löytänyt jonkun joka sietää siuta?
- Hentun Liisa
Onhan nämä tämän kylän ukkomies äijät nähty, jos ei ne täältä saa himoilleen tyydytystä, niin hyppäävät pyörille ja ajelevat kaverien kanssa viettämään viikonloppua toisaalle. Siellä ne vasta hulluja on, törmäsin tässä kerran paikalliseen ukko laumaan ja voi, vaimot, vaimot.
Mien ainakaan periaatteesta anna,
sinkku sen täytyy olla ja tauditon.
Rima korkealle, ei kukaan halua jakelevaa naista vaimoksi.
Tsemii.- ukkomiehetonparhaita
se vaimojen vika ole, jos ukot hyppää vieraissa. Hyvä jos periaatteesi pitää. Muista kuitenkin, että myös sinkulta voit taudin saada, jos et käytä kortsua. Ja voi niitten kanssa hauskaa pitää ja irroitella muutenkin kuin seksin merkeissä. Mie en periaatteessa anna oman kylän ukkomiehille, muualta tulleitten kohdalla eri asia. Ja saa moralisoida. Sinkutkin kyllä kelpaa, mutta ukkomiehet on parhaita.
- Itku ja Kati vielä
ukkomiehetonparhaita kirjoitti:
se vaimojen vika ole, jos ukot hyppää vieraissa. Hyvä jos periaatteesi pitää. Muista kuitenkin, että myös sinkulta voit taudin saada, jos et käytä kortsua. Ja voi niitten kanssa hauskaa pitää ja irroitella muutenkin kuin seksin merkeissä. Mie en periaatteessa anna oman kylän ukkomiehille, muualta tulleitten kohdalla eri asia. Ja saa moralisoida. Sinkutkin kyllä kelpaa, mutta ukkomiehet on parhaita.
Tapasin tässä yhden oikeen namun, mut piru kun sen vaimo sai jotain vihiä, ukko veti uskollisuus haalarin päälle ja siirtyi toisen kaupungin naisiin. Ikävä vaimo ei anna jakeluun perus sonnia.
- poikamies kolmanesss
Itku ja Kati vielä kirjoitti:
Tapasin tässä yhden oikeen namun, mut piru kun sen vaimo sai jotain vihiä, ukko veti uskollisuus haalarin päälle ja siirtyi toisen kaupungin naisiin. Ikävä vaimo ei anna jakeluun perus sonnia.
Näitä kommenteista tuli semmoinen käsitys ett nuoret miehet tulee toimeen ihan itseksee ku pillu enää kelpaakkaan itte en niin kauheasti kranttuilu nuoremmuutenkaan.
Olikohan aloittajan katsottava peiliin jos vaikka siellä näkyis jonkin syy sille että ukkomiehet vain on kiinnostunu,jospa sinusta ei ole vakituiseksi kumppaniksi onneksi irtonumeroita tarvitaa aina.
Yleistäminen näkyy olevan helma synti meillä kaikilla vaikka itse olenkin rauhaton sielu niin suuri osa ukko miehistä ei kuitenkaan ole hakemassa irtosuhteita,vaan juttelee vain ajankuluks ja se mahtaa riepoa alottajaakin pohjimmiltaan kun kelpaa muittei kelpaakkaan
- kaunis ja muodokas
KATI KALASTAJA...oLEN ITSE MYÖS SINKKU JA JOKA IKINEN KERTA kun käyn baarissa se on täynnä näitä ukkoja joilla vaimo kotona ja ne ovat niitä pahempia vonkaajia...en ymmärrä miksi olla avioliitossa jos ei kotona saa edes panna????? eikö kannattaisi vaihtaa naiseen joka antaa??UKKOMIEHET HOI HOI!!!
UKKOMIESTEN VAIMOT ON VAAN LIHONNUT AVIOLIITOSSA NIIN PALJON ETTEI KELPAA ENÄÄ EDES OMALLE MIEHELLEEN ...UKKO KÄY SITTEN pillua vonkaamassa baarissa kun vaimon silmä välttää eikä nämä läskiset rouvat kotona edes kaipaile miestensä perään...
sitten nämä läskirouvat valittaa kun ukko sattuu löytämään uuden hoikemman vaimon...!!!
heh ,heh kenessä vika????- ukkomiehetonparhaita
vielä uskot, mitä ukot sinulle baarissa loruilee? Ettei muka kotona olisi seksiä? Vaimo lihava? Ei se vaimon vika ole, että ukot juoksee vieraissa. Ukkojen oma vika kun mikään ei riitä. Etkö ole vielä oppinut, että tottakai ne kertoilee juuri noita asioita vain sen takia, että saisivat juuri sinunlaiseltasi sinisilmältä?
- Iloinen sinkku
ukkomiehetonparhaita kirjoitti:
vielä uskot, mitä ukot sinulle baarissa loruilee? Ettei muka kotona olisi seksiä? Vaimo lihava? Ei se vaimon vika ole, että ukot juoksee vieraissa. Ukkojen oma vika kun mikään ei riitä. Etkö ole vielä oppinut, että tottakai ne kertoilee juuri noita asioita vain sen takia, että saisivat juuri sinunlaiseltasi sinisilmältä?
Siellä niitä on koko lauma meidän ukkomiehiä. Paras panetus varmaan sillä miehellä joka häämatkalta käsin teki seksitreffiä, heti kun kotiin pääsi niin olisi ollut valmis panolle. Ystävältäni vaan loppui luonto mokoman sian vuoksi. Tosi asiassa siellä on parhaat tämän kaupungin panijat. Törmäsinpä Tampereenkin sivuilla yhteen meidän kultamunista. Kannattaa käydä muualla jos koti puuroon tympääntyy.
- Naapurin tyttö
Iloinen sinkku kirjoitti:
Siellä niitä on koko lauma meidän ukkomiehiä. Paras panetus varmaan sillä miehellä joka häämatkalta käsin teki seksitreffiä, heti kun kotiin pääsi niin olisi ollut valmis panolle. Ystävältäni vaan loppui luonto mokoman sian vuoksi. Tosi asiassa siellä on parhaat tämän kaupungin panijat. Törmäsinpä Tampereenkin sivuilla yhteen meidän kultamunista. Kannattaa käydä muualla jos koti puuroon tympääntyy.
Onhan noihin törmätty.
- Ollyien
Sama miehille. Pitäkää ne munaa haluavat "puumina" itseään pitävät jätesäkit kotona.
- kuvottaa
Sen takia en oo enää kuppiloissa pariin kuukauteen käyny ku alko vituttaa ne 50v ämmät mitkä käy surutta muniin tai perseeseen kii.. Hyi helvetti
- birunaisexxxxx
Voi helvetti. Se on taas miun ukko käyny pyydyksillä. Hän kun tuossa pari vuotta sitten kärys vieraissa juoksemisestaan ni niin pyhäst lupas kuule ettei ikinä enää. Anteeks kovasti pyyteli ja lahjoja kantoi. Mie sit sinisilmäsenä tietyst uskoin mut eihä se siihe loppunu. Narahti taas. Ja nyt tulee sit se miks kovasti pyydän anteeks siulta kun oot tullu häirityks. Arvaas mitä mie menin tekemää? No, mie laitoin kintut ristii ja aloin ruuanlaitto- ja taloustyölakkoon.
Perhana siitähä tää ori vauhkoontu ihan täysin ja on nyt sit muitten kiusana tuolla kapakoissa juossut niin perkeleesti. Anteeks vielä.
Mie olin kait semmonen puol sokee ku luulin enne näitä reissuja et kaikki olis hyvin tässä liitossa. Seksii oli ja lämpöö, en tiiä mikä meni vikaan.
Mut älä sie hätäile, meil on talo myynnissä kun ei antanu miun ostaa itteensä siit ulos, oisin nii mielellään kyl jääny ku on kaikkee tullu laiteltuu...ei voi mitään.
Siis tarkoitan tällä sitä et sinkuks tää äijä muuttuu virallisesti kun harkinta-aika, puol vuotta on ohi ja epävirallisesti heti kun pääsen muuttamaan.
Sittenhän siutakaan ei enää harmita, eiks nii. Sinkkuhan saa vongata vapaasti. Tää tapaus on kyl sitä tehny aviosäädystä riippumatta, mut kuitenkii.
Ja viel tosiaa, oon pahoillaa, en sillo älynny patteriinkaan kahlita ja tämmönen pääs käymään.- velivonka
olen ukkomies ja naiset jotka vonkaa minua olen ollut käytettävissä ei se vehje käytössä kulu ennen sanoivat , että kun saa vierasta on kuin käytäs viikatetta sepässä kyllä omalle vaimollekin vielä riittää, eikös raamatusakin lue, että kirottu olkoon se mies joka ei auta kiimaista naista
- Sopivasti pihtari
velivonka kirjoitti:
olen ukkomies ja naiset jotka vonkaa minua olen ollut käytettävissä ei se vehje käytössä kulu ennen sanoivat , että kun saa vierasta on kuin käytäs viikatetta sepässä kyllä omalle vaimollekin vielä riittää, eikös raamatusakin lue, että kirottu olkoon se mies joka ei auta kiimaista naista
Se voipi viikate olla seipään kaulalla kun rouva pääsee jälille. Ryysyt roskasäkissä oven pielessä ja ulkoruokinta edessä. Vai kuulutko siihen kotona nätisti ja reissussa naidaan. Onnea ja menestystä.
- Vanhas-Onni
velivonka kirjoitti:
7000 patia olen eläissäni roiskinut. Puoli tuntia sitten viimeksi kotikentällä. Olen ollut uskollinen 94-prosenttisesti. Mitä mussutatte.
- verkkopyydys
vaikka pari matkapahoinvointi lääkettä niin kyllä se siitä. Miehet vonkaa ja sillä sipuli. Ja kyllä ne vaimot sen tietää. On se sitten surkeaa jos jonku kalastajan baari ilta pilaantuu ku tarjolla olevaa tavaraa kysellään.
Ei se naimisissa oleminen haluja poista! Eikä tee kenestäkään kauneudelle immuunia.
Elämä on ja tulee olemaan. Mene homobaariin, siellä ne ei pojat paljon piparia kitise! - Jaa mutta
Naiset vonkaavat miehiä törkeämmin.
- verkkopyydys
sillee on päässy käymään! En oo huomannu että olisivat olleet naisia, kyllä ne miehiä on ja mitä hemmetin vikaa vonkaamisessa on? Sitähän se on ollut aina. Kiitos ei, voi sanoa joka kerran kun ei kiinnosta ja kyllä kiitos jos kiinostaa.
Oikein rattoisia vonkausreissuja kaikille. Niin se menee ja jos sen ottaa niiiiin tosissaan kannattaa katsella peiliin ja miettiä syntyjä syviä!
- xzixx
Että ilta meni pilalle kun ne vonkasivat hänen kaveriaan eikä hän päässyt tilittämään omia jorinoitaan, naisystävä ei pannut ollenkaan pahakseen,,meneepähän seuraavan kerran yksin et voi panna jos haluu, eikä Kati mukana ärsyyntymässä kaikesta.
- Kullervo Pelli
olisi tarvinnut täytettä, mutta ei saanut. Siitä vuodatus miehiä kohtaan.
Katsokaapa, kuka on turhamainen, mies, vai nainen. Isket nettiin vain tiettyjä hakusanoja, niin johan rupeaa tulemaan. Siellä on näitä turhamaisia naisia kaiketi miljoonia, esitellen tavaraansa. Eestä, takaa ja kun makaa. Kerallaan joko tympeä mies tai kaikki mahdollinen irtain, joita saatavilla on. Hiirestä sinivalaaseen. Porkkanasta kesäkurpitsaan.
Ps. Myös Lpr on edustettuna useamman osallistujan kera!!!
- miehet ei täällä ilt
Vähänkin järkevämmät miehet ei täällä iltojaan kuluta koska se on täydellistä ajanhukkaa, tänne jää vaan nää onnettomat ukkomiehet epäonnistuneine pakkoliittoineen, köyhyys ja saamattomuus siinä syynä on säälittävää.
- Hilloviiva himasta
Pakkopulla avioliitossa elävät ukkomiehet jatkavat naisen metsästys retkiään, saadakseen edes jotain iloa elämäänsä. Jatkakaa, kyllä vieraasta pillusta elämä paranee.
- Kullervo Pelli
järkevät eivät täällä iltojaan vietä.
Tajusitko, liityit juuri seuraamme.
Vähemmän järkevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703