PAF ja OnGame

Pe Luri

Tervetuloa Internetin turvallisimpaan pokeripalveluun!

Me Pafilla haluamme tarjota asiakkaillemme parhaan mahdollisen pelikokemuksen, joten valittavanasi on kaksi maailmanluokan pelisivustoa. Molemmilla sivustoilla on laaja valikoima pöytä- ja turnauspelejä. Voit rekisteröidä pokerialiaksesi molemmilla sivustoilla ja pelata missä haluat. Mieltymyksesi mukaan voit joko valita jommankumman sivuston tai pelata molemmilla.

Turvallista peliä
Paf kunnioittaa turvallisuuttasi ja käyttää siksi kehittyneitä teknisiä ohjelmistoja sellaisten pelaajien jäljittämiseen ja pelistä sulkemiseen, jotka eivät noudata sääntöjä.

Tutustu huolellisesti pelisääntöihin, ennen kuin aloitat pelin. Toivottavasti viihdyt Pafin pokerin parissa!

Näin sanoo Paffi ja mainostaa itseään muutenkin (tosin niinhän ne kaikki), mutta nyt täytyy vaan ihmetellä, miksi näin hyvä ja parasta pelaajilleen haluava "uhkapelisivusto" ei kykene saamaan sivuilleen mitään uutisia/infoo kun sivuston pokeri ohjelmaa kaatuu/pykii. Monien pelaajien rahat katosivat ja turnauksia ei alkanut. Lisäksi ainakin yksi turnaus, jossa pelattiin jo raha sijoista, jäädytettiin.Missään ei mainita mitään siitä mitä tarkoittaa "jäädyttäminen" eikä siitä että missä kadonneet rahat on. Tuo rahojen häviäminen tililtä on vain Paffilla tapahtuva "ilmiö" näissä tilanteissa.

Nyt siis kysyn Onko se mahdoton/vaikea saada sivustonsa etusivulle infoa siitä mistä on kyse. Nyt ihmiset soittelevat harmistuneena ja ihmeissään asiakaspalveluun rahojensa perään.Vai saakos siitä talo rahaa tosta puhelin neuvonnasta? Ymmärrän nyt miksi Paffi ei ole suosittujen pokerisaittien listoilla Pokeritoimittajien ja niistä uutisoivien sivujen mielestä (esim. http://www.internetpokeri.com/listat/parhaat-pokerisivut/)

1

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diamond..

      Paf on mainostanut viime vuoden elokuusta asti myös näin: FPP-pisteillä voit osallistua lisävoittoja sisältäviin turnauksiin tai pelata karsintapelejä ilmaiseksi.Todellisuudessa noilla fpp-pisteillä ei voi pelata mitään !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe