Aloitin juuri opiskelut ja mun täytyisi tehdä paljon kirjallisia töitä annetun kirjallisen työn ohjeen mukaan...esim sivun reunukset, kappaleasetukset, ylä- ja alatunnisteet jne..voiko joku neuvoa mistä saisin opastusta, koska en oikein tajua noista officen ohjeista mitään..eikä ole ketään kuka auttaisi..esim.rivinväliä en saanut vaihdettua, kun vaihdoin sen ykkösestä puoleksitoista, se ei pysynyt, vaan on edelleen yksi...olen aiemmin tehnyt kirjallisia töitä wordilla (hyvin vähän) ja silloin siihen saatiin koulusta selkeät ohjeet: paina sitä, ja sitten sitä jne...älysin silloin mut tän officen käyttö toivotonta...että jos joku voisi tolloa auttaa olisin erittäin kiitollinen
Apua tyhmälle, pliis
7
428
Vastaukset
- fhhfghfghldfgk
marginaalit, tehdä siellä Muotoilu - Sivu - Marginaalit, sinne lykkäät oikeat luvut, ja lopuksi OK. Samaten Muotoilu - Kappale - Sisennykset ja välit sinne lykkäät oikean rivinvälin ja OK.
Eikös pitäisi toimia.
Ja jos esim. mittayksiköissä ongelmaa: Työkalut - Asetukset - Writer - Yleistä ..... Kannattaa vähän tutkia ohjelmaa ja kokeilla.
Ja se, että muutos tulee voimaan, vaatii sen että painat ikkunassa lopuksi OK.- Tyhymä
Olen kyllä tutkinut ja kokeillut tuntikausia...tyhmä kun olen tietokoneen kanssa ja muutenkin.. mut esim. rivinvälin vaihtokaan ei tällä tollolla onnistunut: vaikka laitoin ok...eli kannataskohan mun harkita ensin jotain atk-koulutusta.....menee turhan paljon aikaa näitten asetusten laittamiseen...
- porvottaa
Tyhymä kirjoitti:
Olen kyllä tutkinut ja kokeillut tuntikausia...tyhmä kun olen tietokoneen kanssa ja muutenkin.. mut esim. rivinvälin vaihtokaan ei tällä tollolla onnistunut: vaikka laitoin ok...eli kannataskohan mun harkita ensin jotain atk-koulutusta.....menee turhan paljon aikaa näitten asetusten laittamiseen...
että ottaisit sinne työkaluriveille näkyviin painikkeet rivinvälille - arvaas miten se tehdään? No, en viitti kertoo, kun ne näyttää ne rivinväli (ei kun riviväli) näppäimen olevan aika epäselvät ja menevät muitten kanssa sekaisin. Mutta sieltähän se olis helppo riviväliä vaihdella aina kun huvittaa.
Porvoilemisiin...........
- Samsung osaa
Onko näistä apua?
http://www.tietoteema.fi:8080/xwiki/bin/view/Main/Tekstinkäsittely Kyllä kannattaa mennä kurssille. Kysy työväenopistoista yms.
Mutta sitä en täysin käsitä, mikä siinä on ettei rivivälisi säily. Sitten ei ehkä auta kuin tehdä sillä rivivälillä ne kappaleet kuin kone antaa ja sitten valita ("maalata") ne kappaleet joille määrittää uuden rivivälin ja valita sopiva esim. hiiren kakkospainikkeella.
Jos teet asiat kovin pahasti pieleen, niin jokainen rivisi onkin oma kappaleensa tms. Silloin rivivälisäätö ei vaikuta kappaleväleihin, joiden kuvittelet olevan rivivälejä.
Ohjelman suomenkielisistä ohjeista löytänet lisätietoja.- tyhymä
Kiitoksia kommentoinnista...No kokeilin ja väänsin ja käänsin viime yön, ja lopulta sain ainakin rivivälin(opin myös et se on riviväli, ei rivinväli, kuten joku sitä kommentoikin...)pysymään, en kyl enää tiiä et miten...Eli näköjään kun tarpeeks vaan tutkii niin ehkäpä sielt taas jotain aukeaaa...hope so..
Klikkaa oikealla sivua ja sitten valikosta Sivu...
Marginaalit, ylä- ja alatunnisteen löytyy täältä.
Klikkaa oikealla sivua ja sitten valikosta Kappale.
Sisennykset ja rivivälit läytyy täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918