Haukkuminen :(

vitunpässi

Yks poika haukkuu mua koulussa. Se alko kutosella ja on nyt jatkunu kasille asti.
Alko siitä ku leikkasin iha lyhyet hiukset -> haukku mua transuksi ja tyttöpojaksi ym. (oon tyttö)
Mä en oikeestaan muista mitä mä siitä ajattelin, mä en kertonu siitä ku yhelle kaverille.
En ottanu sitä kovin tosissaan. Ja sitte se juttu jatku koulussa haukkumalla esim. poikatukaksi.
Ei tää kyllä kuulosta niin pahalta, mutta tää on ollu tosi hirveetä mulle, mua ei oo enne haukuttu.
Nii tää haukkuminen on aikalailla murentanu itseluottamusta ja itsetuntoa.
Nykyään ei oo semmoset lyhyet hiukset, mutta silti se haukkuu jos meen sen ohi koulussa. Mutta jos se on
yksin jossain ja meen ohi, niin ei se uskalla sanoa mitään. Mä suorastaan verisesti vihaan sitä.
Ei tuntuis ees pahalta puukottaa sitä. Se on just niin vittumainen kaikille, mutta mä en kestä paljon mitään ja tiiän sen. Itteni mielestä oon ihan ookoon näköne, ei siinä mitään.
Tää haukkuminen ja tämmöne vaa pulpahti mun mieleen eilen. Ihan yhtäkkiä. Eilis illasta asti oon miettiny tätä. Mulle ei oo tullu mieleenkään kertoo tästä vaikka äidille. Se ois järkevää, mutta ku ei tälle voi tehä mitään. Nää jutut on paisunu mun sisällä ja kohta mä poksahan.
Auttakee :( Ja kertokaa vastaavanlaisia tapauksia.

20

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhyt543

      Puhuminen auttaa.

    • thtrhjtrj

      Mulla on aika lailla samanlainen tilanne, ja oon myös tyttö, mutta käyn viimestä vuotta ammattikoulua ja vihaan sitä poikaa yli kaiken. Elän tällä hetkellä vielä vähän elämäni paskinta aikaa, kun se sattui kohdalleni. Se poika ei hauku mua, mutta se vaa kyylää mua aina koulussa ja puhuu musta kaikkea typerää, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa! Ja mulle tää on vasta rankkaa ollutkin, ja toivon hartaasti sydämeni pohjasta, että en enää KOSKAA näe sitä poikaa, kun valmistun nyt tänä keväänä.

      Tosin se poika nyt ei oo näkyny koulussa, mutt se välillä käy syömässä meiän koululla, viime syksynä ainakin kävi.

      Mä tein siitä pojasta rikosilmotuksen isäni kanssa viime keväänä, ja jos se poika ilmestyy tänä keväänä siellä koulussa ja tulee mun tunneille, niin soitan poliisit! Sen ei kuulu tulla mun tunneille, koska se ei ole enää meiän koulussa kirjoilla.

      Mä oon siitä pojasta kertonu kuraattorille ja luokanvalvojalle, mutta ei oo tuottanu mitää tulosta.

      Poliisille ilmoittaminen oli ainoa vaihtoehto, mitä harkitsin ja viimein siitä sitten kerroin viime keväänä. Minä en hyväksy sitä, että se poika kiusaa minua ja muita ihmisiä siellä koulussa.

      Samanlailla se vittuilee yhelle mun luokkalaiselleki, mutta se tyttö ei osaa puolustautua tai sit se esittää, että se ei välitä, mitä se poika sanoo.

      Mun neuvo on, että kerro rohkeesti vanhemmilles tost pojasta. Nimittäin jos et kerro, niin et saa apua, jollonka kukaa ei tiiä asiasta mitään. Vaikka tuntus kuinka pahalta kertoa, niin omasta kokemuksestani voin sanoo rehellisesti, että kyllä kannattaa kertoa. Siinä ei käy kuinkaan, päinvastoin. Ku kerrot asiasta vanhemmilles, opettajalles tai kuraattorille, niin silloin on jo JOKU, JOKA KUUNTELEE SUA.

      • trnhtrn

        auttanut mitään opettajalle kertominen asiasta (siis jos se kiusaaminen jatkuu vielä) niin ilmota poliisille asiasta. Niihin voit luottaa.


      • eherherher
        trnhtrn kirjoitti:

        auttanut mitään opettajalle kertominen asiasta (siis jos se kiusaaminen jatkuu vielä) niin ilmota poliisille asiasta. Niihin voit luottaa.

        se kiusaaminen muuten on ollut?


      • efwefwefwe
        eherherher kirjoitti:

        se kiusaaminen muuten on ollut?

        sun hiuksistas jotai möläyttelemään, möläytä takas, ja, vielä kerran, möläytä takas!

        Kuulostaa tosi lapselliselta kaverilta se poika.


      • vitunpässi
        eherherher kirjoitti:

        se kiusaaminen muuten on ollut?

        Se kiusaaminen on ollu semmosta nolaamista. Kerran ku menin sen pojan ohi kavereiden kanssa, ni se isoon ääneen sano sen tyttökavereille että : "Mitäs mieltä ootte tosta" ja katto sitten mua. Ne tytöt vaan sano että "Ai kuka". Musta tuntuu että mä oon joku pakkomielle sille pojalle. Aina sen pitää jotain sanoa musta. Se on tosi inhottavaa. Eihän tää oo mitään kamalaa kiusaamista mutta ihan pirun rasittavaa ja inhottavaa. Se on tosi lapsellinen.


      • vitunpässi
        vitunpässi kirjoitti:

        Se kiusaaminen on ollu semmosta nolaamista. Kerran ku menin sen pojan ohi kavereiden kanssa, ni se isoon ääneen sano sen tyttökavereille että : "Mitäs mieltä ootte tosta" ja katto sitten mua. Ne tytöt vaan sano että "Ai kuka". Musta tuntuu että mä oon joku pakkomielle sille pojalle. Aina sen pitää jotain sanoa musta. Se on tosi inhottavaa. Eihän tää oo mitään kamalaa kiusaamista mutta ihan pirun rasittavaa ja inhottavaa. Se on tosi lapsellinen.

        KIITOS VASTAUKSISTA! Ne on auttanu tosi paljon. :)


      • Anonyymi
        vitunpässi kirjoitti:

        Se kiusaaminen on ollu semmosta nolaamista. Kerran ku menin sen pojan ohi kavereiden kanssa, ni se isoon ääneen sano sen tyttökavereille että : "Mitäs mieltä ootte tosta" ja katto sitten mua. Ne tytöt vaan sano että "Ai kuka". Musta tuntuu että mä oon joku pakkomielle sille pojalle. Aina sen pitää jotain sanoa musta. Se on tosi inhottavaa. Eihän tää oo mitään kamalaa kiusaamista mutta ihan pirun rasittavaa ja inhottavaa. Se on tosi lapsellinen.

        Se tykkää susta, mutta pojat kasvaa päästään vasta n 40 vuotiaina.


    • nhuhjbhj

      ootko koskaan kuullu sellasta sanontaa ku rakkaudesta se hevonenki potkii

      jos tällast ilmenee ni ne on vaan teihin kusessa, se on yks ja ainoo selitys

      • takkutukka**

        Ei pojat ole aina kusessa jos kiusaavat tai muuten ovat tahallaan ärsyttäviä. Meidän luokalla kolme poikaa käyttäytyvät kuin pikkutytöt. Kuiskivat, tuijottelevat ja naureskelevat keskenään. Lisäksi heittävät jotain todella typerää läppää muista JATKUVASTI. Huutelevat perään, heittelevät ohi mennen tyhmiä kommentteja tai kysymyksiä ja nauravat päälle. Tämä ei todellakaan ole mitään ihastumista. He kohdistavat juttunsa aina johkin yhteen tyyppiin ja jossain kohtaa vaihtavat toiseen.

        Mutta tähän asiaan liittyen..Ulkonäön arvosteleminen ja muukin haukkuminen on kyllä melko ala-arvoista. Mitä helvetin väljä jos tytöllä on lyhyet hiukset. Ainakin meidän koulussa aika monella tytöllä on. No ei ehkä mitää siiliä, mutta mitä sitten vaikka olisi :D Yhtälailla niitä on pitkätukkaisia poikia. Nykypäivänä sen ei pitäisi olla mitenkään erikoista.
        Jos aikoo heittää jotain takaisin pojan kommentin päälle, niin kannattaa keksiä jotain semmoista mikä saa pojan hiljaiseksi ;) Tietty voi myös sanoa asiat suoraan miten ne on.. tarkoitan nyt tuota, että lyhyissä hiuksissa ei ole mitään ihmeellistä jne. tai sitten yrittää olla vain välittämättä. Itselläni on rastat ja kyllä sitä väkisinkin kuulee kuinka olen moppipää, peikko, örkki jne.. mut en jaksa välittää. kaikilla on omat mielipiteensä ja KAIKKIA EI VOI, EIKÄ TARVITSE MIELLYTTÄÄ. mutta voisi toki pitää mölyt mahassaan sen sijaan että tuo mielipiteensä julki samalla mahdollisesti loukaten toista... tuonkin kannattaa pojalle sanoa.


      • rgargargrg
        takkutukka** kirjoitti:

        Ei pojat ole aina kusessa jos kiusaavat tai muuten ovat tahallaan ärsyttäviä. Meidän luokalla kolme poikaa käyttäytyvät kuin pikkutytöt. Kuiskivat, tuijottelevat ja naureskelevat keskenään. Lisäksi heittävät jotain todella typerää läppää muista JATKUVASTI. Huutelevat perään, heittelevät ohi mennen tyhmiä kommentteja tai kysymyksiä ja nauravat päälle. Tämä ei todellakaan ole mitään ihastumista. He kohdistavat juttunsa aina johkin yhteen tyyppiin ja jossain kohtaa vaihtavat toiseen.

        Mutta tähän asiaan liittyen..Ulkonäön arvosteleminen ja muukin haukkuminen on kyllä melko ala-arvoista. Mitä helvetin väljä jos tytöllä on lyhyet hiukset. Ainakin meidän koulussa aika monella tytöllä on. No ei ehkä mitää siiliä, mutta mitä sitten vaikka olisi :D Yhtälailla niitä on pitkätukkaisia poikia. Nykypäivänä sen ei pitäisi olla mitenkään erikoista.
        Jos aikoo heittää jotain takaisin pojan kommentin päälle, niin kannattaa keksiä jotain semmoista mikä saa pojan hiljaiseksi ;) Tietty voi myös sanoa asiat suoraan miten ne on.. tarkoitan nyt tuota, että lyhyissä hiuksissa ei ole mitään ihmeellistä jne. tai sitten yrittää olla vain välittämättä. Itselläni on rastat ja kyllä sitä väkisinkin kuulee kuinka olen moppipää, peikko, örkki jne.. mut en jaksa välittää. kaikilla on omat mielipiteensä ja KAIKKIA EI VOI, EIKÄ TARVITSE MIELLYTTÄÄ. mutta voisi toki pitää mölyt mahassaan sen sijaan että tuo mielipiteensä julki samalla mahdollisesti loukaten toista... tuonkin kannattaa pojalle sanoa.

        "mutta voisi toki pitää mölyt mahassaan sen sijaan että tuo mielipiteensä julki samalla mahdollisesti loukaten toista... tuonkin kannattaa pojalle sanoa"

        Aivan, mutta jotkut ovat niin kusipäitä, että eivät ymmärrä olla möläyttämä. Meitä on monenlaisia, kaikkiin ei tehoa järkipuhe.


      • herhreh

        mutta osaako sitä erottaa aina että onko se sitä?


    • kokemuston

      näytä sille tissit ja sano "et saa ikinä näit herkkuja joten mee vaan runkkaamaan". pitaää varmaan turpansa kii vähän aikaa

      • jnsjvnsfjvnskfv

        Mun luokalla on kans pari poikaa, jotka haukkuu tyttöjä paskoiks mm kaikissa peleissä, imotoi vinkuvalla äänellä kun joku meistä puhuu, sitten ne yrittää olla hauskoja ja sanoo meistä jotain että "toi ny on tommone venäläine rapakkorotta.
        Itse olen tältä yheltä kuullu olevani: paska, kirppu, tonttu, huora, tappivanukas...
        Ei varmaan kuullosta kovin pahalta, mutta on inhottavaa, kun keksii jonkun tavan antaa takas, niide kommentti on tyylii "mitä sä siinä iniset"
        Sitte ku pidin esitelmää ni sain kuulla mm: "vittu mikä aihe, puhu kovempaa, käytä ääntä, voi vittu, paska, koska tää loppuu" ja sitte vielä nauraa mulle.
        Ne on saanu mulle aikaan esiintymiskammon koulussa!
        Olen yrittänyt antaa takas, mutta se ei vaan onnistu, siinä ei ole vielä 8 yhteisen kouluvuoden ja 2 päiväkotivuoden aikana kukaan meen luokan tytöistä onnistunu!
        Nää meen luokan pojat, ja muutoma tyttö on johtanu siihen etten voi olla koulussa oma itteni, ja oon aika ujo.
        Monet opettajat on luullu että oon syrjäytyny ja avuton! Kotona, mummolassa, kylillä, kavereilla, sukulaisilla... oon oma itteni eli aika puhuvainen, liikehtivä.

        Onko muita jolla on surkea luokka henki?


      • tyketyk
        jnsjvnsfjvnskfv kirjoitti:

        Mun luokalla on kans pari poikaa, jotka haukkuu tyttöjä paskoiks mm kaikissa peleissä, imotoi vinkuvalla äänellä kun joku meistä puhuu, sitten ne yrittää olla hauskoja ja sanoo meistä jotain että "toi ny on tommone venäläine rapakkorotta.
        Itse olen tältä yheltä kuullu olevani: paska, kirppu, tonttu, huora, tappivanukas...
        Ei varmaan kuullosta kovin pahalta, mutta on inhottavaa, kun keksii jonkun tavan antaa takas, niide kommentti on tyylii "mitä sä siinä iniset"
        Sitte ku pidin esitelmää ni sain kuulla mm: "vittu mikä aihe, puhu kovempaa, käytä ääntä, voi vittu, paska, koska tää loppuu" ja sitte vielä nauraa mulle.
        Ne on saanu mulle aikaan esiintymiskammon koulussa!
        Olen yrittänyt antaa takas, mutta se ei vaan onnistu, siinä ei ole vielä 8 yhteisen kouluvuoden ja 2 päiväkotivuoden aikana kukaan meen luokan tytöistä onnistunu!
        Nää meen luokan pojat, ja muutoma tyttö on johtanu siihen etten voi olla koulussa oma itteni, ja oon aika ujo.
        Monet opettajat on luullu että oon syrjäytyny ja avuton! Kotona, mummolassa, kylillä, kavereilla, sukulaisilla... oon oma itteni eli aika puhuvainen, liikehtivä.

        Onko muita jolla on surkea luokka henki?

        Kolme likkaa, ihan kuspäitä, supisevat kaikkea paskaa keskenään silloin kun pidetään esitelmiä.

        Ei yhtään kuulosta järkevältä, eihän?


    • POIKATUKKA

      ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VITUN POIKATUKKA

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan noi kiusaamisjutut menin.nain.Yks jatka kiuas koulussa, me päätettiin neljä työtön kanssa vetää sitä turpaan. Välitunnin aikana käytiin jatka kimppuun,tuli sille täytenä yllätyksenä.Taisi siinä rytäkässä lentää verta nenästä. Koulun kello soi takas sisälle. Poika painui suoraan valittaa opettajalle. Opettaja kysyi kuka sua löi. Poika alko kertoo opettaja totes no ei sitte mitään kun kuuli nimet ketka oli sitä lyony. Opettaja käski pojan vessaan pesee naamansa Se siitä. Opettaja kyllä tiesi mistä täs oli kysymys Tiesi kiusaamisesta. Tämän tapauksen jälkeen ei muuten enää kiusannut. Opettajat seurasi luokan tapahtumia tämä opettaja oli hyvä hän kyllä oli tilanteiden tasalla.

    • Anonyymi

      Kiusaamista ei ollut ennen ollut mitenkään hairisevasti. Jotain huutelua tämä kiusaamisen vähyys, johtui kotikasvatuksesta. Jos vanhemmat saisi tietää olisi kotona saanut rangaistukset. Kotona oli kuri opetettiin jo siellä että ketään ei kiusata.Vanhemmat ennen kasvattivat lapsiaan. Nyt joku sanoo että ennen hakattiin lapsia. Kyllä risua kintuille sai jos ei oppi menny perille. Nurkassa seisotettiin. Viikkoraha havus kyllä äkkiä jos oli mokannut..Oli aivan oikein, että teoista on seuraukset. Nykyään ei ole saa tehdä ihan mitä vaan Mitään seurausta ei tule. Tästä syystä lapset ei kunnioita enää vanhempiaan ei opettajia, ei poliisia ei ketään haistattavat vain

    • Anonyymi

      Minusta tuli vahva, ajattelen omilla aivoilla, minun itsetunto kasvoi kohisten. En välittänyt ja takaisin osasin antaa ja osaan edelleen.
      Käännä kiusaaminen vahvuudeksesi. Älä nyhveröi, älä näytä pelkoasi ja sano sille pojalle ykskaks "mä tykkään susta, sä oot suorastaan ihaba, mennäänkö leffaan", kaikkien sen kavereitten kuullen.

    • Auttaisko hiusten kasvattaminen takaisin mitenkään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe