minkälaiset nimet on teidän kaksosilla? ihan huvin vuoks vaan tämmöi galluppi pystyyn! Meidän kaksoset Helmi ja Ida n.5kk
Minkälaiset nimet on teidän kaksosilla?
7
967
Vastaukset
- Henriella
Meidän kaksoset Ella ja Ossi 9kk.
- dddddd
Juu antakaa lapsille, kaksosillekin, nimeksi juuri tuollaiset erilaiset nimet, ihan kamalaa jos kaksosten nimet ovat petri ja petra, tai sari ja kari, tai jotain.
Samalla kirjaimella ehkä juuri ja juuri voi alkaa, Katariina ja Kristian ei ole paha.:)d
- Nopan
Hei! Nätit nimet sinun pikku tytöillä! :} ♥
Olen itse kaksonen ja täytyy sanoa, että todella tyytyväinen siihen, että vanhemmat nimesivät meidät erilaisilla nimillä.
En viitsi sanoa, minkä niminen olen, kun kerta ei ole muita samannimisiä Suomessa, mutta niinkuin ollaan jo sanottu että esim. Sari ja Kari tai vaikka Jenna ja Jonna yms. olisivat liian samanlaisia, että varmaan alkaisi ärsyttämään itse kaksosiakin! Se on minun mielipiteeni. :) - julienna2
3-vuotiaat kaksospojat jesper ja julius :)
- Chissa26
Sofia ja Linnea 6v :)
- Nanna-83
Chissa26 kirjoitti:
Sofia ja Linnea 6v :)
nimet on Stella Mia Matilda ja Isla Sara Sofia. Ikä 8kk. Oma ikäni 26v.
- Äipiskä
Nanna-83 kirjoitti:
nimet on Stella Mia Matilda ja Isla Sara Sofia. Ikä 8kk. Oma ikäni 26v.
Tähkä Lilja Katriina ja Pihla Orvokki Marianna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998