minkälaiset nimet on teidän kaksosilla? ihan huvin vuoks vaan tämmöi galluppi pystyyn! Meidän kaksoset Helmi ja Ida n.5kk
Minkälaiset nimet on teidän kaksosilla?
7
925
Vastaukset
- Henriella
Meidän kaksoset Ella ja Ossi 9kk.
- dddddd
Juu antakaa lapsille, kaksosillekin, nimeksi juuri tuollaiset erilaiset nimet, ihan kamalaa jos kaksosten nimet ovat petri ja petra, tai sari ja kari, tai jotain.
Samalla kirjaimella ehkä juuri ja juuri voi alkaa, Katariina ja Kristian ei ole paha.:)d
- Nopan
Hei! Nätit nimet sinun pikku tytöillä! :} ♥
Olen itse kaksonen ja täytyy sanoa, että todella tyytyväinen siihen, että vanhemmat nimesivät meidät erilaisilla nimillä.
En viitsi sanoa, minkä niminen olen, kun kerta ei ole muita samannimisiä Suomessa, mutta niinkuin ollaan jo sanottu että esim. Sari ja Kari tai vaikka Jenna ja Jonna yms. olisivat liian samanlaisia, että varmaan alkaisi ärsyttämään itse kaksosiakin! Se on minun mielipiteeni. :) - julienna2
3-vuotiaat kaksospojat jesper ja julius :)
- Chissa26
Sofia ja Linnea 6v :)
- Nanna-83
Chissa26 kirjoitti:
Sofia ja Linnea 6v :)
nimet on Stella Mia Matilda ja Isla Sara Sofia. Ikä 8kk. Oma ikäni 26v.
- Äipiskä
Nanna-83 kirjoitti:
nimet on Stella Mia Matilda ja Isla Sara Sofia. Ikä 8kk. Oma ikäni 26v.
Tähkä Lilja Katriina ja Pihla Orvokki Marianna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456