Onko muilla paniikkihäiriöisillä samaa että huomaa herkästi jos on huono sisäilma? Siis ei ole tuuletettu pitkään aikaan tai ilmastointi ei toimi. Itse huomaan että reagoin nopeasti vähähappiseen sisäilmaan niin autossa matkustaessa kuin sisätiloissa. Haukottelen enemmän ja pää alkaa tulla kipeäksi. Myös ahdistus lisääntyy jos en pysty vaikuttamaan ilmanvaihtoon.
Huono sisäilma?
2
530
Vastaukset
- PahojaPaniikkeja
mun mielestä mä olen ihan kaikkeen ylireagoiva silloin kun voin huonommin. Sisäilmaan, valoihin, ääniin ihan kaikkeen... Ehkä tohin mainitsemaasi ongelmaan on syynä myös se että PH ihmiset myös hengittää huonosti, pinnallisesti ja "läähättäen" joka voi johtaa hyperventilaatiokohtaukseen.
- Mustelma
Mä huomaan erittäin herkästi jos huoneessa on huono ilma. Alan kuvitella että minulla on oikeasti puute hapesta ja sitten alkaa ahdistaa ja voi alkaa pyörryttää ja tulla huono olo. En voi oikein polttaa kotonani kuin ehkä yhtä kynttilääkään kerrallaan (huomasin nyt viime jouluna) kun ajattelen sen tulen "syövän" minulta happea. :) Autossa sama homma. Sain melkein paniikkikohtauksen kerran siellä mutta ikkunan avaaminen rauhoitti sen verran että en aivan seonnut. Tai tuskin olisin seonnut muutenkaan mutta ainakin se hieman laantui siihen se olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197