Hei!
Osaako kukaan kasata neliosaisen pirunnyrkki-sormuksen. Minulla on kyllä ohjeet, mutta en oikein ymmärrä niitä ;)
Yk-sormuksen "pirunnyrkin" kasaaminen
10
19868
Vastaukset
- kyllä
minulla on kahdeksan osainen, helppo nakki.
on sanonta -jottei saa pitää jollei osaa kasata. - anu
voisitko meilata mulle kans ne ohjeet kun mulla on myös sellanen sormus enkä osaa koota ilman ohjeita
- Noyboy
Moro.
Joku saattaa ajatella että ei ole hyväksi kertoa kuinka sormus kasataan, mutta täältä löytyy ongelmaan ratkaisua.... www.noybody.fi Tulossa myös videopätkä jolla varmasti kasaantuu sormus kuin sormus...- luik-
mutta ei tietenkään hopeisen 4-osaisen ohjetta, kultaisen kyllä löytyy hölkkäri.netistä mutta se on eri homma.
- lääks
luik- kirjoitti:
mutta ei tietenkään hopeisen 4-osaisen ohjetta, kultaisen kyllä löytyy hölkkäri.netistä mutta se on eri homma.
Mistä se löytyy sieltä hölkkäri.netistä?siis kokoamisohje...
- melkeinmaajussi
lääks kirjoitti:
opettelin itse kasaamaan mutta en ole saanut yhtään kaveria opettamallakaan saamaan seitä itse kasaan.
- ...
lääks kirjoitti:
Tässä on hölkkäri.netistä löytyvä ohje. http://www.holkkari.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=97&Itemid=61&limit=1&limitstart=1
Ihan keskiverto ohje, kuvat eivät välttämättä ole niin selkeitä, mutta itselläni ainakin tuon avulla onnistuu. :) - makke72
... kirjoitti:
Tässä on hölkkäri.netistä löytyvä ohje. http://www.holkkari.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=97&Itemid=61&limit=1&limitstart=1
Ihan keskiverto ohje, kuvat eivät välttämättä ole niin selkeitä, mutta itselläni ainakin tuon avulla onnistuu. :)Laitette www,video.google.com hakusanaksi puzzle ring niin sieltä löytynee video-ohjeita kokoomiseen.
- Henkkari
Hohhoijaa. Eikö tähän ole kunnon ohjeita missään? 6-osainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983