unohda rumpujen pärinä
ja riemu, kaikki on valhetta kuitenkin.
Vaikka ne päräjää ja tärisee
sydän on ulkona sittenkin.
Älä pysähdy
jatka matkaasi ohitseni
älä jää
olen vain raunioita menneisyyden.
unohda eilinen
12
408
Vastaukset
- *10*
Raunioita rakastan,
menneisyyttä arvostan.
Vaik' rummut vaiennet ois,
raunio sielunrauhan sois.
Hiljaisuuta halajan,
menneisyyteen palajan,
en valhetta nää,
sydämeni heläjää.- moll
menneisyys kummittelee,
sydänkin on hiljaa.
Kiitos runostasi, hieno vastine.
- runo64-1
... silloin rummut
mutta sydän värisee
omaansa vain ...
silloin kohtasi onni
suuren suuri
kun matkalla ohitsesi
pysähdyin
ja sydämesi pauloihin jäin ...
hyvä upea moll !!!- moll
kaikki hiljeni sen jälkeen,
myös sydämeni ääni.
Kiitos Jouni kovasti kannustavasta palautteesta
vaatimattoman runoni edessä. - Sirius ,,-,,
moll kirjoitti:
kaikki hiljeni sen jälkeen,
myös sydämeni ääni.
Kiitos Jouni kovasti kannustavasta palautteesta
vaatimattoman runoni edessä.Kiva lukea ! Kiitos .
- moll
Sirius ,,-,, kirjoitti:
Kiva lukea ! Kiitos .
mukavaa, että antoi aiheen kommentointiin.
- tomppa2006
...hienoa runoasi olankohautuksella...
Vaan kerron itse kullakin olevan menneisyyden raunioita. Suurempia ja sitten vähän pienempiä. Mutta niiden kanssa voi elää ja niitä voi pitää ainoastaan muistoina, ei elämää kahlitsevina painolastina. Pidin runostasi paljon. - jussi hates jazz
ei rumpu vielä soi ;)
mulle tuli heti arvotus mieleen...
http://www.youtube.com/watch?v=WlYt8tvuB64
niin tota, päristän rumpua sullekin, sen verran hienon runon olet "säveltänyt" ;)- moll
iki-ihanasta biisistä ja liitteestä muutenkin ( olipa kundilla fleda )
ja kiitos kommentoinnista vaatimatonta, mollivoittoista runoani
kohtaan.
Et muuten varmaan usko, mutta sai alkunsa tyttärentyttären
joululahjaksi saamista rummuista. Muu kehittyi omasta melan-
koliastani.
- *saaga*
eilistä en koskaan
en kohtaa
huominen on utuinen
ole kanssanijuuri nyt...- moll
niin se on, ei eilinen palaa koskaan. Ja ehkä
onkin parempi niin, luulen.
Kiitos vierailusta ' pikarunossani '
Kävi eilen työtapaturmakin, kun olin kirjautuneena
lintsinä ja unohdin vaihtaa runolle paremmin kuuluvaan
nicciini. moll:ihan kirjoittaa sen harmaamman puoleni,
lintsi valoisamman.
Paukkuvaa pakkaspäivää sinne jonnekin Sinulle ja kiitos vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381