Olen aikeissa hakea kyseiseen kouluun ensi lukuvuodeksi ja nyt haluaisin mielipiteitä koulua käyviltä tai sen käyneiltä. Eli kertokaa vapaasti omia mielipiteitänne; hyvät ja huonot puolet, opetuksen taso, koulun yleisilme eli onko siistit paikat ym. Oliko kouluun miten vaikea tai helppo päästä? Tarvitseeko todituksen keskiarvon olla miten hyvä? Olettaisin että tuolla on jonkulaiset pääsykokeet. Kysyisin myös että pääseekö koululle helposti ratikalla, bussilla tai junalla?
En itse asu Helsingissä vaan minulla on matkaa sinne noin tunti niin mietin, että kannattaisiko minun muuttaa Helsinkiin asumaan vai käydä koulua kotona. Arvelisin että eri paikakunnalla koulun käyminen on hieman rankempaa kun matkoihin menee paljon aikaa, mutta toisaalta Helsingissä asuminen voi olla opiskelijalle aika kallista. Te jotka olette eri paikkakunnalta hakeneet opiskelemaan tähän kouluun niin miten olette asian järjestäneet?
Muutkin jotka olette suorittaneet kosmetologin koulutuksen jossain muualla oppilaitoksessa niin kertokaa toki mielipiteitänne koulustanne, sillä olen kiinnostunut muistakin kouluista vaikka tämä onkin nyt päällimmäisenä mielessäni.
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille! :)
Suomen Kosmetologien Yhdistyksen Opisto (skyo)
tuleva kosmetologi
1
444
Vastaukset
- catsylä
Kyseinen opisto erittäin hyvä maineinen ja kouluttanut Suomen ensimmäiset kosmetologit. Henkilökunta on osaavaa ja toimintavat nykyaikaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693