Niin vain kävi
en etsinyt yksinäisyyttä
tai kaivannut tilaa lähelleni
silti putosin hiljaisuuteen
Purjehdin ilman karttaa
luotsia tai kapteenia
purjehdin pitkin pimeää
kurssi ei minnekään
Tahtoisin taas tuntea
mitä rakkaus on
haluaisin löytää
sinut vielä uudelleen
Sumuisena aamuna
6
234
Vastaukset
jää ajelehtimaan holtittomana ja tyhjänä
tunteettomissa vesissä, jossa on vain yksi
kantava ajatus ' haluan vielä rakastaa '
Haikea, mutta elämänmakuinen runo Sinulta Tomppa.
Kiitos lukuhetkestä.- tomppa2006
...ihan samoilla ajatuksilla ollaan tunteettomista vesistä...
Ja kuinka rakkauden tärkeyden huomaa vasta, kun sen menettää. Hitto, olisin tarvinnut tuota "ajelehtia" sanaa runoa kirjoittaessani. Mietin pitkään purjehtia sanalle synonyymia, mutten löytänyt sitä ja annoin runon mennä sitten noin. Ehkäpä vielä parantelen sitä joskus?
Kiitos Linda.
- Jääsydän >
Yksinäisyys
tulee mukaan kimppaan
vaik ei kukaan
sitä kaipaa/ikävöi !
Se mokoma kaiken
armaaksi tekee ja värit kauniit
karkoittaa.
Silloin
kompassikin kotiin jää...
Vaik
laiva seilaa pitkin
ulappaa.
Mut rakkaus,
jos ruoriin tarttuu,
silloin
elämän halu
karttuu ja laiva uuden
kurssin saa.
Löytämisen riemua päivääsi.! Hieno runo.- tomppa2006
...joskus vaan käy niin, vaikka ei sitä kaipaakaan...
Karkoittaa valon ja värit elämän. Mutta rakkaus pysähtymään saa ajelehtimisen, löytyy suunta ja kurssi kohti parempaa.
Kiitos Jääsydän palautteesta.
Aivan kuin laivan sumusireenin ääni kuuluisi aavalta
mereltä kuin eksyksissä kulkureittiä etsien ja elämäkin
toisinaan aiheuttaa tarkistusta omaansa että onko
suunta oikea.
Kuin samaa myös huonosti nukutun yön jälkeen,vain
silmissä utuista katsetta ja väsynyttä mieltä.
Yksinäisyys että hiljaisuus voi tuottaa luovia voimia,
jos osaa tai pystyy sen voimakseen käyttää.
Ota tästä elämästä nyt selvää että miten se
kaikkia voi kohdellakin ja miten voimme sitä
elämäämme rakentaa ... kuin ikuista ajattomuutta.- tomppa2006
...ja mahdollinen korjaus kurssiin silloin tällöin paikallaan...
Runoja ei kirjoiteta hälinässä, vaatii yksinäisen hiljaisen hetken, aina ei onnistu silloinkaan. En tiedä tarviiko elämästä niin tarkoin selvää ottaakaan tai elämän tarkoitusta selvittää, riittää kun eletään vaan tätä elämää, heh.
Kiitos dolan sanoistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372