Sumuisena aamuna

tomppa2006

Niin vain kävi
en etsinyt yksinäisyyttä
tai kaivannut tilaa lähelleni
silti putosin hiljaisuuteen

Purjehdin ilman karttaa
luotsia tai kapteenia
purjehdin pitkin pimeää
kurssi ei minnekään

Tahtoisin taas tuntea
mitä rakkaus on
haluaisin löytää
sinut vielä uudelleen

6

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jää ajelehtimaan holtittomana ja tyhjänä
      tunteettomissa vesissä, jossa on vain yksi
      kantava ajatus ' haluan vielä rakastaa '

      Haikea, mutta elämänmakuinen runo Sinulta Tomppa.
      Kiitos lukuhetkestä.

      • tomppa2006

        ...ihan samoilla ajatuksilla ollaan tunteettomista vesistä...

        Ja kuinka rakkauden tärkeyden huomaa vasta, kun sen menettää. Hitto, olisin tarvinnut tuota "ajelehtia" sanaa runoa kirjoittaessani. Mietin pitkään purjehtia sanalle synonyymia, mutten löytänyt sitä ja annoin runon mennä sitten noin. Ehkäpä vielä parantelen sitä joskus?

        Kiitos Linda.


    • Jääsydän >

      Yksinäisyys
      tulee mukaan kimppaan
      vaik ei kukaan
      sitä kaipaa/ikävöi !

      Se mokoma kaiken
      armaaksi tekee ja värit kauniit
      karkoittaa.

      Silloin
      kompassikin kotiin jää...
      Vaik
      laiva seilaa pitkin
      ulappaa.

      Mut rakkaus,
      jos ruoriin tarttuu,
      silloin
      elämän halu
      karttuu ja laiva uuden
      kurssin saa.

      Löytämisen riemua päivääsi.! Hieno runo.

      • tomppa2006

        ...joskus vaan käy niin, vaikka ei sitä kaipaakaan...

        Karkoittaa valon ja värit elämän. Mutta rakkaus pysähtymään saa ajelehtimisen, löytyy suunta ja kurssi kohti parempaa.

        Kiitos Jääsydän palautteesta.


    • Aivan kuin laivan sumusireenin ääni kuuluisi aavalta
      mereltä kuin eksyksissä kulkureittiä etsien ja elämäkin
      toisinaan aiheuttaa tarkistusta omaansa että onko
      suunta oikea.
      Kuin samaa myös huonosti nukutun yön jälkeen,vain
      silmissä utuista katsetta ja väsynyttä mieltä.
      Yksinäisyys että hiljaisuus voi tuottaa luovia voimia,
      jos osaa tai pystyy sen voimakseen käyttää.

      Ota tästä elämästä nyt selvää että miten se
      kaikkia voi kohdellakin ja miten voimme sitä
      elämäämme rakentaa ... kuin ikuista ajattomuutta.

      • tomppa2006

        ...ja mahdollinen korjaus kurssiin silloin tällöin paikallaan...

        Runoja ei kirjoiteta hälinässä, vaatii yksinäisen hiljaisen hetken, aina ei onnistu silloinkaan. En tiedä tarviiko elämästä niin tarkoin selvää ottaakaan tai elämän tarkoitusta selvittää, riittää kun eletään vaan tätä elämää, heh.

        Kiitos dolan sanoistasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe