Vai pitääkö sillä olla kavereita? Kuinka monta?
Voiko uroshiiri asua yksin?
4
840
Vastaukset
- 9+10
Ei vain voi, vaan nimenomaan pitää pitää yksin - hyvin harva uroshiiri suvaitsee kavereita. Aiheesta on tällä sivulla jo useampi aloitus, lue niistä lisää.
Kaiken uhallakin: www.hiirifoorumi.net
- tyhrt
Uroshiiri ei hyväksy kaverikseen toista uroshiirtä. Jos haluat useamman kuin yhden yksilön, suosittelen sinulle naarashiiriä, joita voit pitää pienessä laumassa.
- Mirja555
tyhrt kirjoitti:
Uroshiiri ei hyväksy kaverikseen toista uroshiirtä. Jos haluat useamman kuin yhden yksilön, suosittelen sinulle naarashiiriä, joita voit pitää pienessä laumassa.
Minulla oli uros ja naarashiiri ja merkkailu oli sen laatuista että päätin lopettaa
hiiren.Sitä tuli yhtämittaa ja haju sen mukainen.Siivosit vaikka kuinka usein.
Minusta rotta on siistimpi.hajuttomampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741