Laguna break vm 2000. lämmönsäätimien takaa on polttimo palanut, ja ajattelin itse pihinä äijänä vaihtaa sen. Se vaatii varmaan vähän keskikonsolin purkamista. Minkähänlaisella työkalulla alkuperäinen soitin lähtee irti? Ratkaisu lienee kulmissa olevat neljä reikää?
radion irroitus
2
1041
Vastaukset
- meg....
Megane II:ssa soitin lähtee irti kun laittaa neljä reikiin sopivaa naulaa ja pikkuisen varovasti vääntämällä salvat joissa radio on kiinni aukeaa. Liekkö tuossa samanlainen systeemi...
- Zarcuss
Joo se lähtikin sit helposti ku työns tikut niihin reikiin. Tai ensin kyl piti irrottaa kotelo siitä alapuolesta, että pääsee vetämään mankan ulos, ku ei siitä muuten saanu oikeen kiinni. Mut varsinainen ongelma, eli polttimon vaihto lämppärin säätimien taakse ei vielä tolla onnistunu. Pitäis kai se liukuva peitekansi saada irrotettua. Oli vaan vähän hankalaa illan pimeydessä. Ehkä tänään sit uutta yritystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472609
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491368- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2841174- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22934Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889