En tiedä miten ja mistä kannattaisi aloittaa..olen menossa naimisiin heinäkuun lopussa ja olen iso morsian, koko 48..olen nyt ainakin alle tilaamassa korsetin ja katson, että miten se nyt sitten vielä pienentää vyötäröltä. Laihuttamisen aloitin tuossa pari viikkoa sitten, neljä kiloa saanu poies..pelkään vaan, etten löydä kaunista hääpukua..meidän paikkakunnalla hyvää ompelijaakaan ei ole..jotenkin vaan on niin toivoton olo...
En oikein luota nuihin ulkomailta tuleviinkaan, on ollu aina niin huono tuuri kaikessa että varmasti juuri se mun puku jäis sitten jonnekkin matkalle ja rahoja ei saa takas...en tiedä...pitäskö suoraan mennä teltta-ostoksille ja naru vyötärölle ni se on siinä =)
Hääpuku onkelmaa....
2
421
Vastaukset
- Syysmorsian -10
Tsemppiä!!
Kyllä se unelmien puku löytyy, ethän edes ole mitenkään erityisen suurikokoinenkaan... En tiedä mistä päin itse olet, mutta suosittelisin tampereella sijaistevaa morsiusgalleriaa, siellä on mallistoja joissa kokoja aina 52:n asti! Sinne kannattaa etsiytyä kauempaakin... Itse pk-seudulla ja teen sinne retken :) - sinullekin
Ystäväni joka on hieman isokokoisempi tilasi kauniin hääpukunsa kiinasta. Erittäin onnistunut ostos. Nettisivu taisi olla jotain; 1luckybride.com tai sinnepäin... Erittäin edullinen, kaunis, laadukas ja sopiva :-) Hänkin tosin laihtui vielä ennen häitä ja käväisi ompelijalla hieman pienentämässä pukua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot13417256Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss449953Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?183626Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman333143Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142840Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252762"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita522638Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling762513Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen341757- 1181647