En tiedä miten ja mistä kannattaisi aloittaa..olen menossa naimisiin heinäkuun lopussa ja olen iso morsian, koko 48..olen nyt ainakin alle tilaamassa korsetin ja katson, että miten se nyt sitten vielä pienentää vyötäröltä. Laihuttamisen aloitin tuossa pari viikkoa sitten, neljä kiloa saanu poies..pelkään vaan, etten löydä kaunista hääpukua..meidän paikkakunnalla hyvää ompelijaakaan ei ole..jotenkin vaan on niin toivoton olo...
En oikein luota nuihin ulkomailta tuleviinkaan, on ollu aina niin huono tuuri kaikessa että varmasti juuri se mun puku jäis sitten jonnekkin matkalle ja rahoja ei saa takas...en tiedä...pitäskö suoraan mennä teltta-ostoksille ja naru vyötärölle ni se on siinä =)
Hääpuku onkelmaa....
2
428
Vastaukset
- Syysmorsian -10
Tsemppiä!!
Kyllä se unelmien puku löytyy, ethän edes ole mitenkään erityisen suurikokoinenkaan... En tiedä mistä päin itse olet, mutta suosittelisin tampereella sijaistevaa morsiusgalleriaa, siellä on mallistoja joissa kokoja aina 52:n asti! Sinne kannattaa etsiytyä kauempaakin... Itse pk-seudulla ja teen sinne retken :) - sinullekin
Ystäväni joka on hieman isokokoisempi tilasi kauniin hääpukunsa kiinasta. Erittäin onnistunut ostos. Nettisivu taisi olla jotain; 1luckybride.com tai sinnepäin... Erittäin edullinen, kaunis, laadukas ja sopiva :-) Hänkin tosin laihtui vielä ennen häitä ja käväisi ompelijalla hieman pienentämässä pukua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897