kuinka suhtaudutte siihen? Itselläni menee päivä pilalle moisten takia. Tuli palaute sitten aiheesta tai aiheetta. Olen sen tyypin sosialisti, joka jauhaa asiaa mielessään ees - taas. Eniten harmittaa, jos en ole osannut pitää puoliani. Olen vähän nyhverö. Mutta mitenkä saatte ajatuksenne johdettua johonkin muuhun kuin tapahtuneeseen??? Kerran mietin yhtä juttua niin siihen uppoutuneena, että laitettuani muksun turvaistuimeen autoon otin ja hurautin kotiin huomaamatta, että kauppakassi jäi siihen auton viereen...... Eli liikaa näitä mietin!!! Onko jollain hyvää konstia käsitellä näitä asioita, etteivät ne saisi niin suurta otetta mielestä.
Negatiivinen palaute
5
582
Vastaukset
- Mimmu..
kun olet vähän kauemmin ollut, osaat jättää palautteet niille kuuluvaan arvoonsa.
Jos on korjattavaa, korjataan ja jos ei, jatketaan eteenpäin...
Työnjohtoasi voit pyytää näyttämään, miten homma tehdään ilman valituksia näillä siivousajoilla. - rrräyyhhh
voi vastaanottaa tai palautteen voi myös antaa monella eri tavalla.
Kaikenlaiseen palutteeseen vähitellen oppii, mutta palautetta voi antaa myös rakentavasti ja henkilökohtaisuuksiin puuttumatta:) Asiallisesti, jopa huumori silmäkulmassa... - fuuguu
Ite saan negatiivista palautetta ainoastaan parilta paskantärkeeltä mummelilta, he ovat olleet alusta asti sitä mieltä, että olen liian nuori ja hurja, kun esimerkiksi käsivarsissani on tatuointeja. Jos tulee palautetta "saunan ikkunalaudalla oli kuulemma kärpänen" niin kiehun hetken aikaa, sitten kiehutaan työnjohtajan kanssa yhdessä ja unohdetaan koko asia. Siis ne negatiiviset palautteet on aina jotain "karkkipaperi oli lattialla viikonloppuna" OH NOES, minäkun en ole viikonloppuisin töissä ja sinä tiedät sen ihan hyvin.....
Kyllä sen oppii jättämään omaan arvoonsa. Tietenkin riippuu onko negatiivinen palaute aiheellista, jos on niin paranna työnjälkeäsi. - ennen siivonnut
Kun siivosin vielä itse, niin käytännössä ikinä rekla ei koskenut henk. kohtaisesti itseäni vaan tuli sitä miten paljon vain niin poikkeuksetta työnajan mitoitus ja siivoustaso olivat NIIN epäsuhdassa kyseisissä paikoissa ettei asiasta yksinkertaisesti voinut ajatella kuin voi voi. Kyseessä olivat liki täysin tällaiset paikat, että olisivat olleet mielellään kahden ihmisen kohteita ja siivousaika yksin 3 tuntia. Jos halusit saada edes vähänkään näkyvästi siedettävää jälkeä, niin olisi ollut vähintään 8-10h paikkoja per päivä. Mutta myyntimies oli jälleen selvästi sanonut asiakkaan vaatimuksiin, että totta kai hoituu ja se on heidän päänsärkynsä.
Pari kertaa kokeili kitistä joku (usein) vaihtunut ohjaaja tai pem, mutta siihen nyt muuta kuin kohteliaasti saattoi todeta vain että käy itse katsomassa paikkoja niin keskustellaan toki jos keksit jotain tehokkaampaa. Muutama kävi katsomassa, mutta eipi kuulunut enää yhtään mitään aiheesta, oikeastaan olivat vähän tällaisia Juu tehdään vain kuten nytkin, ei puhuta koko asiasta, hommia.
Itse kun ohjaajana olin jonkin aikaa ennen koko töiden jättämistäkin ja alanvaihtoa, niin ihan korostetusti yritin piruuttani saada juuri murheenkryynipaikoista mahdollisimman siedettäviä, mutta siitäkään mitään tullut kun asiakkailla olivat omat vankat näkemyksensä joita ei käännetty. Juuri näitä paikkoja, että aiempi firma suoriutui vallan hyvin. Kerran kysyinkin eräässä paikassa, että mikä niistä muutaman kuukauden välein vaihtuneista etupäässä pikkufirmoista joita näemmä ollut aiemmin?
Toki jos kotisiivousta teki tms. ja tuli asiallinen palaute eläkeläiseltä ja todella tiesit jossain kohtaa olevan parantamisen varaa niin ne otin korvan taakse visusti. Mutta on täysin eri asia saada reklaa kohteista joissa työn hoitaminen on vain kaikkien tahojen kautta tehty totaalimahdottomaksi, kuin kohteesta jossa homma todella on tekijästä kiinni. - MiennieV
Aluksi minäkin olin saada slaagin negatiivisesta palautteesta. Nykyisin otan sen ihan asiallisesti vastaan - tosin monesti negatiivinen palaute on sitä "pilkuviilaamista" joka täytyy kestää ja samantien unohtaa.
Aiheellisesta palautteesta pitää vain ottaa opiksi:)
Ja elämä jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1453599Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri2162443IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl702431Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al942294Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/91773- 1601724
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1221557Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161270- 1261131
- 741101