Hei! Tänään piti laittaa rellu lämpötolppaan ja johto oli takapaksissa. Avasin ovet normaalisti keskuslukituksen kaukosäätimellä, ja huomasin ettei takaluukun lukkopainike painunut juuri ollenkaan, sitten kahdella peukalolla varovasti painoin sitä nappia pohjaan ja menihän se ja luukku aukesi, mutta nyt en saa sitä enää kiinni ja siinä lukkonapissa ei tunnu vastusta nyt ollenkaan. Öljysin kuitenkin ne nyt eikä sekään auttanut. Onkohan se pelkästään nyt jäässä, vai rikoinko kenties jotain sieltä? Siinä napissa siis ei ole ollenkaan mahdolliksuutta avata avaimella, eli ei ole avainpesää.
Kiitoksia jo asiallisista vastauksista etukäteen!
Meganen takaluukun lukko
4
1681
Vastaukset
- jrk 74
mulla sama vika nissan primerassa vm. 2006.keskiviikkona menee korjaukseen.ilmoittelen sit missä vika.primerassa on rellun lukot.mulla oli 4 tuntia kuumailmapuhallin kontissa,aattelin kans jos olisi ollu jäässä.mut ei auttanut.
- ööääääää
Ainakaan breakin lukkoa et varsinaisesti saa rikki. Ainoa rikkoutuvana kohtana voisin pitää muovikieltä, joka voisi katketa. ( lukitsee luukun ajoneuvoossa olevaan koukkuun). Hintaa sillä oli noin 70 euroa ( vai oliko se markka aikaan, kun emäntä rikkoi sen sullomalla päivittäin kahdetat lastenvaunut takakonttiin)
- Mege
Hei! Itselläni on Renault Megane ja se koko muovinen lukkopainike hävisi ajomatkan aikana. En tiedä mikä siitä oli kulunut tai jousi hajonnut.... mutta rakenne on hyvin yksinkertainen. Siinä painikkeessa oli tappi joka painuu reikään ja työntää pienen salvan pois. Avaan luukun nykyään tökkäämällä Ikean kynällä reikään, kun koko lukko olisi uusittava ja maksaapi n. 130,-- . Kun ovet ja luukku ovat keskuslukittu, niin kynällä ei ole mitään vastusta vaan holahtaa pitkälle tyhjään. Eli olisiko se muovitappi murtunut painikkeestasi jos ei öljyäminen tai sään lauhtuminen ole auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34832Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743