Amputatio uteri supravaginalis

Canestan

Mitähän tämä mahtanee tarkoittaa? Operaatio tehtiin viime viikolla, tänään pääsin kotiin.

Tiedän mitä tehtiin mutta mitä tuo nyt sitten ihan kirjaimellisesti tarkoittaa?? Kiitoksia vastaajille.

8

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistaakseni

      Kohdun poisto alakautta.

      • Anonyymi

        Voiko vielä joku 2000 luvullakin kysellä mitä tarkoittaa. Tai minä joskus -80luvulla en myöskään tienyt.
        Olin kyllä reilun kuuden vuoden jälkeen kuullut mitä leikattu. Sitä jotenkin kyselin rutiinikäynnissä.
        Sanoin minulle vaan sanottu, että kuukautiset jäävät pois. Sitten oikein piirsi mikä kohta leikattu kohdusta. Uteriko sitten oli. Kokonaan ei leikattu.
        Totesin vaan, että ei tarvi neljättä kertaa vatsaa aukaista.
        Tuossa toinen oli kirjoittanut alakautta. Minulla oli "helppo", leikkasivat pystyhaavasta.
        Oli ensin keisarileikkaus ja jotain myömia sitä ennen.
        Nythän noita latinasanoja (vai mitä lääkäritermejä), voi katsella. Joitakin ymmärrettäviä suomeksi.
        Satuin löytämään "siivotessani" noita vanhoja papereita. Nykyisin onkin muita vaivoja, nivelrikkoja ja magneettikuvauksen lannerangan tiedot vielä saamatta.
        Ei varmaan monikaan eksy näille sivuille, ei vastailtu ketjun aloittaneelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko vielä joku 2000 luvullakin kysellä mitä tarkoittaa. Tai minä joskus -80luvulla en myöskään tienyt.
        Olin kyllä reilun kuuden vuoden jälkeen kuullut mitä leikattu. Sitä jotenkin kyselin rutiinikäynnissä.
        Sanoin minulle vaan sanottu, että kuukautiset jäävät pois. Sitten oikein piirsi mikä kohta leikattu kohdusta. Uteriko sitten oli. Kokonaan ei leikattu.
        Totesin vaan, että ei tarvi neljättä kertaa vatsaa aukaista.
        Tuossa toinen oli kirjoittanut alakautta. Minulla oli "helppo", leikkasivat pystyhaavasta.
        Oli ensin keisarileikkaus ja jotain myömia sitä ennen.
        Nythän noita latinasanoja (vai mitä lääkäritermejä), voi katsella. Joitakin ymmärrettäviä suomeksi.
        Satuin löytämään "siivotessani" noita vanhoja papereita. Nykyisin onkin muita vaivoja, nivelrikkoja ja magneettikuvauksen lannerangan tiedot vielä saamatta.
        Ei varmaan monikaan eksy näille sivuille, ei vastailtu ketjun aloittaneelle.

        Hänellehän on vastattu että kohdun poisto alakautta.Etkö osaa lukea?Vastattu vielä pari päivää kysymyksen jälkeen.Pitääkö aina vastata samana päivänä tai tunnin sisällä kysymyksestä.Mutta jos vastaan parin päivän sisällä on aika nopea vastaus.Joten pitääkö sama vastaus laittaa sadoilta ihmisiltä ennen kuin hyväksyt vastauksen.


    • Anonyymi

      Kohdunrunko-osan poisto se on.

      • Anonyymi

        Jossa poistetaan kohtu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossa poistetaan kohtu.

        ANTEEKSI, HYVIN PALJON ANTEEKSI!!

        En oikein hallitse näitä juttuja.
        Ihmettelin vaan, kun minulla näkyi ainoastaan nuo kaksi.
        Siinä sitten EREHDYIN, jonkun toisen iaittaneen sen "Kohtu poistettu alakautta"

        Sitä ihmettelin, kun ne kaksi kirjoitettu 2011 luvulla.
        Minun puutteelliset tiedot olivat 1982. Onko sitten kirjoituksia ollut kaikki nämä vuodet??
        Tuliko nyt jatkoa tälle sivulle, kun jatkoit vielä minulle.
        Ihmettelin kyllä tuota kelloaikaa.
        Halusin kirjoituksellani tuoda esille (huvittavasti), että sain tarkemman tiedon kuuden vuoden jälkeen.


    • Anonyymi

      Prostacen on kissalle.

    • Anonyymi

      En tiedä miten tämä menee.
      Vuosien jälkeen tuli minun kirjoitus, johon ehkä joku "vastasi", nyt taas se hvinnyt.

      Tai nyt painoinkin ehkä alkanutta.
      Tuossa alussa sama, mikä minullakin papereissa luki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe