Ihmetyttää..
Mikäs hevosaiheissa niin arkaa
6
354
Vastaukset
- Janettillini
Tämä on keskustelupalsta. Luulen, etteivät ylläpitäjät tykänneet siitä, että sama viesti oli persoonattomasti monistettu joka paikkaan. Linkit johtivat vain eteenpäin eikä kai ollut tarkoitustakaan itse keskustella asiasta.
Linkeissä ei ole mitään vikaa, mutta jos niiden välittäminen on ainut asia, niin ei se taida tämä olla sille oikea paikka.- ...........
Toisaalta hyvä että poistettiin. Alkoi jo olla älyttömiä kommentteja jollain. Ei enää mitään yhteyttä aloitukseen.
- Aleksi Staramanne
kyse - olisit voinut vihjata...
- enää..
Aiheettomia ja palstalle sopimattomia viestejä. Kiitokset siitä että joku valvoo...
- polleton...
enää.. kirjoitti:
Aiheettomia ja palstalle sopimattomia viestejä. Kiitokset siitä että joku valvoo...
Mielestäsi oli siis jotenkin väärin kehottaa ihmisiä joilla on hevosia sijoitettuna hoitoon vieraille, käydä aina silloin tällöin tarkistamassa hevosensa tilanne, ettei hevonen joudu kokemaan samaa kohtelua minkä uutisissa ollut polle Iittiläisellä tallilla sai?
Yhtään mitään asiatonta siinä kirjoituksessa ei ollut. Mutta helppohan täältä on juttuja poistattaa, sen kun vaan painaa ilmoita viestiä , poistuvat automaattisesti koska sivulla ei ole omaa sefua.
Kenellähän siinä keskustelussa oli poistamisen tarve? Ei ainakaan minulla. - :D:D:D
polleton... kirjoitti:
Mielestäsi oli siis jotenkin väärin kehottaa ihmisiä joilla on hevosia sijoitettuna hoitoon vieraille, käydä aina silloin tällöin tarkistamassa hevosensa tilanne, ettei hevonen joudu kokemaan samaa kohtelua minkä uutisissa ollut polle Iittiläisellä tallilla sai?
Yhtään mitään asiatonta siinä kirjoituksessa ei ollut. Mutta helppohan täältä on juttuja poistattaa, sen kun vaan painaa ilmoita viestiä , poistuvat automaattisesti koska sivulla ei ole omaa sefua.
Kenellähän siinä keskustelussa oli poistamisen tarve? Ei ainakaan minulla.Että sinulla nyt uusi ääni kellossa! Ollaan sittenkin yhteisellä asialla(?). Hepoille ja kaikille eläimille haleja! Jos,...... sut on väärin ymmärretty niin mietippä ilmaisutaitoasi. Terkkuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904