Etsin pientä ja kevyttä sadetakkia, joka pitäisi pikkusateen tunnin/pari.
Kuljen mp:llä, joten kunnon sateenpitävyys on ajovarusteissa, mutta ajotamineet on raskaat
ja silloin olisi mukava vetää päälle kevyt takki. tilavuus on oleellinen.
siis pakkauskoko alle 0,5ltr ja paino 100-200g noin
osaisiko kukaan auttaa?
sadetakki, taskuun mahtuva
3
1166
Vastaukset
- Erpo
Olen vähän saman ongelman edessä ja olen pohtinut pitäisikö tämä sadetta muutaman tunnin.
http://www.scandinavianoutdoorstore.com/miesten-vaatteet/urheilutakit/flake-100/
Pakkauskoko on ainakin kompakti.
Kerron ominaisuuksista, jos hankin kevään aikana kokeeksi.- minä11111
Helly Hansen Voss voisi olla sopiva, mutta miten pieneen tilaan tuo menee?
Paino on sopiva, 180g
http://www.hellyhansen.com/product/Jackets/VossJacket/55267/view/703
- atlatl
...ja ohkaisimmat voinee unohtaa,sillä ajoviima painanee vettä senvertakovaa tuollaiseen ohueen kankaaseen,että ei kestä kahta tuntia,kun olet taatusti märkä.Ajaessa paine pintaa kohden on niin kova,että se painaa veden väkisin läpi kankaasta,vaikka kangas kävellessä pitäisikin hyvin vettä.
Unohtakaa nuo keveimmät ja katselkaa jotakin hieman tuhtimpaa kuorta.
Erpo,tuo Haltin pusakka pitää käytännöllisesti katsoen vain tuulta,jopa tavan fillarilla ajaessa vesi tulee läpi.
Tuo minä11111:n ehdotuskin on parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782