Kehonsiirtolaite hakusessa

Tavallinen tallaaja

Minun täytyisi ostaa itselleni auto, mutten tiedä autoista kovinkaan paljoa. Tarvitsen vain semmoisen auton, joka ei ole kauhean kallis ja kauhean vaikea korjata. Jokapäiväiseen käyttöön kaupungissa. Mikä Renault-auto olisi järkevin "kehonsiirtolaite". Niin, ja lisään tässä vielä sen, että minä en välitä mistään hienouksista, vaan kunhan auto kestää ja on luotettava.

Tulin tänne kysymään, koska tuolla autoilu-yleistä palstalla kysymykseeni saamissa vastauksissa ilmeni suorastaan fanaattista tai rasistista inhoa ranskalaisia autoja kohtaan. Erityisesti Relluille naureskeltiin. Tämä jotenkin kummastutti minua, koska autojen hinnoissa olen huomannut semmoisen kummallisuuden, että melko uusia (2000 -pari vuotta vanhoja) Renaulteja saa hinnoilla, jolla samoilla hinnoissa saa paljon kehuttuja japanilaisia 10 jopa 15 vuotta vanhempia ja paljon enemmän ajettuja. Onko Rellut todella huonoja autoja? Haluaisin fiksuja ja rauhallisia vastauksia, enkä semmoisia, jotka tuntuvat olevan keskenkasvuisten teinipoikien kirjoittamia pelleilyjä, koska minulla alkaa olla kiire auton hankkimisessa.

4

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallinen tallaaja

Unohdin mainita, että olen päättänyt satsata rahaa korkeintaan 2000 euroa, mieluummin 1000-1500 euroa. Sillä summalla ei ilmeisesti saa mitään kovin uutta Renaultia, mutta vastaavalla summalla saa jonkun todella vanhan ja todella paljon ajetun japanilaisen auton, mikä ei todellakaan tunnu reilulta.

• Hinnalla

Saa -98-00 mallisia clio relluja. Suosittelen ostamaan semmosen. Voitti aikanaan kaikki testitkin mihin osallistui.

• ajelia ,

kovinkaan varmaa peliä saada mistään merkistä eli pitää tietää mitä katsoo autosta. Ei rellu sen kummemmpi ole kuin muutkaan samalla tavalla tehty.

• hkhk'''

siinä on kerassaan luotettava peli. edulliset varaosat ja luotettava kyyti:)

Osta multa kysinen rellu saat halvalla:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7860
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2029
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1970
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe