Kehonsiirtolaite hakusessa

Tavallinen tallaaja

Minun täytyisi ostaa itselleni auto, mutten tiedä autoista kovinkaan paljoa. Tarvitsen vain semmoisen auton, joka ei ole kauhean kallis ja kauhean vaikea korjata. Jokapäiväiseen käyttöön kaupungissa. Mikä Renault-auto olisi järkevin "kehonsiirtolaite". Niin, ja lisään tässä vielä sen, että minä en välitä mistään hienouksista, vaan kunhan auto kestää ja on luotettava.

Tulin tänne kysymään, koska tuolla autoilu-yleistä palstalla kysymykseeni saamissa vastauksissa ilmeni suorastaan fanaattista tai rasistista inhoa ranskalaisia autoja kohtaan. Erityisesti Relluille naureskeltiin. Tämä jotenkin kummastutti minua, koska autojen hinnoissa olen huomannut semmoisen kummallisuuden, että melko uusia (2000 -pari vuotta vanhoja) Renaulteja saa hinnoilla, jolla samoilla hinnoissa saa paljon kehuttuja japanilaisia 10 jopa 15 vuotta vanhempia ja paljon enemmän ajettuja. Onko Rellut todella huonoja autoja? Haluaisin fiksuja ja rauhallisia vastauksia, enkä semmoisia, jotka tuntuvat olevan keskenkasvuisten teinipoikien kirjoittamia pelleilyjä, koska minulla alkaa olla kiire auton hankkimisessa.

4

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallinen tallaaja

Unohdin mainita, että olen päättänyt satsata rahaa korkeintaan 2000 euroa, mieluummin 1000-1500 euroa. Sillä summalla ei ilmeisesti saa mitään kovin uutta Renaultia, mutta vastaavalla summalla saa jonkun todella vanhan ja todella paljon ajetun japanilaisen auton, mikä ei todellakaan tunnu reilulta.

• Hinnalla

Saa -98-00 mallisia clio relluja. Suosittelen ostamaan semmosen. Voitti aikanaan kaikki testitkin mihin osallistui.

• ajelia ,

kovinkaan varmaa peliä saada mistään merkistä eli pitää tietää mitä katsoo autosta. Ei rellu sen kummemmpi ole kuin muutkaan samalla tavalla tehty.

• hkhk'''

siinä on kerassaan luotettava peli. edulliset varaosat ja luotettava kyyti:)

Osta multa kysinen rellu saat halvalla:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe