Kehonsiirtolaite hakusessa

Tavallinen tallaaja

Minun täytyisi ostaa itselleni auto, mutten tiedä autoista kovinkaan paljoa. Tarvitsen vain semmoisen auton, joka ei ole kauhean kallis ja kauhean vaikea korjata. Jokapäiväiseen käyttöön kaupungissa. Mikä Renault-auto olisi järkevin "kehonsiirtolaite". Niin, ja lisään tässä vielä sen, että minä en välitä mistään hienouksista, vaan kunhan auto kestää ja on luotettava.

Tulin tänne kysymään, koska tuolla autoilu-yleistä palstalla kysymykseeni saamissa vastauksissa ilmeni suorastaan fanaattista tai rasistista inhoa ranskalaisia autoja kohtaan. Erityisesti Relluille naureskeltiin. Tämä jotenkin kummastutti minua, koska autojen hinnoissa olen huomannut semmoisen kummallisuuden, että melko uusia (2000 -pari vuotta vanhoja) Renaulteja saa hinnoilla, jolla samoilla hinnoissa saa paljon kehuttuja japanilaisia 10 jopa 15 vuotta vanhempia ja paljon enemmän ajettuja. Onko Rellut todella huonoja autoja? Haluaisin fiksuja ja rauhallisia vastauksia, enkä semmoisia, jotka tuntuvat olevan keskenkasvuisten teinipoikien kirjoittamia pelleilyjä, koska minulla alkaa olla kiire auton hankkimisessa.

4

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallinen tallaaja

Unohdin mainita, että olen päättänyt satsata rahaa korkeintaan 2000 euroa, mieluummin 1000-1500 euroa. Sillä summalla ei ilmeisesti saa mitään kovin uutta Renaultia, mutta vastaavalla summalla saa jonkun todella vanhan ja todella paljon ajetun japanilaisen auton, mikä ei todellakaan tunnu reilulta.

• Hinnalla

Saa -98-00 mallisia clio relluja. Suosittelen ostamaan semmosen. Voitti aikanaan kaikki testitkin mihin osallistui.

• ajelia ,

kovinkaan varmaa peliä saada mistään merkistä eli pitää tietää mitä katsoo autosta. Ei rellu sen kummemmpi ole kuin muutkaan samalla tavalla tehty.

• hkhk'''

siinä on kerassaan luotettava peli. edulliset varaosat ja luotettava kyyti:)

Osta multa kysinen rellu saat halvalla:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe