Kehonsiirtolaite hakusessa

Tavallinen tallaaja

Minun täytyisi ostaa itselleni auto, mutten tiedä autoista kovinkaan paljoa. Tarvitsen vain semmoisen auton, joka ei ole kauhean kallis ja kauhean vaikea korjata. Jokapäiväiseen käyttöön kaupungissa. Mikä Renault-auto olisi järkevin "kehonsiirtolaite". Niin, ja lisään tässä vielä sen, että minä en välitä mistään hienouksista, vaan kunhan auto kestää ja on luotettava.

Tulin tänne kysymään, koska tuolla autoilu-yleistä palstalla kysymykseeni saamissa vastauksissa ilmeni suorastaan fanaattista tai rasistista inhoa ranskalaisia autoja kohtaan. Erityisesti Relluille naureskeltiin. Tämä jotenkin kummastutti minua, koska autojen hinnoissa olen huomannut semmoisen kummallisuuden, että melko uusia (2000 -pari vuotta vanhoja) Renaulteja saa hinnoilla, jolla samoilla hinnoissa saa paljon kehuttuja japanilaisia 10 jopa 15 vuotta vanhempia ja paljon enemmän ajettuja. Onko Rellut todella huonoja autoja? Haluaisin fiksuja ja rauhallisia vastauksia, enkä semmoisia, jotka tuntuvat olevan keskenkasvuisten teinipoikien kirjoittamia pelleilyjä, koska minulla alkaa olla kiire auton hankkimisessa.

4

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallinen tallaaja

Unohdin mainita, että olen päättänyt satsata rahaa korkeintaan 2000 euroa, mieluummin 1000-1500 euroa. Sillä summalla ei ilmeisesti saa mitään kovin uutta Renaultia, mutta vastaavalla summalla saa jonkun todella vanhan ja todella paljon ajetun japanilaisen auton, mikä ei todellakaan tunnu reilulta.

• Hinnalla

Saa -98-00 mallisia clio relluja. Suosittelen ostamaan semmosen. Voitti aikanaan kaikki testitkin mihin osallistui.

• ajelia ,

kovinkaan varmaa peliä saada mistään merkistä eli pitää tietää mitä katsoo autosta. Ei rellu sen kummemmpi ole kuin muutkaan samalla tavalla tehty.

• hkhk'''

siinä on kerassaan luotettava peli. edulliset varaosat ja luotettava kyyti:)

Osta multa kysinen rellu saat halvalla:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      29
      3848
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2792
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      56
      2330
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      218
      2321
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1304
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1235
    Aihe