Michael Jackson is back?;)

TMZ;)

5

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OMG:o

http://cancan.ro/showbiz/showbiz-international/michael-jackson-nu-a-murit-85902.html

Google kääntäjällä käännetty romanian kielestä;)

Michael Jackson on kuollut
      Mukaan yhtiö, joka järjestää konsertteja, megastar takaisin.

Kun muutama päivä sitten, Johnny Depp fanit olivat suuria tunteita, kun ilmoitettiin, että näyttelijä kuoli auto-onnettomuudessa, on nyt fanien keskuudessa Michael.

Kun sähköposti lähetetään Ticketmaster, näyttää siltä, että Michael Jackson tulee suorittaa in San Diego on Ystävänpäivä, liput ovat jo markkinoilla.

.

• J_L

Tämä hullutus ei näytä loppuvan ollenkaan :(
        Jos MJ todella olisi elossa,niin hän aivan varmasti olisi mennyt esim siihen Haitin konserttiin esiintymään välittämättä mediasta tai itsestään auttaakseen Haitin uhreja!
        Tämä haiskahtaa todella pahasti rahastukselta,sitähän esim juuri media haluaa,että MJ:n fanit menisivät sinne keikalle,joka muka on San Diegossa :/
        Toivottavasti kukaan ei usko tähän sairaaseen juttuun!

• vihjailujaan...

Ihmetyttää miksi TMZ sivusto vihjailee MJ:tä asioita... koska TMZ oli ensinmäinen joka ilmoitti että MJ on kuollut, ennenkuin virallista ilmoitusta oli edes tehty... mutta kuitenkaan MJ ei ole laitettu heidän TMZ:n sivuston R.I.P sivulle, vaikka sinne oli laitettu jopa LadyGagan videolla käytetyn koiran pois meno mutta, mutta :s

• _!_

• J_L
        _!_ kirjoitti:

Tuossahan lukee ihan selvästi että se on tribuuttikonsertti. Liput ei mene kaupaksi niin pieni mainos auttaa aina eteenpäin. Bisnes on bisnestä.

http://www.ticketmaster.com/Michael-Jackson-Tribute-Concert-tickets/artist/1402534?tm_link=edp_Artist_Name

Ei tuossa MJ:n tribuuttikonsertti jutussa olekkaan mitään outoa,mutta se,että MJ muka tulisi takaisin on aivan sairasta! :(
        Ja mikäeli ymmärin oikein,niin Romania uutisoisi,että Johnny Depp on muka kuollut,niin eihän tuo pidä ollenkaan paikkaansa!
        Mistä ihmeestä näitä hulluja juttuja revitään :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe