Raskaana ilman pahoinvointia..

amy2010

Moi!
Olen noin 7 3 (en ole vielä käynyt neuvolas) ja ei ole ollut pahoinvointia..Ennestään kolme lasta,poika ja 2 tyttöä ja kaikilta huonoa oloa 24/7.. Maha on vähän turvoksissa, ja mulle on kasvanut rinnat :D mutta ei huonoa oloa.. tiedän että on tyhmää kaivata sitä pahoinvointia, mutta onko muita joilla ei ole ollut aamupahoinvointia raskauden aikana??

17

7369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mizzu-

Esikoista odotan ja nyt menossa viikoilla 16 1, eikä koko aikana ole ollut tietoakaan pahoinvoinnista. :)

• öklömöklö

Muistelehan tarkasti vaikkapa viimeisintä oksennustautiasi, miten ihanaa se onkaan vapista pää vessanpöntössä kun tuntuu että kaikki sisuskalutkin tulevat ulos :D yök. Jos voisin, lahjoittaisin oman pahoinvointini sinulle :D

Minullakin oli oireeton alkuraskaus, pahoinvoinnista ei ollut tietoakaan ennen yhdeksättä viikkoa. Minäkin mielessäni vähän ajattelin, että mikäs raskaus se tämmöinen on kun ei ole massiivista aamupahoinvointia ja outoja mielitekoja, niin kuin jenkkileffoissa kliseisesti väitetään olevan. Sittenpä se alkoikin, heti herätessä ja illalla hampaita harjatessa, pitkin päivää sai oksennella.

Vielä se pahoinvointi ehtii sinullekin iskeä, älä huoli :D Onnellista odotusta ja mukavaa kevään jatkoa!

• hyvä olo

rv17, ei mitään tietoa pahoinvoinnista! ei kertaakaan mitään. tämä kylläkin eka raskaus. ymmärrän silti että sitä ihmettelee, minäkin tein niin kun muut kertoivat oksentamisestaan ja ongelmistaan.

• äippä79

mulla menossa 9 1 ja ei oo minkäänlaista pahoinvointia ollu.ainut mikä on ollu niin pirunmoinen väsymys.

• hfowhfow

Mulla nyt menossa vko 32 ja esikoinen tulossa... ei yhtäkään pahoinvointi hetkeä =)

• paikassa

ettei kaikilla ole pahoinvointia. Aivan yhtä normaalia olla pahoinvoiva tai ettei edo lainkaan.

• Ninnaliinuska

Esikoisesta pari vuotta sitten ei ollut mitään pahoinvointia. Mistään itseasiassa ei olisi voinut päätellä, että olisin ollut raskaana oireettomuuden puolesta. Sama homma on nyt toisen raskauden kohdalla. Pahoinvointeja ei ole ollut. Onneksi kumpikin sai alkunsa ensi yrittämällä (olen kova stressaamaan asioista, jos joku ei onnistu).

• fiwhlfab

Kolomatta oottelen eikä minkäänlaista pahoinvointia,aikasemmissakaan raskauksissa ei ole ollut, mistä olen todella kiitollinen :D

• red-head

Melko minimaalista pahoinvointia, ruokahaluttomuutta vaan lähinnä.

• ei pahoinvointia

eli siis rv 25 oon eikä oo ollu minkäänlaista pahoinvointia koko aikana... Ainoat oireet mitä on "raskausoireita" ollu koko aikana on rintojen aristus (alussa) ja turvonneetki on tietysti ajan myötä... ja käsien puutumista tullu viime aikoina/aamusin sormet "jumissa" ja puutuneet... ja nilkatki ollu vähä turvoksis välillä... Siinä mun raskausoireet. Niin ja närästystäki ollu viime aikoina aina välil.

• rv 38

Mullakaan ei ole ollu pahoinvointia, mutta jotenkin ehkä hieman etova olo oli sillon aluksi. Olen siis välttynyt tuolta oksennukselta :) Pitää olla vaan onnellinen ettei ole ollu pahoinvointia, kun toisilla se saattaa kestää vaikka koko raskauden ajan.

• Nausea or not?

...juuri eilen iloita miehelleni siitä, kun ei ole vielä ollut paha olo kuin pari kertaa raskauden aikana... JA MIKÄS SIITÄ SEURAS!?? Olis pitänyt koputtaa puuta, sillä tänään heräsin aivan järkyttävään huonovointisuuteen... Ehkäpä se huono olo sullekin vielä tulee tai sitten olet onnekas ja ei tule lainkaan! Siitähän kärsii vain 10% odottajista!

• e

viikolla edellinen kirjoittaja on? esikoista odottaessa ei ollut kertaakaan paha olo ja nyt olen oksentanut alusta asti n viikosta 6 ja nyt mennään viikkoa 13. eli nauttikaa jollei teillä ole pahaa oloa ja unohtakaa ajatus että joku olis vikana. odotukset on kaikki vaan niin erilaisia.

• Nausea or not?
        e kirjoitti:

viikolla edellinen kirjoittaja on? esikoista odottaessa ei ollut kertaakaan paha olo ja nyt olen oksentanut alusta asti n viikosta 6 ja nyt mennään viikkoa 13. eli nauttikaa jollei teillä ole pahaa oloa ja unohtakaa ajatus että joku olis vikana. odotukset on kaikki vaan niin erilaisia.

......kirjoittaja on viikolla 7. Pahin huonovointisuuden kausi siis menossa kuulemma... Ja tuosta kirjoituspäivästä olen voinut huonosti koko ajan, eniten illalla. Närästys on aivan tajutonta myös. Eilen oli pakko tökätä kurkkuun sormilla, kun polttava närästys"pala" kurkussa ei mennyt tuntikausiin alas. Oksentamalla vasta helpotti. Aamupahoinvointiin sain vaikutettua tänään sillä, että mies toi mulle pari palaa leikkelettä sänkyyn ennen kuin nostin edes päätä ja söin illalla leivän. Pahoinvointi on pahinta, kun alkaa tulla nälkä. Kuinkahan kauan tätä kestää, kun viikoilla 3-6 ei ollut kuin muutaman kerran oksentamiseen johtanut paha olo...?

• yhtä oksennusta vaan

Iloitse siitä, että et voi pahoin. Minä oksennan joka päivä ja monina päivinä useita kertoja. On päiviä, jolloin mikään ruoka tai juoma ei pysy sisällä. Sitten hyvä päivä on sellainen, jolloin pääsee yhdellä oksennuskerralla.

• spyttailija..

ihan onnellinen vaan...

• --

Täällä kans esiokoista odotellaan :) Rv 7 1 ja pahastaolosta ei ole tietoakaan. Väsymys jyllää päälllimäisenä oireena.. :) Toivoisin itsellekkin ehkä vähän konkreettisimpia oireita, jotta tämä tuntuisi todellisemmalta :) Jaksamisia kaikille odottajille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8138
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3922
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      34
      1241
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1122
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1020
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe