Hei, Tarvitsetko hoitajaa "häkkilemmikillesi"? Otan hoitoon kaneja, marsuja, hamstereita, hiiriä ja rottia.
Sekä lintuja. Tilava huone, jossa liikkua tarvittaessa ja rauhallinen ympäristö.
Asiakkaan omalla häkkillä ja tarvikkeilla, varatarvikkeita löytyy.
Tarvittaessa kynsien leikkuu. Päiväksi, viikonlopuksi tai pidemmäksikin aikaa.
Ota yhteyttä s-postiini niin kerron lisää hoidosta ja hinnoista. Minulla on useiden vuosien kokemus
elänten kanssa työskentelystä.
OTETAAN HOITOON KANEJA YM. Espoo
4
466
Vastaukset
- kanihöperö
Minulla on kaksi kania jotka tarvisisivat hoitopaikkaa viikoksi,
onnistuuko? Ne juoksevat vapaana kerran päivässä.
Molemmat kilttejä ja mielellään kynsien leikkuu.- kanit hoitoon
Hei
Kyllä onnistuu. Liikutus sopii myös ja kynsien leikkuu.
Laitatko minulle s-postia [email protected] niin
keskustellaan lisää ajan kohdasta ja hinnasta ( olen pyytänyt
viikon kanien hoidosta 3€/pvä tai sopimuksen mukaan viikkohinta.
Kynsien leikkuu 4€/kani. - 2kania
kanit hoitoon kirjoitti:
Hei
Kyllä onnistuu. Liikutus sopii myös ja kynsien leikkuu.
Laitatko minulle s-postia [email protected] niin
keskustellaan lisää ajan kohdasta ja hinnasta ( olen pyytänyt
viikon kanien hoidosta 3€/pvä tai sopimuksen mukaan viikkohinta.
Kynsien leikkuu 4€/kani.hyvä juttu, laitan säpöä tulemaan.
- miley1
Lähetin teille viestin. Sähköpostiin:) Ja minulla on kiirre joten voitko vastata äkkiä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3792443IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk651880- 1541443
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131277Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021211Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48955- 90884
- 71852
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43835- 28833