Honda Civic 1.8 Sport

Newfaith

Todella hyvä ajettava. Pienikulutuksinen 1.8 moottorilla varustettu i.Vtec kone kahdella nokalla 103 kw (140 hv). Itselläni kulutus kaasua säästelemättä: Rampilta moottoritielle kaasu pohjassa 130 km/h ja siitä asteittain vähentäen 100 rajoituksella 110 km/h kulutus 6,7 kaupunkiajo. Pienellä menee sanoisin. Tampere Oulu keskikulutus ohituksineen 6.2 l/100 km. Ei ole ainuttakaan vikaa ollut ja kaksi vuotta palvellut.
Vaihdon aika kun tulee niin aivan varmasti samanlaiseen 10-11 malliin... ;)
Oletteko samaa mieltä ?

- Tyytyväinen Honda-mies

8

1729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montako?

Edellisessä oli kaksi. Sinulla enää yksi.

• 1.8 spört

Tosin olen päässyt nauttimaan autosta 1kk verran. 2007 vuosimallisen ensimmäiseltä omistajalta hommasin. Täytyy myöntää että olen positiivisesti yllättynyt tuosta 140 heppaisesta padasta. todella mukavasti menee tienpäällä, sekalainen kulutus on ollu minulla 7,4 litraa. Alusta on melko kova mutta eipä se ole minua haitannut. Autossa istuessa on laadun tuntua.

• laadukasta ...

Ajaneena takajarrut takerrellut liian kirreet palat ei muuta vikaa ole ollut .Öljynkulutusta ei enää olenkaan ,alussa jonkin verran ...tuntuu kuin auto paranis vain..

• 2fst4u
        laadukasta ... kirjoitti:

Ajaneena takajarrut takerrellut liian kirreet palat ei muuta vikaa ole ollut .Öljynkulutusta ei enää olenkaan ,alussa jonkin verran ...tuntuu kuin auto paranis vain..

Uutena ostin ja nyt on reilut 50tkm lasissa. Nyt meni toinen lähipoltin edestä ja tänään pitäisi vaihtaa, mitä todennäköisimmin vaihdan molemmat. Eipä löytynyt nopealla guugletuksella mitään kokemuksia asiasta, mutta jotenkin keulan muodon perusteella voisin kuvitella, ettei ihan helpoin urakka ole edessä...

• 2fst4u
        2fst4u kirjoitti:

Uutena ostin ja nyt on reilut 50tkm lasissa. Nyt meni toinen lähipoltin edestä ja tänään pitäisi vaihtaa, mitä todennäköisimmin vaihdan molemmat. Eipä löytynyt nopealla guugletuksella mitään kokemuksia asiasta, mutta jotenkin keulan muodon perusteella voisin kuvitella, ettei ihan helpoin urakka ole edessä...

Joo onneksi oli sitten apparin polttimo, joka piti vaihtaa. Se oli nimittäin noin vartin homma, mutta kuskin puolen näytti aikas paljon ahtaammalta ja minun siro käteni ei siihen tilaan olisi sopinut. No nyt sitten toivotaan, että tuo hajonnut oli jokin maanantaikappale ja tuo alkuperäinen kestää vielä.

• jäläs

No joo ,meil oli aikasemmin mitsu pik appi vm89,lajissaan mainio vehe,ja kestävä.
      Mut nyt vaihettii civikkä sporttii !! Voi mahoto ihme mite miellyttävä
      kulkuneuvvo !! Kaikki toimii ku ajatus,suurin ongelma ja oppiminen on ollu
      siinä ettei nopeus karkaa aivan tolkuttomuuksiin !! Mut ,en tiijä johtuuko
      se siintä et oon tämmöne pien ukon käppänä 167, , , MUTTA etu istuimet on
      siis täysin järkyyttävän huonot,ihan kuin ne ois jostain muusta vehkeestä !! Siis
      minä en saa ajo asentoa kohilleen mitenkään perin päin.Mut oonpa tuumaillu
      että värkkäilen itte oman,ja vaimon ahterin mukkaan topatut kuppimaiset
      penkin päälliset !! ONKO teillä muilla vastaavia murheita ? ?
      Mutta auto on kyllä varsinainen arabialaisen villi varsa ! !

• ml

Sama ongelma penkkien kanssa. Joillekin ne tuntuu sopivan ja joillekin ei. Ongelma lienee olevan ristiseläntuen säädön puute.

• Ei enää naurata
        ml kirjoitti:

Sama ongelma penkkien kanssa. Joillekin ne tuntuu sopivan ja joillekin ei. Ongelma lienee olevan ristiseläntuen säädön puute.

07 5d sport, ajettu 70 000km. Kolme kertaa vaihdettu edestä jarrulevyt, kerran iskarit, viheltää ja suhisee. Tänään käytin katsastuksessa ja yllätys yllätys, ei mennyt läpi. Nyt on takajarrut ruostuneet ja obd-vikahälytys. Mukava auto ajaa, mutta taisin ssada maanantaimallin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      149
      2562
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      196
      1856
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1647
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1311
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      998
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      189
      899
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    Aihe