Olen miettinyt, että mistä tiedän kuka on varsinainen omalääkärini. Saako sitä jotenkin selville (keskisuuressa kaupungissa)? Käytän hyvin vähän terveyskeskuspalveluita, joten lääkärin pakeillakaan en ole ollut. Kaupunkihan on jaettu alueisiin, mutta aluetta vastaavat varmasti useat lääkärit, mutta lääkärien nimiä en ole löytänyt...
Kuka on omalääkärini?
10
4571
Vastaukset
- ,,,,,
alueenne terveyskeskukseen/sairaalaan. Siellä osaavat neuvoa teitä paremmin.
- kysyvä etsii
nettisivut ja sieltät terveydenhuolto. Saattaa olla että siellä on yksityiskohtaisesti annettu tieto kuka vastaan minkäkin postipiirin ja kadun ja talonumeron asiakkaista - tällainen on mm. Riihimäellä. Tietysti alueet ovat isoja ja joskus on jätetty siis täysin selvittämättä kuka on minkäkin kadun lääkäri.
Ja eikö se omalääkärisysteemi joutanut roskakoriin, muistaakseni oli uutinen että siitä luovutaan.
Ja toinen keino oman lääkärisi selvittämiseksi on soittaa terveysasemalle ja kysyä.- -pohdiskeleva-
Toki olen käynyt terveyskeskuksen nettisivuilla, mutta sieltä ei löydy lääkärien nimiä, ainoastaan osastonvastaavat. Tiedän kyllä mihin vastuualueeseen kuulun asuinpaikkani mukaan, näiden vastuualueiden mukaan sitten ohjataan lääkärille. Voiko omalääkäriä kysyä nimettömänä...vai onko asukkaat jotenkin jaettu nimen mukaan aakkostaen tietylle lääkärille?
- Anonyymi
Mutta! Kun ei ole tietokonetta, enkä osaisi käyttääkään! Minua pompotellaan eri paikkoihin. Olen odotellut, soittanut, minulle on soitettu! JNE... Mikä on omalääkäriasemani:??? Puh numero ja miten voin varata ajan??? Asun: Pisanniitty 2 C19...02280 Espoo. ( jaennenkuin soitatte: lukekaa se kirje loppuun. En ole varannut mitään palveluseteliä ( mikä se on?) Ja olen kahdesti jättänyt tietoni Ison Omenan Terveysaseman postilaatikkoon. Tarvitsen todistuksen mm ajokortin uusimiseen.
- Anonyymi
Milläs kirjoitit tuon tänne nettipalstalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tiedä.
- Anonyymi
Arvioni mukaan 98% avun tarvitsijoita kamppailee tämäntyyppisten ongelmien kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni muu on kirjoittanut samasta aiheesta arvuutellen erinäisiä ratkaisumalleja ehkä toimiviksi...
- Anonyymi
Reseptistä näkee Omakannassa.
- Anonyymi
Menin Omakantaan ja avasin "Reseptit" ja sieltä yhden reseptin. Ei ole mainintaa "Omalääkäristä". Kerrotaan kyllä kuka on reseptin määrännyt. Olisiko lisää neuvoja? Mieluummin täsmällisiä ja toimiviksi testattuja. Mistä saa selville, kuka on "Omalääkäri"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758