Kuka on omalääkärini?

-pohdiskeleva-

Olen miettinyt, että mistä tiedän kuka on varsinainen omalääkärini. Saako sitä jotenkin selville (keskisuuressa kaupungissa)? Käytän hyvin vähän terveyskeskuspalveluita, joten lääkärin pakeillakaan en ole ollut. Kaupunkihan on jaettu alueisiin, mutta aluetta vastaavat varmasti useat lääkärit, mutta lääkärien nimiä en ole löytänyt...

6

3726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,

      alueenne terveyskeskukseen/sairaalaan. Siellä osaavat neuvoa teitä paremmin.

    • kysyvä etsii

      nettisivut ja sieltät terveydenhuolto. Saattaa olla että siellä on yksityiskohtaisesti annettu tieto kuka vastaan minkäkin postipiirin ja kadun ja talonumeron asiakkaista - tällainen on mm. Riihimäellä. Tietysti alueet ovat isoja ja joskus on jätetty siis täysin selvittämättä kuka on minkäkin kadun lääkäri.

      Ja eikö se omalääkärisysteemi joutanut roskakoriin, muistaakseni oli uutinen että siitä luovutaan.

      Ja toinen keino oman lääkärisi selvittämiseksi on soittaa terveysasemalle ja kysyä.

      • -pohdiskeleva-

        Toki olen käynyt terveyskeskuksen nettisivuilla, mutta sieltä ei löydy lääkärien nimiä, ainoastaan osastonvastaavat. Tiedän kyllä mihin vastuualueeseen kuulun asuinpaikkani mukaan, näiden vastuualueiden mukaan sitten ohjataan lääkärille. Voiko omalääkäriä kysyä nimettömänä...vai onko asukkaat jotenkin jaettu nimen mukaan aakkostaen tietylle lääkärille?


    • Anonyymi

      Mutta! Kun ei ole tietokonetta, enkä osaisi käyttääkään! Minua pompotellaan eri paikkoihin. Olen odotellut, soittanut, minulle on soitettu! JNE... Mikä on omalääkäriasemani:??? Puh numero ja miten voin varata ajan??? Asun: Pisanniitty 2 C19...02280 Espoo. ( jaennenkuin soitatte: lukekaa se kirje loppuun. En ole varannut mitään palveluseteliä ( mikä se on?) Ja olen kahdesti jättänyt tietoni Ison Omenan Terveysaseman postilaatikkoon. Tarvitsen todistuksen mm ajokortin uusimiseen.

      • Anonyymi

        Milläs kirjoitit tuon tänne nettipalstalle?


    • Anonyymi

      Reseptistä näkee Omakannassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe