Varaosalinna Kauhajoella

piupali_paupali

Kokemuksia?
Saako ne auton kuntoon?

6

1555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka kauan liike pysyy avoinna jos se ei hoida asiaansa ammattitaitoisesti?

ota riski ja kokeile

• puipali_paupali

Hyvä pointti, mutta mitä mä näitä kirjotuksia oon lukenu, niin aina jokapaikasta on jonkunlaisia kokemuksia..
        Olis kiva tietää, millaseen paikkaan on viemäs autonsa..
        Ihan sama siis millaisia kokemuksia, hyviä tai huonoja, mutta olis kiva tietää silti :D

Mutta varmaankin on asiansa hoitanu hyvin, kun kattelin, että se on perustettu kuitenki 1990..

• puipali_paupali kirjoitti:

Hyvä pointti, mutta mitä mä näitä kirjotuksia oon lukenu, niin aina jokapaikasta on jonkunlaisia kokemuksia..
        Olis kiva tietää, millaseen paikkaan on viemäs autonsa..
        Ihan sama siis millaisia kokemuksia, hyviä tai huonoja, mutta olis kiva tietää silti :D

Mutta varmaankin on asiansa hoitanu hyvin, kun kattelin, että se on perustettu kuitenki 1990..

myöskin he kohtaavat maailman eri näkökulmista joillakin on tapana paisutella asioita ja joillakin vähätellä.

Itse olen ainoastaan hakenut varaosia sieltä ja saamani palvelu on ollut hyvää.

Sinun kannattaa käydä kysymässä kustannusarviota ja samalla kuulostella palvelun laatua jos mielestäsi palvelun laatu on hyvää voisin kuvitella että lopputuloskin on mieleisesi jos meinaan hallinpuolella tehtäisiin joku moka niin hyvään asiakaspalveluun kuuluu että asia selvitetään.

• piupali_paupali
        markku-81 kirjoitti:

myöskin he kohtaavat maailman eri näkökulmista joillakin on tapana paisutella asioita ja joillakin vähätellä.

Itse olen ainoastaan hakenut varaosia sieltä ja saamani palvelu on ollut hyvää.

Sinun kannattaa käydä kysymässä kustannusarviota ja samalla kuulostella palvelun laatua jos mielestäsi palvelun laatu on hyvää voisin kuvitella että lopputuloskin on mieleisesi jos meinaan hallinpuolella tehtäisiin joku moka niin hyvään asiakaspalveluun kuuluu että asia selvitetään.

Kävin sitten tosiaan pyytämässä kustannusarvion.
        Hinta ei ollu mikään paha ja ainakin tilat ja ihmiset oli heti ammattimaisia.
        Ja kyllä ne ainakin palvelun osaa :D

Laitan sitten kommenttia, kun auto tulee huollosta.

• jekonnaje
        piupali_paupali kirjoitti:

Kävin sitten tosiaan pyytämässä kustannusarvion.
        Hinta ei ollu mikään paha ja ainakin tilat ja ihmiset oli heti ammattimaisia.
        Ja kyllä ne ainakin palvelun osaa :D

Laitan sitten kommenttia, kun auto tulee huollosta.

Jees, ne sai auton kuntoon, pysyi kustannusarviossa ja soitteli heti kun ilmeni jotain, mistä ei ollut sovittu, että korjataan..
        Eli! suosittelen kaikille ja jäi vielä tosi positiivinen mieli, kun mulle selostettiin kaikki työt mitä tehtiin, ja miksi ne tehtiin!
        Vau.. en todellakaan oo saanu näin hyvää palvelua ennen..
        Noh, oon kai sit käyny niissä kaikkein halvimmissa korjaamoissa :D

• huijattu99

On kyllä vastakkaiset kokemukset minulla. Muutaman kympin osan vaihto yli 400, eikä lopuksi toiminut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1801
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1513
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1497
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      161
      1302
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1275
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      65
      1091
    Aihe