Varaosalinna Kauhajoella

piupali_paupali

Kokemuksia?
Saako ne auton kuntoon?

6

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka kauan liike pysyy avoinna jos se ei hoida asiaansa ammattitaitoisesti?

ota riski ja kokeile

• puipali_paupali

Hyvä pointti, mutta mitä mä näitä kirjotuksia oon lukenu, niin aina jokapaikasta on jonkunlaisia kokemuksia..
        Olis kiva tietää, millaseen paikkaan on viemäs autonsa..
        Ihan sama siis millaisia kokemuksia, hyviä tai huonoja, mutta olis kiva tietää silti :D

Mutta varmaankin on asiansa hoitanu hyvin, kun kattelin, että se on perustettu kuitenki 1990..

• puipali_paupali kirjoitti:

Hyvä pointti, mutta mitä mä näitä kirjotuksia oon lukenu, niin aina jokapaikasta on jonkunlaisia kokemuksia..
        Olis kiva tietää, millaseen paikkaan on viemäs autonsa..
        Ihan sama siis millaisia kokemuksia, hyviä tai huonoja, mutta olis kiva tietää silti :D

Mutta varmaankin on asiansa hoitanu hyvin, kun kattelin, että se on perustettu kuitenki 1990..

myöskin he kohtaavat maailman eri näkökulmista joillakin on tapana paisutella asioita ja joillakin vähätellä.

Itse olen ainoastaan hakenut varaosia sieltä ja saamani palvelu on ollut hyvää.

Sinun kannattaa käydä kysymässä kustannusarviota ja samalla kuulostella palvelun laatua jos mielestäsi palvelun laatu on hyvää voisin kuvitella että lopputuloskin on mieleisesi jos meinaan hallinpuolella tehtäisiin joku moka niin hyvään asiakaspalveluun kuuluu että asia selvitetään.

• piupali_paupali
        markku-81 kirjoitti:

myöskin he kohtaavat maailman eri näkökulmista joillakin on tapana paisutella asioita ja joillakin vähätellä.

Itse olen ainoastaan hakenut varaosia sieltä ja saamani palvelu on ollut hyvää.

Sinun kannattaa käydä kysymässä kustannusarviota ja samalla kuulostella palvelun laatua jos mielestäsi palvelun laatu on hyvää voisin kuvitella että lopputuloskin on mieleisesi jos meinaan hallinpuolella tehtäisiin joku moka niin hyvään asiakaspalveluun kuuluu että asia selvitetään.

Kävin sitten tosiaan pyytämässä kustannusarvion.
        Hinta ei ollu mikään paha ja ainakin tilat ja ihmiset oli heti ammattimaisia.
        Ja kyllä ne ainakin palvelun osaa :D

Laitan sitten kommenttia, kun auto tulee huollosta.

• jekonnaje
        piupali_paupali kirjoitti:

Kävin sitten tosiaan pyytämässä kustannusarvion.
        Hinta ei ollu mikään paha ja ainakin tilat ja ihmiset oli heti ammattimaisia.
        Ja kyllä ne ainakin palvelun osaa :D

Laitan sitten kommenttia, kun auto tulee huollosta.

Jees, ne sai auton kuntoon, pysyi kustannusarviossa ja soitteli heti kun ilmeni jotain, mistä ei ollut sovittu, että korjataan..
        Eli! suosittelen kaikille ja jäi vielä tosi positiivinen mieli, kun mulle selostettiin kaikki työt mitä tehtiin, ja miksi ne tehtiin!
        Vau.. en todellakaan oo saanu näin hyvää palvelua ennen..
        Noh, oon kai sit käyny niissä kaikkein halvimmissa korjaamoissa :D

• huijattu99

On kyllä vastakkaiset kokemukset minulla. Muutaman kympin osan vaihto yli 400, eikä lopuksi toiminut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe