naisen pyllyä, komennan nurkkaan seisomaan pylly punaisena,katselen ja lopuksi panen takaa se helpottaa!
nautin kun piiskaan
9
1936
Vastaukset
- hoikka mies
Minä nauttisin kun nainen ISO/LIHAVA piiskaisi minua erittäin kovaa,haluaisin todellisen sadistisen lihavan ämmän luokse säännöllisesti hakattavaksi.
- HannaMaarit-bi
Täss ois elämäs tilaisuus. Lihavuutta löytyy ja taatusti olen sadistinen, mieli ihan kiero.
Naiminen sopii jälkeenpäin sekä miesten että naisten kanssa.
Mulla oma kämppä joten paikka löytyy.
nautitaanks yhessä? - hoikka mies
HannaMaarit-bi kirjoitti:
Täss ois elämäs tilaisuus. Lihavuutta löytyy ja taatusti olen sadistinen, mieli ihan kiero.
nautitaanks yhessä?Moi , HannaMaarit ! vastaile iskuri.net , siellä minulla ilmoitus , hakusana masokistimies,wc,ota yhteyttä jos haluat päästä toteuttamaan itseäasi , myös muut ISOT sadistinaiset voivat ottaa yhteyttä.
nautitaanks yhessä?Kokeile kanssani-tumma,treenattu Hesasta.
Laita viesti nimimerkilleni jos se ei ole vain pilaa:)- hoikka mies
nautitaanks yhessä?Olen hoikka alistuva maso- mies Hki ja mietin mistä löytäisin oikeasti tällaisen lihavan sadistinaisen jonka luona saisin kunnolla?siis totaalista koulutusta ilman rajoja/armoa!Minulla on ilmoitus iskuri,net jossa etsin.
- Raippa-Raija
Kuulkaas masoheput!
Olen joskus miettinyt tilannetta johon joutuisi jos noita fantasioita ryhtyisi todella toteuttamaan!
Vapaus riistettynä useaksi tunniksi, ehkä pitemmäksikin ajaksi.
Toistuvasti pakotettuna kurituksen kohteena nöyryyttäviin sessioihin.
Oma tahto ja vaikutusmahdollisuudet täysin riistettyinä.
Saattaisi hohto hävitä?!
Oman ukkoni kanssa tekisi mieli joskus mennä nykyistä pitemmälle mutta palkään sillä pilaavani jotain nykyolotilasta.
Mutta hyvä että on fantasioita. Missä lienevät tnautinnollisen toteutuksen rajat? - hoikka mies
Raippa-Raija kirjoitti:
Kuulkaas masoheput!
Olen joskus miettinyt tilannetta johon joutuisi jos noita fantasioita ryhtyisi todella toteuttamaan!
Saattaisi hohto hävitä?!
Oman ukkoni kanssa tekisi mieli joskus mennä nykyistä pitemmälle mutta palkään sillä pilaavani jotain nykyolotilasta.
Mutta hyvä että on fantasioita. Missä lienevät tnautinnollisen toteutuksen rajat?Sehän siinä kiihottaa kun joutuisi totaalisesti alistetuksi , avuttomana ottaisi vastaan mitä tulisi , muutaman tunnin ison sadistinaisen kanssa tai vielä parempi kaksi lihavaa sadistinaista , kyllä kelpaisi minulle.Voi kun pääsisin päivähoitoon kahden lihavan sadistisen naisen luokse.
- hoikka mies
hoikka mies kirjoitti:
Sehän siinä kiihottaa kun joutuisi totaalisesti alistetuksi , avuttomana ottaisi vastaan mitä tulisi , muutaman tunnin ison sadistinaisen kanssa tai vielä parempi kaksi lihavaa sadistinaista , kyllä kelpaisi minulle.Voi kun pääsisin päivähoitoon kahden lihavan sadistisen naisen luokse.
Mistä löytäisin lihavan sadistisen naisen tai naisparin,olen hoikka mies 09a ja ilmoitukseni on iskuri.net mutta kun ei löydy oikeasti sadistisia isoja naisia jotka antavat kunnolla,etsin siis tosi sadistista joka kouluttaa ilman armoa,ilman rajoja.Mistä löytyy tällainen ?
Raippa-Raija kirjoitti:
Kuulkaas masoheput!
Saattaisi hohto hävitä?!
Mutta hyvä että on fantasioita. Missä lienevät tnautinnollisen toteutuksen rajat?Mulle ei ihan masojutut mene mutta vanhanajan kurinpalautus tekis säännöllisesti terää
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769