¤-¤-♥♥-¤-¤
Katseet kuvakulmista
kulman takaa
edestä, sivulta
Seison edessäsi
katso
näetkö lävitseni
Kierrytkö takaa eteeni
käännytkö taakseni
käännätkö selkäsi
Mittaatko matkaasi
matkasi päätä
Päätä
¤-¤-♥♥-¤-¤
http://www.youtube.com/watch?v=DjnbpVR7mtc
¤ Kuvakulmia ¤
7
262
Vastaukset
- Nojaaleukaan
tässä päätä eikä häntää vai miten se oli..
Vähän vaikea runosi jonka voi ehkä ymmärtää monellakin tavalla
mutta ihan mielenkiintoinen ja hyvä musiikki myös :)) Tykkäsin siitä :) - heittosi m
kyllä myöntää tämänkin
olevan mahdollista
kohtaamisen pelko
taustalla ääretön rakkaus
mieletön ristiriita
ainut hyvä on rakkaus
Katson silmiisi ja Kiitän Runostasi !
No en arvostele itseäni katselen vaan.usein kissa kuumaa puuroa kiertää...
Haluaisi syödä mutta jokin pidättää...
Kiitos palautteestasi ja kivaa päivää sinulle ! :))
Terkuin (*J*)
- Jääsydän >
Että paljastut ?
Että näen lävitsesi
senkin
mitä niin kovasti yrität
piilottaa ?
Ettäkö
käännän selkäni
kun
en pidä näkemästäni ?
Ja
Jätän sinut yksin
kipuinesi
niiden rujojen asioiden takia
joita
et
toivoisi olevan
mutta jotka
ovat.
Sitäkö?ei ole rakkautta, sillä " joka on tullut täydelliseksi
rakkaudessa, se ei pelkää "...
Pelossa on tuomiota... Rakkaudessa ei...
Rakkaus hävittää pelon ! :)
Se onko rakkautta.. se on eri asia ...
Kiitos ajatuksia herättävästä vastarunostasi "Jääsydän" ja kivaa päivää sinulle ! :))
Terkuin (*J*)- Jääsydän >
Kopittelija007 kirjoitti:
ei ole rakkautta, sillä " joka on tullut täydelliseksi
rakkaudessa, se ei pelkää "...
Pelossa on tuomiota... Rakkaudessa ei...
Rakkaus hävittää pelon ! :)
Se onko rakkautta.. se on eri asia ...
Kiitos ajatuksia herättävästä vastarunostasi "Jääsydän" ja kivaa päivää sinulle ! :))
Terkuin (*J*)Kirjojen kirjaa. Silloin Rakkaus on täydelliseksi tullut.
No meidän ihmisten välinen Rakkaus on aika epätäydellistä parhaimillaankin.
Tuommonen tuli vain mielleen runostasi...Pullantuksuista ehtoon jatkoa sinulle sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
