Voiko suomessa antaa tytölle nimen Gia?
Kyllä, vaikka elokuva olikin ah niin kanis ja traaginen, haluaisin antaa tulevalle tyttärelleni nimeksi Gia. Laskettu aika on maaliskuussa puolessa välissä.
Olen yksin päättämässä nimestä, sillä tytön isä ei halua olla missään tekemisissä.. :(
Toiseksi nimeksi olen ajatellut vaikkapa Sofiaa.
nimeksi Gia..??
5
331
Vastaukset
- djfojf
Väestörekisterin tietojen mukaan Gia nimisiä on Suomessa yhteensä 83,tosin niistä 24 on miehiä...Mutta nimeä on kuitenkin annettu vuosina 1946-2009 eli eiköhän tuo läpi mene.
Mielestäni Gia on kyllä selkeästi tytön nimi,mutta on sen nimen saanut viime vuonnakin 2 poikaakin.. - mphh
ja selvästi tytön nimi.
Gia Sofia,kiva nimi..
pidän myös Giia,Fiia,Miia,Riia,Kiia ja Liia nimistä! - Gia itsekkin
Gia on ihana nimi, saa paljon hyvää huomiota nimensä puolesta :D
Terveisin: Gia Olivia - mun list...
Ihana nimi sopii hyvin suomeenkin.Tykkään myös nimestä Bea. Onnea Gia Sofialle kauniista nimestä.
- ihan kiva
nimi, mutta ota huomioon miten se lausutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530