Ajattelin kokeilla pelaamista Full Tiltissä. Avasin tilin ja talletin 100€ rahaa tilille kokeilumielellä. Minä idiootti onnistuin kuitenkin laittamaan yhden kirjaimen väärin siihen viesti kohdan koodiin (viitekoodi). Mahdankohan enää ikinä nähdä rahojani??? Lähetin asiasta heti sähköpostia. Englannin taitoni ei kuitenkaan ole päätähuimaava. Kyllä he varmasti ymmärtävät mitä kirjoitin, mutta mahtavatkohan ikinä laittaa rahoja tililleni?
Jotenkin tallettaminen oli muutenkin hankalaa. Muilla sivuilla joilla olen pelannut, esim Nordeasta pääsee suoraan tallettamaan. Eli ei tarvita tilinumeroja tai koodeja. Rahan nostaminen on varmasti vielä hankalampaa...
Full Tilt talletus
1
366
Vastaukset
- huliviliveikkonen
Haluan auttaa teitä, joita pokeri kiinnostaa ilman oman rahan sijoittamista. Suosittelen rekisteröitymistä Pokerstrategyyn http://www.pokerstrategy.com/uT9S1A (sis. affiliate-linkin), joka auttoi minut myös alkuun. Rekisteröidyttyäsi sinun pitää läpäistä pokerivisa, johon löydät vastaukset nopeasti artikkeleista. Tämän jälkeen olet vapaa valitsemaan pokerihuoneen, johon valitset ilmaisen alkupääomasi, 50$.
Pokerstrategyyn on liittynyt satoja tuhansia käyttäjiä ja on näin ollen suurin "rahan jakaja" pokerimaailmassa. Liity sinäkin joukkoon ja voit voittaa suuria summia rahaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94927Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv654863- 453846
- 193502
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343388Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h453252No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413163- 522849
- 422575
- 452319