Kalamiehet kysyisin teiltä.

neito pulassa

Olen lukenut teitä kaloista yhtä sun toista. Ja suurimmassa osassa sanotaan että olette herkkiä, rakkaudellisia ja nje. Tiedän että tunteista on vaikea puhua, mutta haluaisin että valaisette minua edes vähän, sillä tarvitsen neuvoja miten saada selvää kalan ajatuksista.
Joten nyt kysyisin: Mistä tietää että te oikeasti rakastatte? Miten te silloin käyttäydytte? Esim. Lähettelettekö enemmän vaikkapa tekstiviestejä ihastuksellenne vai viettekö syömään, lahjotte tavaroin, vaiko hukutatteko suudelmin ja rakkaudellisia sanoja kertoillen? Minä itse kun olen nyt niin ulapalla?

Tahtoisin mielelläni monelta kalatmieheltä vastauksia, sillä jokainen kalathan on erillainen. Ja olen valmis ottamaan myös kaikki risut ja männynkävyt vastaan...sillä haluaisin myös tietää että: Onko kalalla helppo pettää muita? Taikka mistä tietää että petätte?

Olisin niin kiitollinen teille kaloille jos vastaisitte.

7

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähäm

      älä hyvä ihminen haaska aikaasi ja elämäsi kalatmiehen kanssa tai takia... kokemuksestani 3 kalat miehen kaa ei ole olemassa vaikeampa miestä tässä maailmassa, älä turhaan odottaa että se tekisi sulle selvää tunteista tai kiinostuksensa!!!! ei ne itsekään tiedä mitä ne haluu oikeesti elämältä....
      innostuvat alussa liikaa ja sitten vetäytyvät omaan kuoreensa helposti eikä heitä oo koskaan ollu helppoa ymmärtää:-( sorry vaan mut mä sanon totuus vain, en ole kalat mies vaan nainen anteeksi jos sekaannuin sun asiaan vaikka pyysit mieheiltä komentteja....

      • neito pulassa

        Minusta kaikenlainen palaute on tervetullutta, mieluiten miehiltä mutta kyllä kommentit naisiltakin käy. Saanpahan selvitettyä kahdelta eri näkökulmalta mikä on vain hyvä.


    • kalat kertoo

      Itse kalatmiehenä pyrin ottamaan huomioon kumppanini mahdollisimman hyvin. Esim. keskellä päivää voi tulla lähetettyä tekstiviestiä jossa kerron rakastavani häntä tai tulen töistä kotiin tulen kukkakaupan kautta. Myös intuitiivinen herkkyyteni on usein hyödyllinen apu, jonka avulla saan hieman jo käsitystä ennakkoon mikäli kumppanilla ei asiat ole hyvin tai muuten vain huono päivä. Pidän myös pienestä viattomasta flirttailusta muiden naisten kanssa, mutta omalle kumppanille olen uskollinen enkä voisi kuvitella pettäväni häntä. Naisia ymmärrän muutenkin hyvin ja heidän kanssaan tulen muutenkin paremmin toimeen mitä muiden miesten, mikä johtunee merkin feminiinisestä piirteestä.

      Huonoja puoliani ovat omien asioiden päättämättömyys - tuuliviiriys, aamulla teen suunnitelmia päiväksi ja suurin osa suunnitelmista menevätkin roskakoppaan päivän mittaan. Joten älä ihmettele jos joskus kalan mielipide vaihtelee. Joitakin kumppanin asioitakin otan myös omiksi ongelmikseni vaikken haluasi.

      Lopuksi voin hyvällä itsetunnolla todeta onneksi syntyneeni kalat merkkiin.

    • Kala-ukko

      Kalan motto on: suunnitelmiin tuli muutos. Kala on herkkä, varovainen ja vaistoaa, jos kumppani ei ole rehellinen. Hän ei näytä sisintään herkästi. Ihastuu helposti ja liitelee silloin pilvissä, mutta jo muutaman päivän kuluttua tulee sieltä ryminällä alas. Jos saa kumppaniltaan vastakaikua tunteilleen ja ennenkaikkea Kalan on luotettava kumppaniinsa varauksetta, ennen kuin hän uskaltautuu näyttämään sisintään. Kala varautuu aina pahimpaan jo valmiiksi. Koettelee kumppaninsa kärsivällisyyttä ja luotettavuutta. Hyvin empaattinen luonne. Ottaa herkästi kumppaninsa huolet ja murheet kantaakseen itseään säästelemättä ja voi silloin uupua itse! On ikuinen haaveilija. Haaveilee päämäärästä, joka olisi täynnä rakkautta, hellyyttä, lämmöpöä ja läheisyyttä . . . vaikka tietää, ettei koskaan tule sinne pääsemään. Jos Kalaa luokataan, niin sen hän muistaa kauan, eikä anna koskaan anteeksi!

      • 13+5

        rehellinen, tarviiko valehtelija vielä hellyyttäkin?


      • Kala-ukko
        13+5 kirjoitti:

        rehellinen, tarviiko valehtelija vielä hellyyttäkin?

        Eiköhan niitä pettäjiä ole myös muissakin merkeissä. Ja kaikki ihmiset ovat erilaisia, myös Kalat.


    • Firedragon(M)

      Kyllä kala-mies kertoo jos rakastaa. Ainakin omalla osallani on aina asia ollut näin. En sitten tiedä onko näin ns.vaikea selkoisia kaloja enemmän. Käyttäytyminen on minulla sitä, että lähettelen mahd.viestejä. Saatan yllättää ostamalla jotain kivaa ilman että on merkkipäivä. Kaikenlaisia pieniä asioita siihen sisältyy. Tärkeintä tuossa lienee puhuminen, tunteista kertominen. Tottakait joskus yllätän tekemällä jotain erikoisen hyvää ruokaa. Tai sitten vastaavasti vien syömään. Vaihtelee niin tuokin, et mitä tekee. En usko et kovin moni osaa arvostaa jos aina on samat asiat joilla "yllättää" :)

      Pettäminen ei ainakaan itselleni ole helppoa. En ole koskaan pettäny kumppaniani, enkä tule pettämään. Oli ne asiat miten huonosti tahansa niin ennemmin sitten se ero ja sen jälkeen uusille vesille.

      -Kala lohhari -76

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe