Inhoan olla se mikä olen!

Ahdistunut Oinas

Olen oinas, ja inhoan sitä! En haluaisi! Haluaisin olla jokin muu tähtimerkki. Tämä oinaana olo on niin vaikeaa! Haluaisin olla vaikkapa neitsyt tai vaaka, niin olisi elämä varmaan helpompaa, tulee niin surullinen olo siitä kun olen tällainen flirttailija luonne...taikka se että olen niin temperamenttinen että räjähdän helposti maailman typerimmistä asioista, mutta lepyn kuitenkin äkkiä. Ihmis-suhteet on minulle kaikista vaikein asia. Rakastan yhtä, rakastan kahta, rakastan vaikka yhtä toista, mutta en osaa päättää kenen kanssa jäisin, sillä en halua sitoutua pysyvästi, pelkään että teen aina väärän ratkaisun. Ja loppujen lopuksi olen kärventänyt joukon sydämmiä ja jään pysyvästi yksin. Ja sitäkään en haluaisi. Inhoan tätä! Olisinpa vaikkapa rapu, vetäytyisin kuoreeni...taikkapa kalat...haaveilisin vain ja pääsisin pois arjesta...Onko täällä muita jotka eivät halua olla sitä mitä ovat?? Itse tunnen ainakin tämän oinaan luonteeni olevan hankala myös itselleni...tietysti on monia puolia mistä pidän itsessäni..mutta on paljon sellaista mistä en pidä ollenkaan.

6

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikille.

      Veit sanat suustani. Käytetään sitä Oinaan positiivista puolta, lempeää rakastamista kaikille ja kaikelle.

    • oikkari45439808

      Älä suotta ahdistu oinaana olosta. Oinaat ovat selviytyjämerkki ja useimmiten niille käy hyvin elämässä. Taistelijaluonteet ovat usein vahvoja, eikä niitä lannista mikään lopullisesti. Olisit vaan tyytyväinen merkkiisi. Itse olen hyvin tyytyväinen itseeni oinaana. Muut saattavat inhota itsekkyyttäni ja omaan napaan tuijottamistani, mutta se taas ei ole minun ongelmansa, vaan heidän. Osaan sitäpaitsi kääntää kaikki muiden virheiksi, ja se pitää mieleni korkealla.

      Tämän näennäisen vittumaisuuden lisäksi oinas on vilpitön ystävä, että kaikilla meillä on hyvät ja huonot puolet.... Oinaana sinun ei pitäisi itseäsi kritisoida.

    • Oinaspässi-1

      ota oinaan voimat käyttöön ja ole mikä olet. Oinas voi ollä myös saatana:

      http://www.jesus-is-savior.com/False Religions/Wicca & Witchcraft/pentagram.htm

      Oinas on yleensä karitsa, Jeesus.

      • meniskö noin

        Tuo alkuperäinen kirjoitus oli täyttä postaskaa mun m ielestä.
        Olisko joku murrosikäinen itseäänsä vielä hakeva nuori kirjottanut tuon.
        Itse olen oinas ----ja sitoutunut, jämäkkä, uskollinen ja rauhallinen.
        Ei se ole tähtimerkistä kiinni jos on kypsymätön luonne eikä tiedä mitä haluaa tai osaa päättää. Kyllä elämä ja aikuissuus opettaa.


      • juupa juu
        meniskö noin kirjoitti:

        Tuo alkuperäinen kirjoitus oli täyttä postaskaa mun m ielestä.
        Olisko joku murrosikäinen itseäänsä vielä hakeva nuori kirjottanut tuon.
        Itse olen oinas ----ja sitoutunut, jämäkkä, uskollinen ja rauhallinen.
        Ei se ole tähtimerkistä kiinni jos on kypsymätön luonne eikä tiedä mitä haluaa tai osaa päättää. Kyllä elämä ja aikuissuus opettaa.

        Kirjoitit kuin Oinas! Hyökkäät ja pidät itseäsi vakaana, vastauksesi oli kyllä perustekstiä oinaalta!


      • mie vua
        juupa juu kirjoitti:

        Kirjoitit kuin Oinas! Hyökkäät ja pidät itseäsi vakaana, vastauksesi oli kyllä perustekstiä oinaalta!

        Ei se oinas oo kaikkein ongelmallisin luonne. Itse olen härkä ja se eläin on yksi eläinmaailman idiooteimmista mitä olen nähnyt. Härkä on niin tyhmä ettei se edes häpeä olla härkä vaan on jopa ylpeä siitä! Muutokset on härälle vaikeita ja omistamisen halu teettää kotiin vaikka millaista krääsää josta sitten huonoina aikoina on pakko yrittää eroon jos kukaan niitä edes ostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe