Ensin Laakeri oksensi järkytyksestä ajatellessaan syvästi vajaamielisen serkkunsa syöksyvän merten syvyyksistä päin traktoria ja luisuvan verisenä alas sen kauhasta. Sitten ajatus kuitenkin alkoi naurattaa häntä kovin. Ohikulkijat katsoivat oudoksuen miestä, joka istui puistonpenkillä tuolla tavoin sekoilemassa narkkarin lailla.
Laakeri oli yhtäkkiä pirteämpi kuin koskaan aiemmin. Hän kiisi kohti lapsuuden leikkipuistoa ja keinui niin suurella intohimolla, että keinu pyörähti ympäri ja Laakeri syöksyi portille, jota naapurin Jeesus oli juuri avaamassa. Laakeri oli niin ylpeä sankarillisesta tapaturmastaan, että ennätti leikkiä hetken verran Elvistä ennen kuin Jeesus välinpitämättömästi sulki portin siten, että Laakeri jäi puristuksiin ja menehtyi.
Lienee sanomattakin selvää, että Laakerin lahon pään vielä murskasi siihen osunut jalkapallo. Päivän lienee kruunannut poliisin välinpitämätön kulku ruumiin ohi.
Vitsi, jossa on idea ja opetus
Lars Outopää
1
1378
Vastaukset
- !!!!!!!!!!
????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127