6,5x55 mielipietitä yleiskivääriksi

havu tuoksuu

etupäässä latvalinnustus, ehkä peuratkin. lentorata suora. onko pattit halvempii kuin 308ssa? itselataus kannattaa. harrastatteko te latausta? mikä ois hyvä kiikari joku 16x variaabelimildot bushnell, tasco,zos, leapers tässä järjestyksessä?

4

1044

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen

Noista kiikareista en osaa sanoa, mutta 6,5 x 55 on erittäinhyvä lintukaliperi ja patruunan saatavuus hyvä.

Kiikarin hankinnassa kannattaa kiinnittää huomio paralaksivirheeseen, eli sen puuttumiseen ja tuo ominaisuus on suoraan verrannollinen hintaan.

Patruunoitten hinnat usein mitä sattuu, riippuen kuinka hyviä kauppoja tukkuri onnistunut tekemään.
      Lataustarvikkeista ei puutetta ja jos itse lataat, niin onko ostopaukun hinnalla kovin merkitystä.

Tuo kaliperi on pienin, jolla saa metsästää hirveä , Ruotsissa ja Norjassa sitä käytetään enempi, kuin meillä kaikkia muita yhteensä.

• monia kal kokeillut

ammu radalla niin patruunoiden hinnalla ei ole juurikaan merkitystä, jos aiot ampua muutakin kuin lintuja niin onhan ruotsin mauser kaliiperiksi ihan jees mutta itse ottaisin 308 koska patruuna valikoimaa löytyy yllin kyllin..eikä tarkkuudessakaan 308 häpeä.

• Aina osuu ja uppoo
        monia kal kokeillut kirjoitti:

ammu radalla niin patruunoiden hinnalla ei ole juurikaan merkitystä, jos aiot ampua muutakin kuin lintuja niin onhan ruotsin mauser kaliiperiksi ihan jees mutta itse ottaisin 308 koska patruuna valikoimaa löytyy yllin kyllin..eikä tarkkuudessakaan 308 häpeä.

Kuinka montaa patruna vaihtoehtoa joudut käyttämään? Itse ammun tarkkuutta ja linnut Lapua scenarilla, hirvi kippaa Norma oryxilla. Miksi tarvii patruuna "vaihtoehtoja".

• lkmnbvftyh
        Aina osuu ja uppoo kirjoitti:

Kuinka montaa patruna vaihtoehtoa joudut käyttämään? Itse ammun tarkkuutta ja linnut Lapua scenarilla, hirvi kippaa Norma oryxilla. Miksi tarvii patruuna "vaihtoehtoja".

linnustuksessa suuremmat kaliiperit kuin 222, hirvikaliiperin aseita ostetaan ja ammutaan kanalintuja..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1389
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      791
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      66
      725
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      90
      718
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      669
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      145
      649
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51