Taas on aika känniristeilyiden. Kyselisin vaan että minkäslaista turvatarkastusta on ollu Viking Linen turvatarkastuksissa? Käsikopeloa? Laukkujen _perusteellista_ syynäämistä?
Ajattelin tossa minigripeillä pelailla ja ottaa niitä vedettävään laukkuun mukaan ja sinne vaatteiden väliin piilotella, mutta ainoo propleema onki jos n. yli puolelta katsotaan laukut sisuksia myöten. Ja herättääkö vedettävä laukku liikaa huomiota? Että ne ottaa kaikki vähänki isomman laukun omaavat sivuun ja avaa ja kattoo vaatteiden välistä yms. Nainen kun olen niin pitäähän sinne muutamat vaatekerrastot ottaa mukaan kun ei kuitenkaan osaa päättää mitä illalla laittais päälle...;D Kelasin kuitenki et meiän lukion risteilylle on toistakymmentä lukioo tulossa et niih, ajan puitteissa ei kyllä jokaselta voida perusteellista tarkastusta tehä mut kertokaas kokemuksianne...
Abiristeily ja turvatarkastus?
1
2345
Vastaukset
- Abi_2010
Meidän piti alunperin mennä Silja Europalla. Ne oli onnistunu varaamaan liikaa ihmisiä eikä kaikki olis mahtunu. Korvaukseksi saadaan kaikki rahat takas ja ilmanen risteily :D Lisäksi Europalla meillä olis ollu C-hytit nyt saadaan A-hytit :D
Europalle olisin kyllä vienyt omat viinat, mutta nyt kun se risteily ei maksa mitään niin on 110e rahaa ryypätä.
Asiaan, kokemuksia ei siis vielä ole abiristeilyn tarkastuksista. Kuulemani mukaan ja niistä kymmenistä aiheista mitä tästäkin on täällä ollut, olen saanut sen kuvan että ei ne niin tarkasti kato ku mitä pelottelevat. Jos tuut sinne jo valmiiks 2 promillen kännissä huutaen ja riehuen niin varmasti tarkistaa.. Muuten ne kuulemma vaan kokeilee laukun päältä, kurkkaa sisään ja kysyy onko viinoja mukana.. Ehkä sit korkeintaan 1/10 ne tarkistaa kunnolla. Huono tuuri jos jää kiinni. Enkä usko että ne satamaan jättää jos viinaa löytyy.. Ottaa pois vaan ja päästää laivalle tuhlaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691