Taas on aika känniristeilyiden. Kyselisin vaan että minkäslaista turvatarkastusta on ollu Viking Linen turvatarkastuksissa? Käsikopeloa? Laukkujen _perusteellista_ syynäämistä?
Ajattelin tossa minigripeillä pelailla ja ottaa niitä vedettävään laukkuun mukaan ja sinne vaatteiden väliin piilotella, mutta ainoo propleema onki jos n. yli puolelta katsotaan laukut sisuksia myöten. Ja herättääkö vedettävä laukku liikaa huomiota? Että ne ottaa kaikki vähänki isomman laukun omaavat sivuun ja avaa ja kattoo vaatteiden välistä yms. Nainen kun olen niin pitäähän sinne muutamat vaatekerrastot ottaa mukaan kun ei kuitenkaan osaa päättää mitä illalla laittais päälle...;D Kelasin kuitenki et meiän lukion risteilylle on toistakymmentä lukioo tulossa et niih, ajan puitteissa ei kyllä jokaselta voida perusteellista tarkastusta tehä mut kertokaas kokemuksianne...
Abiristeily ja turvatarkastus?
1
2122
Vastaukset
- Abi_2010
Meidän piti alunperin mennä Silja Europalla. Ne oli onnistunu varaamaan liikaa ihmisiä eikä kaikki olis mahtunu. Korvaukseksi saadaan kaikki rahat takas ja ilmanen risteily :D Lisäksi Europalla meillä olis ollu C-hytit nyt saadaan A-hytit :D
Europalle olisin kyllä vienyt omat viinat, mutta nyt kun se risteily ei maksa mitään niin on 110e rahaa ryypätä.
Asiaan, kokemuksia ei siis vielä ole abiristeilyn tarkastuksista. Kuulemani mukaan ja niistä kymmenistä aiheista mitä tästäkin on täällä ollut, olen saanut sen kuvan että ei ne niin tarkasti kato ku mitä pelottelevat. Jos tuut sinne jo valmiiks 2 promillen kännissä huutaen ja riehuen niin varmasti tarkistaa.. Muuten ne kuulemma vaan kokeilee laukun päältä, kurkkaa sisään ja kysyy onko viinoja mukana.. Ehkä sit korkeintaan 1/10 ne tarkistaa kunnolla. Huono tuuri jos jää kiinni. Enkä usko että ne satamaan jättää jos viinaa löytyy.. Ottaa pois vaan ja päästää laivalle tuhlaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295534Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144114Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512860Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2871372Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601229
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2191134