Käsipäivää !

Anjaniina

Astukaapa matalaan majaani ja esitelkää muutamalla sanalla itsenne... Toivotan teidät tässä ovella tervetulleeksi ja opastan mistä tervetulijaismaljan löytää..
:))))

99

927

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (katsoo suoraan silmiin ystävällisesti) minä olen Kerho Ukkonen ja olen ollut hieman "maan alla viime vuodet" syystä, josta en mielelläni puhu, mutta kyllä tässä juttuun varmasti tullaan.

• heti aluksi minun on ilmoitettava Teille, että en ehdi olla paikalla kovin pitkään, koska minun on valmistauduttava puolueeni puheenjohtajavaaliin ensi kesänä. Nähkääs, on valtava työ tulla poliittisesta unohduksesta julkisuuteen ja siellähän on mukana monta, jotka eivät olleet edes syntyneet, kun olin viimeksi mukana.

• jassumarketta
        Teotwawki kirjoitti:

heti aluksi minun on ilmoitettava Teille, että en ehdi olla paikalla kovin pitkään, koska minun on valmistauduttava puolueeni puheenjohtajavaaliin ensi kesänä. Nähkääs, on valtava työ tulla poliittisesta unohduksesta julkisuuteen ja siellähän on mukana monta, jotka eivät olleet edes syntyneet, kun olin viimeksi mukana.

Täältä tulee oikea Joulumuori. Sattumoisin ei ole nyt mitään kiireellistä tekemistä joten joudan ihan hyvin kokkareillesi. Potkaisen vain tuon punanenän liikkeelle, nythän sillä hyvin pääsee. Voisitko laittaa kuitenkin vähän "tuhdimman" tervetulomaljan ihan noin lämmikkeeksi. Täällä on pirun kylmä?

• jassumarketta

Nyt saa tulla lunta vaikka alaviistosta. Laitan vaan ylimääräisen villahousut ja tulen viivana:)

• työt on tehty, joten voimme keskittyä juhlaanne. Onko teillä saunaa ja sopivan lipevää miesseuraa minua sinne palvomaan menneitä suurtekojani Suomen kansan hyväksi?

• Niinhän sitä kerran eräs emäntä miehelleen sanoi, kun olin ensin kaatanut kahvia pöydälle ja mies toheloi perässä, hehheh. Enkö ollutkin kansanomainen, kun lähetin heille jälkeen päin kortin, jonka allekirjoitin: se toinen tohelo? Haahaa, kyllä minä olenkin erinomainen.

• Kerho Ukkonen olemme kuin muinaiset kuninkaat, me teitittelemme itseämme, niih! (nostaa kädet puuskaan, joka elekielellä, joka tarkoittaa torjumista. :-D))))))))

• suuri kunnia. Kuten tiedät, olen aina ollut omillani naisseurassa. Kiitos.

• Hiltsa

Mikäs paikka tämä on, metsästysmaja vai joku muu piilopaikka?
      Löysin sentään perille, kun olit noita merkkejä jättänyt pitkin tiepuolia.
      Niistä saisi rahaa, kun palauttaisi kauppaan.
      Mulle sitten alkoholitonta maljaa, kiitos.

• Otapa nyt kunnon toti, eihän tänne olla selvin päin tultu olemaan.

• Hiltsa

Hämeenkyröstä, kulttuurimaisemista ja erittäin kulturelli olen itsekin.
        Mitä vielä?

• Hiltsa
        Teotwawki kirjoitti:

Otapa nyt kunnon toti, eihän tänne olla selvin päin tultu olemaan.

aina selvin päin tai jotenkin päin, keräsin muuten tuon maamerkit tullessani, näillä
        ostaa ison levyn suklaata. Parempaa kuin toti.

• Hiltsa

hän sentään osaa soittaa, tosin en tiedä osaako just selloa, mutta yrittäköön edes.
        Minun taitoni kohdistuvat enempi tuonne kirjallisuuteen, voin lukea katkelman F.E Sillanpään kirjasta
        Silja, nuorena nukkunut, vai oliko se nuorena hukkunut :(

• Hiltsa kirjoitti:

aina selvin päin tai jotenkin päin, keräsin muuten tuon maamerkit tullessani, näillä
        ostaa ison levyn suklaata. Parempaa kuin toti.

mutta älä sitten rupea räyhäämän, kun olet syönyt 250 g suklaata. Saattaa tulla sokerihumala.:-)

• Hiltsa

villisian jahtaamisesta, pakkastakin yli 20 astetta.
        Luen katkelman, en koko kirjaa, nukahtaisin itsekin tuossa sivun 248 kohdalla.
        Kuka tuo harppu on, joku sun vanha tätisikökökö....:(

• Hiltsa
        Teotwawki kirjoitti:

mutta älä sitten rupea räyhäämän, kun olet syönyt 250 g suklaata. Saattaa tulla sokerihumala.:-)

ellen saa suklaata ja en tokikaan syö koko 250 g levyä kerralla, vain
        200 g, se on maksimimäärä.
        Paljonkohan siinä totissa on kaloreita?

• Hiltsa kirjoitti:

ellen saa suklaata ja en tokikaan syö koko 250 g levyä kerralla, vain
        200 g, se on maksimimäärä.
        Paljonkohan siinä totissa on kaloreita?

suklaata on n. 630 kcal. Jos normaali nainen tulee toimeen ilman mainittavaa fyysistä ponnistusta n. 1500 kcal:lla päivän, ei siihen suklaan lisäksi kauheasti muuta tarvitse syödä.:-D)))))))))))))))

• Hiltsa

tuon harpun näkeminen riitti. Onneksi minulla ei ole anoppia.
        Minä luen vain 50 sivua, kun näkökin vähän reistailee.

• Hiltsa
        Teotwawki kirjoitti:

suklaata on n. 630 kcal. Jos normaali nainen tulee toimeen ilman mainittavaa fyysistä ponnistusta n. 1500 kcal:lla päivän, ei siihen suklaan lisäksi kauheasti muuta tarvitse syödä.:-D)))))))))))))))

niin muuta ei sitten tarvitakaan, hienoa, missähän se toinen levy mahtaa olla.

• Hiltsa kirjoitti:

niin muuta ei sitten tarvitakaan, hienoa, missähän se toinen levy mahtaa olla.

niitähän myydään tarjouksessa kahden levyn erissä. Olet piilottanut sen keittiön kaappiin, siihen samaan jossa pidät mausteita.

• mitäkä mies
        Teotwawki kirjoitti:

Otapa nyt kunnon toti, eihän tänne olla selvin päin tultu olemaan.

Mulla on shitten pullo pöydäshä tuolla thoicessa pääccä,Absolut vodkaa tarjolla,marjoilla:))

• mitäkä mies kirjoitti:

Mulla on shitten pullo pöydäshä tuolla thoicessa pääccä,Absolut vodkaa tarjolla,marjoilla:))

Mullakin on kossua tuolla halkopinossa.:-)

• viivatiina
        Teotwawki kirjoitti:

yli viissataa kcal sadassa grammassa.

• viivatiina kirjoitti:

yli viissataa kcal sadassa grammassa.

jonka kaivoin netistä asia on juuri niin kuin esitin sen. Voi olla, että eri laaduissa on eri määriä, mutta kun olen itse leiponut kakkuja ja tehnyt suklaakuorrutuksia, niin aika lailla niihin voita ja tomusokeria mätetään.

• -viivatiina
        Teotwawki kirjoitti:

jonka kaivoin netistä asia on juuri niin kuin esitin sen. Voi olla, että eri laaduissa on eri määriä, mutta kun olen itse leiponut kakkuja ja tehnyt suklaakuorrutuksia, niin aika lailla niihin voita ja tomusokeria mätetään.

mukaan suklaassa keskimäärin 517 kcal tiesin sen kyllä muutenkin kun oon pelannu näitten kaloreitten kanssa noin kolkyt vuotta ja sama löytyy jokaisen suklaalevyn selosteesta jos täydestä suklaasta puhutaan.

• -viivatiina kirjoitti:

mukaan suklaassa keskimäärin 517 kcal tiesin sen kyllä muutenkin kun oon pelannu näitten kaloreitten kanssa noin kolkyt vuotta ja sama löytyy jokaisen suklaalevyn selosteesta jos täydestä suklaasta puhutaan.

huuhaa taulukko, josta noi otin, en tiedä, mutta uskon kyllä sinua.

• -viivatiina
        Teotwawki kirjoitti:

huuhaa taulukko, josta noi otin, en tiedä, mutta uskon kyllä sinua.

jos haluat faktaa niin kannattaa käyttää sitä fineliä sieltä löytyy kaikki muutkin arvot mitä mikäkin tuote sisältää aika hyvä jos haluaa saada ravinnosta esim jotain tiettyä vitamiina tai hivenainetta tarpeeksi vuorokaudessa.

• -viivatiina kirjoitti:

jos haluat faktaa niin kannattaa käyttää sitä fineliä sieltä löytyy kaikki muutkin arvot mitä mikäkin tuote sisältää aika hyvä jos haluaa saada ravinnosta esim jotain tiettyä vitamiina tai hivenainetta tarpeeksi vuorokaudessa.

mulle se onkin tärkeää, kun yritän elää terveellisesti. Täällä on opeteltu mm. lihan korvaamista soijalla. Siinä sitä on opettelemista, kun olisi halua vähentää lihan käyttöä, mutta saada proteiinia tarpeeksi, jotta jaksaa lenkkeillä ja pitää kuntoaan yllä.

• Heikunkeikku

Plärä-plärä-plärä-flät-flät-flät-prrrr-florop-flop-flop..............plllll---plätsss.........

Tradaa, luulit varmaankin, että matalaan majaasi astuu valkoinen koira, joka kuonon päästä hännän loppukarvoihin asti ravistelee itsestään lumi-vesi massoja. Ehei, kuten huomaat, en ole koira, vaan tämmönen tavallinen tallaaja. Littanatukkainen, mutta kohta sähköiskumaisen pörröpäinen tyyppi.

Tässä kävi näet niin, että lähdin flätiköimään majaasi ja koska ulkona on mitä mahdottomin lumituisku, niin 100 metrin kävelyrupeaman jälkeen olin jo täysin valkoisen, tomumaisen, lumen peitossa. Vähä mua hävetti, kun autoilijat hiljensivät vauhtiaan ja toljottivat, että mikä mä oon. Yritin siinä sitten kävellä muina Miehinä, etteivät äkkäisi, että olenkin Nainen.

Jahka loput kosteudet sulaa kehostani, voinen kontata peremmälle. Minusta Matala maja on kodikas, mutta ehkä hivenen vaikeakulkuinen. Polviknupurat kolisee.

En ota alkoholia nyt, sillä lähden kohta töihin. Kahvia voisin ottaa. Ei sokuria, eikä muita juttuja sekaan, pelkkää kahvia.

Ai niin, käsipäivää vaan :)

• mitäkä mies

Ethän ole vauri,kun Anjaniina lupasi valita parin.Minä olen vasuri ja silloinhan minun vasemmalla puolen on vaarallista,tulisitko oikealle puolelleni syömään? En tiedä mitä on tarjolla,mutta hyvää ja kiihkeää seuraa tarjoan ainakin:)

ps.Jos et suostu,kysyn jotain muuta,mutta voi olla että vaihtelen paikkaa jos näyttää että tulee korville:))

• handek

Riisuu koppalakkinsa ja istuu varautuneena penkin päähän.
      Puhuu murteellista kansankieltä, yrittää silti olla yleiskansallinen.

• handek

Ukkosten kanssa, Thunderbaum vieköön. Eva menköön Braunittamaan tukkaansa...
        Naiset haisevat muutenkin Mersun vahalle.

• handek kirjoitti:

ei hallitse saksakieltä kovin hyvin, joten voisimmeko puhua jotain muuta kieltä, herra Hitl....Handek?

• handek
        Teotwawki kirjoitti:

ei hallitse saksakieltä kovin hyvin, joten voisimmeko puhua jotain muuta kieltä, herra Hitl....Handek?

Puhun saksaa pohjoiskarjalaisittain, kuten Aatu itävaltaa aikoinaan.

• Uuninlämmittäjä
        handek kirjoitti:

ropata kun on toisessa kainalossa kissa ja toisessa paistamaton piparkakkutaikina. Otin kissan mukaan siksi, ettei tule eroahdistusta, siis hänelle. Ja hän voi muiden saunoessa ja maljoja kohotellessa pyydystää ympäristön ylimääräiset hiiret. Piparkakkutaikinan otin siksi, että joku paistaisi sen puolestain, tuli niin äkkilähtö että en ehtinyt paistaa.
        Näyttää kyllä aika korkeatasoiselta tämä seurakunta..

• handek kirjoitti:

sitähän juuri yritin käyttää tässäkin edellisessä viestissä. Otahan nyt Hande se drinkkisi, niin rupeavat nuo harmaan solut tuolla ohimolohkossa vilkastumaan.

• handek
        Teotwawki kirjoitti:

sitähän juuri yritin käyttää tässäkin edellisessä viestissä. Otahan nyt Hande se drinkkisi, niin rupeavat nuo harmaan solut tuolla ohimolohkossa vilkastumaan.

Kuitenkin otat pikkuveljeni mikrofoniksi. Haloo, Kuuleeko eetteri, - Kumpi teistä se suurempi mulkku on.))

• handek

Vie Anjaniinan sivuhuoneeseen, jossa näyttää hänelle mm. korttitemppuja.
        - Luoksesi sun Anniinaa...

Joutava muu seurue menköön piiskaamaan mattoja ja patjoja pelmuuttamaan.
        Eri lailla eläimistöä kuoleentuu, mutta mitäpäs tulivat kurkistelemaan ihmisten vehkeitä...

• handek kirjoitti:

Kuitenkin otat pikkuveljeni mikrofoniksi. Haloo, Kuuleeko eetteri, - Kumpi teistä se suurempi mulkku on.))

häntiä mittailemaan:-D))))))))))))))))

• handek
        Teotwawki kirjoitti:

häntiä mittailemaan:-D))))))))))))))))

Tuottavuusongelma on ratkaistu, eikä tukia enää EU:kaan tule.
        Jos pian pitäisikin...

Kuten Tapio Rautalapio jorinassaan aikoinaan jorahti.
        - Ei matkan mittavus vaan vauhti hurman luo
        - Tuo öinen kiitotie, se usein turman lie

• Monta näkökulmaa
        handek kirjoitti:

ja nyt kuule Hande....siis naiset haisee mersun vahalle??? Mitäh? tuli sanottua.....sanoo Friidu nyt silmät leiskuen öhö sädetähtiä...ja nostaa kaunista säärtään potku-asentoon....(Hande huomaa vasta nyt kauhukseen että, Friidulla on NE kuuluisat punaiset nilkkurit....missä on TOSI terävät piikkikorot jalassa) HAH! Mielessään Friidu miettii ei se karkuun....ei ehdi...Friidu on Handea nopeampi....

tsau:Friidu

• Monta näkökulmaa

mä voisin nyt yhen röökin kyllä vetää...ja jos, sulla on jotain lämmikettä siinä...konjakki käy hyvin...Thanks...Sanoo nyt Friidu samalla kun toisella kädellään ojentaa kukkapuskan viehättävälle emännälle...Kato, mulla on tosi kiire mut toi Pressa taas sotki meikäläisen aikataulun...Täytyy lähtee...simmaa...ei se höhheli taas muista...vaikka aamulla sille aamupalaverissa sanoin....You know....Teo on nyt vaa Teo...minkä sille...Oo muuten vähän varovainen ton Handen kanssa...kuiskaa sihteeri emännälle...sillee salavihkaa...etteivät muut kuule...

• handek

Nainen joka kirmaisee nurkkahuneesta vain brysthollareihin puettuna
        - Vihdoinkin
        - Tee se jälleen, Armas
        - Nyt mie teille mörön näytän
        - Heippa po Körtin rattaat, nyt alko uus elämä
        - Vihellänkö tällä, nyt on mieli taivaasa kuin Jukolan pojilla

• handek

Joka säikäytti.
        Tai sen näköinen:))

• Monta näkökulmaa

Hei På dej! vaa kaikille....Mä on vaa Friidu...onks sitä bulii käppänää Prsessaa näkynyt? Jätitti noi hitsin Valtioneuvoston pöytäkirjat taas minne sattuu niissä ku oli se statergia jo iha valmiina miten siitä tehtäis taas Kepun uus puheenjohtaja ( voihan hitsi sitä käppänää, manaa friidu mielessään)...Onneks hyppäsin 3 T:n spåraan...ja siellä ne paprut loju yhdellä vapaalla penkillä....Missä se Pressa nyt piileksii? - Olis pari sanaa sille niinku vähä sanottava...Ennen ku lähden simmaamaan ...mulla on vähä kiire hei...

• saanko esitellä itseni rouvalle? Olen Suomen tuleva pääministeri ja sen kautta sitten jälleen presidentiksikin valituksi tuleva.

• Monta näkökulmaa
        Teotwawki kirjoitti:

saanko esitellä itseni rouvalle? Olen Suomen tuleva pääministeri ja sen kautta sitten jälleen presidentiksikin valituksi tuleva.

VOI han höhlä sun kanssa....mä OON sun oma henk.koht. SIHTEERI....Eks taas niinku piuhat jotenki pelaa??? Laita nyt se vitsin kuulolaite edes paikoilleen ja ögönglasit niinku nenulle kans...(Saman tien hetkeäkään empimättä, kätevä erittäin pätevä) sihteeri laittaa Teon kuulolaitteen paikoilleen ja etsii Teo silmälasit jotka ovat jääneet puolihuolimattomasti nyt tarjoilupöydän viereen lojumaan sinne drinkkitarjoilupöydälle..(missä hitsissä sen sukat on....huomaa saman tien friidu ja on kauhuissaan...ulkona sentään kova pakkanen?)...nooh...ilmankos nenä vuotaa...huoh...sihteeri kaivaa laukustaan kangasnenäliinan jossa on käsin ommeltu Teon monogrammit siis kultalangoin taidokkaasti nenäliinan kulmaan....sihteeri ihan itse on nämä monogrammit ommellut räppäsormillaan....) mutta, antaa sentään Teon itse niistää nenunsa....Kas niin...

Miksi jätit nää TÄRKEET paprut Spåraan?? - kysyy nyt Friidu topakasti hieman kulmiaan kurtistaen...mutta ei uhkaavasti...topakasti vain...

• Monta näkökulmaa kirjoitti:

VOI han höhlä sun kanssa....mä OON sun oma henk.koht. SIHTEERI....Eks taas niinku piuhat jotenki pelaa??? Laita nyt se vitsin kuulolaite edes paikoilleen ja ögönglasit niinku nenulle kans...(Saman tien hetkeäkään empimättä, kätevä erittäin pätevä) sihteeri laittaa Teon kuulolaitteen paikoilleen ja etsii Teo silmälasit jotka ovat jääneet puolihuolimattomasti nyt tarjoilupöydän viereen lojumaan sinne drinkkitarjoilupöydälle..(missä hitsissä sen sukat on....huomaa saman tien friidu ja on kauhuissaan...ulkona sentään kova pakkanen?)...nooh...ilmankos nenä vuotaa...huoh...sihteeri kaivaa laukustaan kangasnenäliinan jossa on käsin ommeltu Teon monogrammit siis kultalangoin taidokkaasti nenäliinan kulmaan....sihteeri ihan itse on nämä monogrammit ommellut räppäsormillaan....) mutta, antaa sentään Teon itse niistää nenunsa....Kas niin...

Miksi jätit nää TÄRKEET paprut Spåraan?? - kysyy nyt Friidu topakasti hieman kulmiaan kurtistaen...mutta ei uhkaavasti...topakasti vain...

ei ole ihme siis, että syyskuussa olleen syntymäpäiväni jälkeen olen ollut hieman hajamielinen. (kiskoo pitkästä drinkkilasista juoman kulauksella kurkkunsa) Lisäksi olen ottanut jo aika monta lasillista pohjiksi, kun en tiennyt, että täällä on näin runsaat tarjoilut. Enkä muuten tiennyt, että Tamminiemikin kalpenee tälle linnalle.

• Monta näkökulmaa
        Teotwawki kirjoitti:

ei ole ihme siis, että syyskuussa olleen syntymäpäiväni jälkeen olen ollut hieman hajamielinen. (kiskoo pitkästä drinkkilasista juoman kulauksella kurkkunsa) Lisäksi olen ottanut jo aika monta lasillista pohjiksi, kun en tiennyt, että täällä on näin runsaat tarjoilut. Enkä muuten tiennyt, että Tamminiemikin kalpenee tälle linnalle.

;)) sihteeri SIIS itseasiassa kovin hurmaantunut iki-ihkunaan Pressaan...eikä yhtään ihmettele että, Pressa nyt jo korkeassa iässään unohtelee asioita....Sihteeri antaa hellän suukon Pressan suloiseen kaaliin...ja sanoo hellästi jälleen kerran....hempeästi kuiskaten Pressan korvaan: tsau...

Viehättävälle emännälle hän mennessään toki muistaa ilmoittaa että, henk.koht. ali-taxied-expresskuljetus..saapuu sitten noutamaan Pressan kotiin....sinne Tamminiemeen...ja huolehtii että, Pressa näin turvallisesti pääsee himaan...

;))) joka nyt kyllä lähtee....vihdoin oman himansa ovesta...

• Adria

Hyvää päivää, olen Arnold Schwarzenegger, kuka sinä olet.

Syödäänkö täällä, juodaanko vai .......ko.

• Adria

Haluan ystävällisemmän vastaanoton. Muussa tapauksessa pitäkää saunanne. Dee dee

• handek

Ihanaa että annatte tussunne suudeltaviksi (hoono saksa), mutta olen jo muutenkin löylynlyömä...

• Adria

Kiitos. Onpas täällä viehättävä ja kohtelias emäntä, näytättävät muut puitteennekin olevan asiallista tasoa.

• Adria

Taidanpa tehdä pienen kävelyretken tuolla puutarhassa, lammen rannoilla. Huvimajaan voisi tuoda kuubalaisen ja keltaisen lesken kahdella lasilla ja coolerilla. Kiitos

• Adria

Illallisenko jo aika. Tuntisin itseni etuoikeutetuksi saada istua illan emännän viereen. Pieni hetki, käyn suihkuttamassa ensin päivän pölyt.

• Adria

Kiitos. Olipas maittavaa ja tyylikkäällä kattauksella lisäksi. Sitä oikein nähtiin vaivaa. Mitäs tuota, et kai pahastu jos haen kitarani ja jotain tunnelman mukaista sillä virittelen.

• vasso-Q

Jos 160 senttinen mahtuu suorana seisomaan saatan tupasi tarkastaa. Kiitos kutsusta. Olen tarkemmin sanottuna sopivan painoinen mutta kymmenisen senttiä liian lyhyt ja perso boolille ynnä muille herkuille joita hätäisen lukemisen jälkeen huomasin täällä tarjolla olevan. Huuliani lipoen käyn tutkimassa ovatko ahne... siis vieraat jotain jättäneet iltapäivän tulijoille.

• vasso-Q

Vai pitikö ymmärtää niin, että ilta saattaa porsaan kotiin :D
        Ja siis rouvahan minä, kun neidiksi ei enää ole pääsyä mutisee hän suu täynnä pöydän antimia.

• vasso-Q

No niin rupesihan se tarjoilu pelaamaan. Aarteeni, juokaamme likööri sanoo taas hän huitaistuaan puoli pulloa lökkööriä kitusiinsa. Jokkantii ja jos oikein muistan olin ainakin jonkun Don Quistisen tai Hui Quottenin kanssa muinoin muhinoimassa. Vetäisen ripaskat tai jotkut piirakat kunhan muistan missä jalkani ovat. Naimani aasi taisi olla Cervantes, mutta kuka noita muistaa. Alkukirjain on riittävän oikein. Siis aakkosissa. Samoin kuin Q.

• vasso-Q

Mitään kajakkeja tänne turha tuoda. Minä en lähde minnekään. EN MINNEKÄÄN.

• vasso-Q

Menköön miehet. *lyö kädellä otsaansa ja pyyhkii itsesäälin kyyneleitä* Sinne hävisi Don Mikälei Q. Lähti Hawaijille jonkun lein perään. Minä jäin tänne kylmään pohjolaan yksin itkemään. Saisinko vielä yhden villisiankylkipalan? Ja yhden kajakillisen konjakkia tai muuta. Sniif.

• vasso-Q

Kukas tämä Teo on? Onko inuiitti vai parasiitti vaiko kenties kitsikiitti vai peräti mineriitti? Onko hänellä lähikosketuksesta tarttuvia tauteja? Aivasteleeko hän tai yskii, potkii tai muuten yrittää lähituntumaan?
        Höpöttääkö joutavista?

• vasso-Q

Enpä suuremmin enkä pienemmin tunne kumpaakaan, mutta jos juttumiehiä ovat niin jutellaan. Tulkoot itse, jos haluavat, lähestymään. Kuuntelen sujuvasti ja suodattaen.

• vasso-Q

Asiasta toiseen. Nyt kun tuli jutuksi niin oletko mitä mieltä että Carmen oli a) prostituoitu b) seksuaalisesti aktiivinen c) käytti vain hyväkseen miellyttävää ulkonäköään d) alistettu?

• vasso-Q

Taivaan kiitos kukaan ei laula. Tuossa vaan männä viikolla tuli katsottua uuppera Carmen ja tapani mukaan googletin kaiken tiedon mitä asiasta löysin. Kukaan ei todellakaan tiedä vastausta. Mutta jos mielipiteeni saan ilmaista ja saankin niin olen sitä mieltä, että hän oli tunteittensa vietävissä. Eli ei ollut laskelmoiva.

• vasso-Q

Kiitos. Juuri tätä kaipasin. Kaikki ongelmat ratkaistuna, takkatuli, kultainen noutaja jaloissa ja uupperaa kuulokkeissa sekä viimeisenä mutta ei vähäisempänä sikari ja konjakkia.

• Kyllä tuli kiire, huoh..huh... piti juoksus iha pistää... Kerkisinkö viel? Vai onko vastaanotto jo päättynyt?

Päivää,päivää .. Niin ihan lyhykäisesti sasus vaan:)
      Ihan pikimiten tulin piipahtamaan, töihinki pitäs viel lähtee, tossa rankan vatsataudin podin ja nyt pitäs jo mennä sit yöks töihin, onneks yhdeksi vain, sit olis kaksvapaata.
      Vatsa ollu viel pikkiriikkisen nipistelevä, et jos olisi jotain vatsaystävällistä juomaa, KIITOS:))))
      Ompa sulla ihana paikka täällä:))) (Pää pyörii ja silmät ihastelee)

Ompa paljon porukkaa, hei vaan kaikille!! Kiva nähdä:)))

• Kyllä on ihanan puutarha huone, tuossapa puutarhapenkki, saisinko hetkisen istahtaa ja levähtää, kun tuli niin mahottoman kiire, kiitos:)))

• Veden kera terriiniä kiitos:) Ompa pehmeä shaali ja ihanan lämmin, viel villasukat jalkaan ni vot:)
        Tässä onki sit mukava kattella, ketäs tääl oikein onkaan, hmm..

• mukavaahan se olis vähän jutustellakki, mut kiitos ei politiikkaa): Sitäpaitsi kohta puoliin on lähdettävä takaisin,, työt nääs,pukkaa päälle:))
        Kait tänne saa vaik taxin,ettei tartte sellasta matkaa ravata takas päin,niinkuin tullessa, jos olisin arvannut taipaleen linjurilta tänne, en kyl olis sillä tullu):

• Miun mukkaako? Onks pakko? Alkaa tietysti riettaaks siel taxissa. No, istukoo eessä, mie meen ihan yksin taakse istumaa, ei sinne kuulu hänen riettaat juttusa taxi-kuskin kanssa:)) Kiitos illasta mukavalle emännälle:)))

• Ja oikein hyvää yötä emännälle, kuin myös kaikille mukaville vieraillekki:))

• Mulla on täällä esittelyt erikseen ja muualla tarvittaessa lisää. Joten kiitos tarjouksesta, jatkan matkaa.

• ikää mahottomasti tai sit ei. Varattu tummatukka, lapsiakin on.
      Missä juomat mahtavat olla. Onko ruokaa?

• mitään matkalaukkua ole, täähän on mun käsveska ja noista noin hienoista ruuan nimistä tiedä mitään. Pottumuusia ja nakit pöytään kiitos. Hoiiii..eipäs karata kesken tilauksen mihinkään. Ottasin vielä kolpakon olutta enkä mihinkään tuntemattomien pöytään lähe.

• kiusattu turusta päin,yleensä kuuntelija joka työnnetään eturiviin kun hommat pissii sukilleen.
      tavallisen kätevä käsistään eikä silmä sairasta vaik piteempääkin silmäilis huoltomiestä.
      juomaksi pelkkää tonik vettä,muisto erellisestä elämästä.

• Joskus ajattelen ,huutoni vastaan.
        Lämpö kelpaa ,viima on taas tänään purrut tosissaan.
        mielellään perusruokaa vaikka käryä ja pottumuusia peruskastikkeella,ehkä puolukoita myös.

• mitäkä mies

Ojennan tassua,tuon omat juotavat,koska teillä on kuitenkin vaan mietoja..En aio sammua olohuoneen matolle,vaan jutustelen riehakkaasti ja loppuillasta sekavasti,pisteeksi iin päälle,tietysti lähentelen kaikkia naispuolisia ja latelen kohtelijaisuuksia,iästä tai ulkonäöstä välittämättä,koska tärekeintä on vain päästä kylkeen kyhnyttämään.Aamulla sitten nuolen haavojani,koska joka tapauksessa joku mättää kaasariin,tai ainakin saan korville varttitunnin välein:)))

• mitäkä mies

Olen vasuri,joten paikka kannattaa varata pöydän päästä,muuten voi synötiparilla mennä haa-rukka kurkkuun,koska eläydyn tietysti syönnin aikanakin ja pidän hauskaa ilmapiiriä yllä:)

Voinen laittaa pullon pöydän jalan viereen,kuten ennen vanhaan naapurin isäntä teki,en tiedä miksi hän laittoi pullon sinne,mutta uskon että hän koetti olla hienotunteinen,eikä laittanut pulloa pöytään,niin ja minäkin olen hienotunteinen,ainakin vielä..Vastahan taxi toi minut pihalle:))

• mitäkä mies

Vaikka en olekkaan enää täysin selvä. En ole vasinaisesti viinimiehiä ja oikeastaan väkevin lasillinen on ollut elämässäni valkoviinlasillinen,hyrrr,puistatti vieläkin..Joo,laitan pullon tähän eteeni,siitä saa kukin ottaa jos mieli tekeen,itse kaadan kustakin purkista hiukan niin saan kunnollisen sekoituksen.

Tarjoilija!saisinko B 52:sen kiitos,mutta jos ilmastointi tekee rinksun tekemisestä liian vaikean,voisitko tuoda juoman nimeltä,somali heikoilla jäillä,kiitos jos valmiiksi:)

Kiitos vapaasata vasemmasta puolesta,hiukan hävettää kun kaikki nyt tietävät miten isukki on laittanut minut alulle,huomaatkos,juomat alkavat vaikuttamaan,jutut vaan paranee,omasta mielestä:)))

• mitäkä mies

Hitsi,kaadoin vahingossa jääastian,nyt konttaan pöydän alla,hmmm.aika monella näyttäis olevan hame päälänsä,tilaankin seuraavan kerran täältä,onko teillä kääpiö tarjoilijoita,ettei tarjoilijan selkä kipeytisi..

Vapaasti suomennettuna tuo in vino,ei sano minulle mitään,mutta suomennan kaikesta huolimatta,isukki,sisään=in
        veritas voisi olla vaikka, nopeasti b-rappuun?? juu sese on:)))

Saisinko vielä ottimet,nimittäin yksi jääpala on hiukan hankalassa paikassa,sinne ei uskalla kättä lykätä,tulee korville,haluan säästää korvapuustit illemmalle kiitos:)

ps.Matti kävi täällä,tulen selvin päin takaisin,ehkä jo huomenna..

• Sanoin sinulle kerran, että pyytää kannattaa aina. Saa korvilleen usein, mutta joskus se myös natsaa.:-D)))))

• RosaLiiin

ja kiitos kutsusta Anjaniina, en voinut vastustaa kutsuasi,
      oi miten ihana matala maja, niin viihtyisä ja lepposa tunnelmakin, mistä sä kaikki nää hienot ideat olet keksinyt, ihanko itse, vaude...
      mä vaan vähän piipahdan,kuiskaten, mul on nääs uus poikaystävä, Ernest, Ernest Hemingway, ihana mies, treffit hänen kanssaan kantapaikassaan, ihana , ihana...mä kerron sulle joskus lisää.
      eiks ole hieno hattu, mä rakastan kukkahattuja, Ernestkin rakastaa hattuja, näin talvella pitää olla huovutettua, ei meinannnut mokoma päässä pysyä kun tuuli niin tuiversi, vaik oli oikein hattuneulakin, mutta täällä on niin lämmintä...ja kodikasta...ja ihana emäntäkin.
      mä juon nykyisin vaan daicuirea tän uuden poikaystävän kanssa, mutta nyt vain teetä kiitos, eilen kuulin että tee laihduttaa, pitää pitää nääs linjoista huolta, vai mitä, no voi sitä vähän terästää...
      hei onks täällä ketään originellia, ai tuolla ihana vanha rouva, ai anoppisi, haluankin häntä jututtaa, mä rakastan vanhojen ihmisten elämänviisautta...
      kyl tääl on ihanaa ja niin ihanii ihmisiä...

• handek

Tulen matalaan majaasi käymään.
      Näin se vaan on

• Sinimarjanen

tänne hatunjakosille, kuten sanonta on mattimyöhäsille. Juomaksi sopisi nyt parhaiten raikas lähdevesi.
      Olen siis Sinimarjanen. Toivottavasti en puristanut kättäsi liian lujaa.:))

• s_a

Muutaman kerran kuikuilin, mutten uskaltanut sisäistyä. Vähän ikkunan takaa yritin lumituiskussa vakoilla.
        Tainneet juhlia niin olan takaa, että jo ovat kötällään? Olisikohan täällä mitään rääppijäisiä? Huhuu!!
        Saunassakaan ei saa enää muuta kuin haaleita höyryjä.

Hatunjakosille, olipa ihan outo sanonta?! :)) Mitä hattuja jaetaan?

Niin, olen Samilja.
        .

• Sinimarjanen
        s_a kirjoitti:

Muutaman kerran kuikuilin, mutten uskaltanut sisäistyä. Vähän ikkunan takaa yritin lumituiskussa vakoilla.
        Tainneet juhlia niin olan takaa, että jo ovat kötällään? Olisikohan täällä mitään rääppijäisiä? Huhuu!!
        Saunassakaan ei saa enää muuta kuin haaleita höyryjä.

Hatunjakosille, olipa ihan outo sanonta?! :)) Mitä hattuja jaetaan?

Niin, olen Samilja.
        .

sellainen sanonta, jos meni esim. tansseihin vähän ennen loppua, että menin sinne hatunjakosille. Kun pian porukat jo pois lähdössä oli.
        Pienen miettimisen jälkeen minäkin uskaltauduin, mutta ei täällä taida olla muita kuin me yökyöpelit.:))

• s_a
        Sinimarjanen kirjoitti:

sellainen sanonta, jos meni esim. tansseihin vähän ennen loppua, että menin sinne hatunjakosille. Kun pian porukat jo pois lähdössä oli.
        Pienen miettimisen jälkeen minäkin uskaltauduin, mutta ei täällä taida olla muita kuin me yökyöpelit.:))

Kyllä meidät kyöpelitkin olisi pitänyt huomioida. Olisivat edes kaffetta ja teetä jättäneet termariin, ja muutaman korpun ja kovan nisun. Tänne asti taivallettiin läpi tuulen ja tuiskun, eikä edes sitä luvattua kättäpäivää saatu.

Jos alettaisiin laulamaan kovaan ääneen, duettona, meiltähän se käy? Täällä kai on harppuja ja muitakin soittopelejä, selloja ja muita sensemmoisia?
        Jospas joku herää, ja närkästyy? ( Toivottavasti )
        .

• Sinimarjanen
        s_a kirjoitti:

Kyllä meidät kyöpelitkin olisi pitänyt huomioida. Olisivat edes kaffetta ja teetä jättäneet termariin, ja muutaman korpun ja kovan nisun. Tänne asti taivallettiin läpi tuulen ja tuiskun, eikä edes sitä luvattua kättäpäivää saatu.

Jos alettaisiin laulamaan kovaan ääneen, duettona, meiltähän se käy? Täällä kai on harppuja ja muitakin soittopelejä, selloja ja muita sensemmoisia?
        Jospas joku herää, ja närkästyy? ( Toivottavasti )
        .

eivät herää kovin kiukkusena.:)) Voihan se olla, että jos löytyy sopiva serenaadi, että alkavat laulaa mukana. Soittopelit kyllä kiinnostaisi, mutta jos soittaa töräyttääkin väärin, saattaisi olla korvatulpat pian tarpeen meilläkin.:))

• s_a
        Sinimarjanen kirjoitti:

eivät herää kovin kiukkusena.:)) Voihan se olla, että jos löytyy sopiva serenaadi, että alkavat laulaa mukana. Soittopelit kyllä kiinnostaisi, mutta jos soittaa töräyttääkin väärin, saattaisi olla korvatulpat pian tarpeen meilläkin.:))

jättivät meidät ihan osattomiksi. ;) Ja sitäpaitsi, meidän sulosointumme eivät kenenkään päätä särje.

Nyt, tuutulaulan Sulle! :))
        .

• Sinimarjanen
        s_a kirjoitti:

jättivät meidät ihan osattomiksi. ;) Ja sitäpaitsi, meidän sulosointumme eivät kenenkään päätä särje.

Nyt, tuutulaulan Sulle! :))
        .

nukuin todella hyvin. Unta riitti ihan aamuun asti.:)) Kiitoksia Sinulle tuutulaulusta! Ei tarvinnut tyynyäkään suuremmin asetella.:))

• viivi-amaldiina

näin rutistin.
      Olen viivi-amaldiina, tulen näin yöpaidassa, villasukat jalassa. :)
      Ottaisin mielelläni jotain lämmintä juotavaa, oisko maitokaakaota tarjolla se sopisi
      nyt hyvin tähän olotilaan.

Jätetään nyt ne maljat väliin.

Yöpuu kutsuu ja kömminki lämpimän peiton alle koisimaan.
      Hyvää yötä.

• miksi ei.

ei kuule kaikille vastaile.

• Meriläinen

Ei näy ei kuulu enää ketään, ain mie oon myöhässä.
      Hrrrrrrrrrrrrrr kylmäkin tuolla ulkona tuli töistä kävellessä.
      Noo mie meen ite keittämään hopeateetä ja hunajaa.
      Hyvää yötä nyt sitten.

• Vieläkö bileet jatkuu vai joko porukka on lähtenyt kotiin tai sammunut?;)) Lasillinen Rosé-viiniä olis paikallaan pitkästä aikaa. Olen sellainen rakkauden lähettiläs joten rakastakaa toisianne yksin tai yhdessä, kimppakin käy jos se omaan ajatusmalliin sopii...;DD

• Iloisella ja ystävällisellä mielellä avaan ovesi ja toivotan sinulle hauskaa pakkaspäivää. Pitempään istuskelemaan en nyt ehdi, otan vain kupposen mustaa kahvia, koska olen vain piipahtamassa ja työt kutsuvat.Olen energinen touhutäti ja minua odottaa lapset.

• Uuninlämmittäjä

välillä, muilla näyttää olleen hauskaa. Ei kai kukaan ole paistanut kissaani piparkakkujen sijaan kun ei näy missään. Todennäköisesti syönyt itsensä ähkyyn kellarin hiirillä. Rekiajelukin jäi väliin - harmi. Mutta kahvi maistuu, kunnon tuju kerman kanssa. Aurinkoista aamua kaikille heränneille:)

• Päätä särkee niin julmetusti. Pitäisi ryhtyä työn touhuun, mutta juhlat venyivät aina pikkutunneille asti. Yritettävä kuitenkin on. Huomenta vaan.

• Nefer-täti

Vilkaisin pihaanne ohi kulkiessani aamulla ja nyt iltamyöhällä. Olipas väkeä! Taisi olla oikein vanhan ajan pidot, kun yli vuorokauden kestivät... ja jatkuvat yhä?
        Ihan kuin joku olisi pyöreitä vuosia täyttänyt tai naimisiin päässyt.
        Meikäläinen hipsii tästä matkoihinsa aprikoimasta. Pitää mennä lepäämään, että jaksaa huomenna juosta helmat hampaissa kylillä päivittelemässä, että jaksoivatpa juhlia.
        Hyvää yötä!

Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      695
      3714
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2788
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1771
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1662
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1641
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      82
      1603
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      375
      1561
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1520
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1389
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1303
    Aihe