Risteillään ekaa kertaa ko. hyttiluokassa 5 hengen perhe, yleensä on oltu tavallisessa A:ssa.
Mitä kokemuksia, onko tilava, siisti jne??
SILJA SYMPHONYN FAMILYHYTTI
9
1476
Vastaukset
- supermatkustelija
Aina lähdettiin sitten Turusta tai Helsingistä, matkustelemme Siljan Family-hytissä. Symphonylla olemme olleet kerran, mutta Serellä muistaakseni 3 kertaa. Riippuen siitä, onko ikkuna Promenadelle vai merelle, hyvin olemus vaihtelee hieman. Merelle olevassa on kaksi tavallista kerrossänkyä, sekä eräänlainen vuodenojatuoli. Promenadelle olevassa on myös kaksi kerrossänkyä, mutta siellä on lisävuode erilainen, sohvan mallinen. Nämä "vuodesohvat" ovat aikalailla samanlaisia. Hytissä on jääkaappi, jossa on hytin hintaan sisältyen 4 tölkkiä Fantaa ja kaksi tölkkiä olutta (taisi olla Lapin Kultaa). Family-hytissä on myös televisio. WC on samanlainen kuin normaaleissakin hyteissä. Seren ja Sympan Familyt eroaa mm. Baltic Princessin ja Silja Europan hyteistä sen verran, että se on yksi hytti, eli ilman väliovea. Kun viides sänky on kiinni, tilaa on kyllä enemmän kuin tavallisessa hytissä. Siisteys ei ole sen kummallisempi kuin (Tallink)Siljalla yleensäkään. Hyvää matkaa vaan teidän perheelle!
- family-hytti
En muista oliko meillä Serenade vai Symphony, mutta hytti oli L-kirjaimen muotoinen, kerrossänky oli pitkällä sivulla pääty kohti ikkunaa, joka oli promenadelle. L-kirjaimen toisella sivulla oli kaksi tavallista yksittäisvuodetta, eli vain yhteen sänkyyn olisi tarvinnut kiivetä. Lisäksi oli tuo vuodetuoli. Suihkuhuoneessa oli viistottu matalampi katto ja kaksi suihkua.
Ollaan oltu semmoisessakin, jossa oli kaksi kerrossänkyä ja vuodetuoli. Siinä oli suihku ihan tavallinen tosi pieni yhden hengen suihku, arvaa oliko ruuhkaa kun hytti oli 5 naisen käytössä. - muutamassa ollut
family-hytti kirjoitti:
En muista oliko meillä Serenade vai Symphony, mutta hytti oli L-kirjaimen muotoinen, kerrossänky oli pitkällä sivulla pääty kohti ikkunaa, joka oli promenadelle. L-kirjaimen toisella sivulla oli kaksi tavallista yksittäisvuodetta, eli vain yhteen sänkyyn olisi tarvinnut kiivetä. Lisäksi oli tuo vuodetuoli. Suihkuhuoneessa oli viistottu matalampi katto ja kaksi suihkua.
Ollaan oltu semmoisessakin, jossa oli kaksi kerrossänkyä ja vuodetuoli. Siinä oli suihku ihan tavallinen tosi pieni yhden hengen suihku, arvaa oliko ruuhkaa kun hytti oli 5 naisen käytössä.Hytit ovat hyvin erilaisia.. Yhdessä kylppäri jossa kaksi suihkua, joissakin tosiaan kerrossänkyjä pari, toisissa vain yksi yläsänky ja sijaintikin monilla eri kansilla. Jos haluat tarkennusta ota yhteyttä Siljalle ja tiedustele ja esitä toive mitä haluat.
- AFDfda
On tullut matkustettua hytissä, oiva hytti.
Infosta voi hakea muistaakseni Xbox pelejä koska hytissä oli Xbox konsoli
H Y V Ä Ä M A T K A A !- hiihtolomaristeilyll
Onko hytissä tosiaan 6 makuupaikkaa? Avautuuko tuo vuodesohva kahdelle?
Me ollaan ensi viikolla menossa ja mukana on 4 lasta. - Jaana-
hiihtolomaristeilyll kirjoitti:
Onko hytissä tosiaan 6 makuupaikkaa? Avautuuko tuo vuodesohva kahdelle?
Me ollaan ensi viikolla menossa ja mukana on 4 lasta.Kyllä mahdutte hyvin. Siljan perhehytissä on hyvinkin kuusi makuupaikkaa.
- kolmen lapsen äiti
sere.toppeli.com niin näet kuvia familyhytistä. Ihan mukava siisti ja viihtyisä ollut ainakin meidän matkatessamme ja plussaa tv, jääkaappi ja Xbox tavalliseen A-hyttiin verrattuna
- Pretty
Katsoin noita kuvia, Sympalla on varmaan samanlainen? Melko pienihän tuo on, mutta eipä siellä tarvitse hytissä nysvätä ;)
- Marjaaana
Pretty kirjoitti:
Katsoin noita kuvia, Sympalla on varmaan samanlainen? Melko pienihän tuo on, mutta eipä siellä tarvitse hytissä nysvätä ;)
Meidän perhe tykkää todella kovasti Silja Symphonyn ja tietenkin myös Silja Serenaden perhehyteistä nimenomaan. Ovat toimivia ja tilaa on sopivasti. Ne tv, jääkaappi ja pelikonsoli jutut on myös lapsille kivaa tarjonnan lisää laivalla.
Yksi pointti on vielä kun ovat omassa osastossaan niin juopottelijoita ei niin kauheasti ole lähettyvillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316