Kameraseura ry:n koulutustarjonta

Kameraseuralainen

Paljon perus- ja jatkotason kursseja, myös teemakursseja, mm. teemaviikonloput Tallinnassa ja ensi kesänä viikon mittaisia kursseja Saarenmaalla!

Tutustu tarjontaan:

http://www.kameraseura.fi/koulutus/kurssit

11

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yökyökhhh..

opi kuvaamaan kameralla..hieman rimmas..tallinnaan jos lähtee niin saa kyllä olla todella tehokas kuvanvakain niin objektiivissa kuin kameran rungossakin!..sekä kropassa.

• Vakaaja

Miksi Tallinnassa pitäisi olla erilainen kuvanvakain kuin Suomessa??
        Kyllä itse mielelläni menisin jos aikaa löytäisin kunnon kurssille ja miksei ulkomaille, vaihtelua ja joka tapauksessa kun joutuisi matkustamaan omalta paikkakunnalta niin miksi tulla Helsinkinkiin hotelliin kun saman paketin saa edullisemmin. Ei kaikki kuule asu siinä kurssipaikan vieressä, kyllä viikon intensiivikurssi kelpaisi oikein hyvin.

• yökyökhhh
        Vakaaja kirjoitti:

Kyllä itse mielelläni menisin jos aikaa löytäisin kunnon kurssille ja miksei ulkomaille, vaihtelua ja joka tapauksessa kun joutuisi matkustamaan omalta paikkakunnalta niin miksi tulla Helsinkinkiin hotelliin kun saman paketin saa edullisemmin. Ei kaikki kuule asu siinä kurssipaikan vieressä, kyllä viikon intensiivikurssi kelpaisi oikein hyvin.

mitään jos kaikilla ei ole tuota älliä että ymmärtäis huononkin vitsin..

• harrastaja 20vuotta
        yökyökhhh kirjoitti:

mitään jos kaikilla ei ole tuota älliä että ymmärtäis huononkin vitsin..

Mikäs se on se kuvanvakain.

• viruvalgee
        harrastaja 20vuotta kirjoitti:

Mikäs se on se kuvanvakain.

just se että kun menee viroon digikuvauskurssille niin eka illan jälkeen voi täristää käsiä niin pirusti että täytyy pakosti olla käytössä sellainen kuvanvakain jotta ei näy käsien tärinä kuvissa.

• Kameran kanssa Saare
        Vakaaja kirjoitti:

Viikon kestäviä valokuvauskursseja on tarjolla ensi kesänä Saarenmaalla. Tutustu sisältöön ja liity seuraan! http://kskoolitus.com/valokuvailmaisunkurssit.html ja http://kskoolitus.com/luontokuvaus.html

• Luonnonkuvaajia

Kyllähän nuo mielenkiintoisille vaikuttivat, itse olen luontokuvausta harrastanut useita vuosia, ja kaiken olen kokeilemalla oppinut, kyllä jälkeenpäin täytyy sanoa, että olisi pitänyt aikoinaan jokin kurssi käydä. Ammattilaisen opissa pääsee paremmin sinuiksi välineiden kanssa, ja varsinkin näin digiaikana on kuvien jälkikäsittely aika olennainen osa.

• Harrastajakuvaaja

Kyselin vähän kursseista ja kyllä siellä käydään läpi aika kattavasti Photoshoppi. Aika paljon kuvaan, mutta viime aikoina on entistä enemmän alkanut kiinnostamaan kuvien editointi, Paint Shop Prota olen käyttänyt, mutta Photoshoppi lienee parempi jos vakavammin haluaa oppia kuvien jälkikäsittelyn. Itse olen jo vuosia kuvannut ja mitä nyt kamerassa voi säätöjä tehdä niin siihen se on jäänyt.

Kyselin vähän kaverilta joka on Kameraseuran toiminnassa mukana ollut, niin aivan ok opettaja. Kehuja olen kuullut niistä Viron puolella järjestettävistä kursseista. Intensiivikurssi antaa aina enemmän kun että itse yrittäisi kaiken kokeilemisen kautta oppia, no, eiköhän kaikki vakavammin harrastukseensa nämä tiedä.

• Kameraseuralainen
        Harrastajakuvaaja kirjoitti:

Kyselin vähän kursseista ja kyllä siellä käydään läpi aika kattavasti Photoshoppi. Aika paljon kuvaan, mutta viime aikoina on entistä enemmän alkanut kiinnostamaan kuvien editointi, Paint Shop Prota olen käyttänyt, mutta Photoshoppi lienee parempi jos vakavammin haluaa oppia kuvien jälkikäsittelyn. Itse olen jo vuosia kuvannut ja mitä nyt kamerassa voi säätöjä tehdä niin siihen se on jäänyt.

Kyselin vähän kaverilta joka on Kameraseuran toiminnassa mukana ollut, niin aivan ok opettaja. Kehuja olen kuullut niistä Viron puolella järjestettävistä kursseista. Intensiivikurssi antaa aina enemmän kun että itse yrittäisi kaiken kokeilemisen kautta oppia, no, eiköhän kaikki vakavammin harrastukseensa nämä tiedä.

Aika samoilla ajatuksilla myös täällä. Tunne Liisa Söderlundin Kameraseuran toiminnan kautta ja voin suositella, loistava opettaja!

• Valokuvailua
    • Saarlane

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2960
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1706
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1577
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1401
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      403
      1400
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1313
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1119
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1057
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      331
      896
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      865
    Aihe