Paljon perus- ja jatkotason kursseja, myös teemakursseja, mm. teemaviikonloput Tallinnassa ja ensi kesänä viikon mittaisia kursseja Saarenmaalla!
Tutustu tarjontaan:
http://www.kameraseura.fi/koulutus/kurssit
Kameraseura ry:n koulutustarjonta
11
783
Vastaukset
- yökyökhhh..
opi kuvaamaan kameralla..hieman rimmas..tallinnaan jos lähtee niin saa kyllä olla todella tehokas kuvanvakain niin objektiivissa kuin kameran rungossakin!..sekä kropassa.
- Vakaaja
Miksi Tallinnassa pitäisi olla erilainen kuvanvakain kuin Suomessa??
Kyllä itse mielelläni menisin jos aikaa löytäisin kunnon kurssille ja miksei ulkomaille, vaihtelua ja joka tapauksessa kun joutuisi matkustamaan omalta paikkakunnalta niin miksi tulla Helsinkinkiin hotelliin kun saman paketin saa edullisemmin. Ei kaikki kuule asu siinä kurssipaikan vieressä, kyllä viikon intensiivikurssi kelpaisi oikein hyvin. - yökyökhhh
Vakaaja kirjoitti:
Kyllä itse mielelläni menisin jos aikaa löytäisin kunnon kurssille ja miksei ulkomaille, vaihtelua ja joka tapauksessa kun joutuisi matkustamaan omalta paikkakunnalta niin miksi tulla Helsinkinkiin hotelliin kun saman paketin saa edullisemmin. Ei kaikki kuule asu siinä kurssipaikan vieressä, kyllä viikon intensiivikurssi kelpaisi oikein hyvin.mitään jos kaikilla ei ole tuota älliä että ymmärtäis huononkin vitsin..
- harrastaja 20vuotta
yökyökhhh kirjoitti:
mitään jos kaikilla ei ole tuota älliä että ymmärtäis huononkin vitsin..
Mikäs se on se kuvanvakain.
- viruvalgee
harrastaja 20vuotta kirjoitti:
Mikäs se on se kuvanvakain.
just se että kun menee viroon digikuvauskurssille niin eka illan jälkeen voi täristää käsiä niin pirusti että täytyy pakosti olla käytössä sellainen kuvanvakain jotta ei näy käsien tärinä kuvissa.
- Kameran kanssa Saare
Vakaaja kirjoitti:
Kyllä itse mielelläni menisin jos aikaa löytäisin kunnon kurssille ja miksei ulkomaille, vaihtelua ja joka tapauksessa kun joutuisi matkustamaan omalta paikkakunnalta niin miksi tulla Helsinkinkiin hotelliin kun saman paketin saa edullisemmin. Ei kaikki kuule asu siinä kurssipaikan vieressä, kyllä viikon intensiivikurssi kelpaisi oikein hyvin.Viikon kestäviä valokuvauskursseja on tarjolla ensi kesänä Saarenmaalla. Tutustu sisältöön ja liity seuraan! http://kskoolitus.com/valokuvailmaisunkurssit.html ja http://kskoolitus.com/luontokuvaus.html
- Luonnonkuvaajia
Kyllähän nuo mielenkiintoisille vaikuttivat, itse olen luontokuvausta harrastanut useita vuosia, ja kaiken olen kokeilemalla oppinut, kyllä jälkeenpäin täytyy sanoa, että olisi pitänyt aikoinaan jokin kurssi käydä. Ammattilaisen opissa pääsee paremmin sinuiksi välineiden kanssa, ja varsinkin näin digiaikana on kuvien jälkikäsittely aika olennainen osa.
- Harrastajakuvaaja
Kyselin vähän kursseista ja kyllä siellä käydään läpi aika kattavasti Photoshoppi. Aika paljon kuvaan, mutta viime aikoina on entistä enemmän alkanut kiinnostamaan kuvien editointi, Paint Shop Prota olen käyttänyt, mutta Photoshoppi lienee parempi jos vakavammin haluaa oppia kuvien jälkikäsittelyn. Itse olen jo vuosia kuvannut ja mitä nyt kamerassa voi säätöjä tehdä niin siihen se on jäänyt.
Kyselin vähän kaverilta joka on Kameraseuran toiminnassa mukana ollut, niin aivan ok opettaja. Kehuja olen kuullut niistä Viron puolella järjestettävistä kursseista. Intensiivikurssi antaa aina enemmän kun että itse yrittäisi kaiken kokeilemisen kautta oppia, no, eiköhän kaikki vakavammin harrastukseensa nämä tiedä. - Kameraseuralainen
Harrastajakuvaaja kirjoitti:
Kyselin vähän kursseista ja kyllä siellä käydään läpi aika kattavasti Photoshoppi. Aika paljon kuvaan, mutta viime aikoina on entistä enemmän alkanut kiinnostamaan kuvien editointi, Paint Shop Prota olen käyttänyt, mutta Photoshoppi lienee parempi jos vakavammin haluaa oppia kuvien jälkikäsittelyn. Itse olen jo vuosia kuvannut ja mitä nyt kamerassa voi säätöjä tehdä niin siihen se on jäänyt.
Kyselin vähän kaverilta joka on Kameraseuran toiminnassa mukana ollut, niin aivan ok opettaja. Kehuja olen kuullut niistä Viron puolella järjestettävistä kursseista. Intensiivikurssi antaa aina enemmän kun että itse yrittäisi kaiken kokeilemisen kautta oppia, no, eiköhän kaikki vakavammin harrastukseensa nämä tiedä.Aika samoilla ajatuksilla myös täällä. Tunne Liisa Söderlundin Kameraseuran toiminnan kautta ja voin suositella, loistava opettaja!
- Valokuvailua
Huomasin että Jyrki Vesa opettaa henkilövalokuvauksen kurssilla:
http://www.kskoolitus.com/henkilovalokuvaus.html - Saarlane
Plaza.fi:ssä oli hyvä artikkeli laajemmin Saarenmaasta, kannattaa lukea:
http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/liikunta-ja-hyvaolo/liikunnallinen-loma-saarenmaalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851838- 821680
- 501339
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471275Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161150
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23952- 39935
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59922Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903