Kameraseura ry:n koulutustarjonta

Kameraseuralainen

Paljon perus- ja jatkotason kursseja, myös teemakursseja, mm. teemaviikonloput Tallinnassa ja ensi kesänä viikon mittaisia kursseja Saarenmaalla!

Tutustu tarjontaan:

http://www.kameraseura.fi/koulutus/kurssit

11

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yökyökhhh..

opi kuvaamaan kameralla..hieman rimmas..tallinnaan jos lähtee niin saa kyllä olla todella tehokas kuvanvakain niin objektiivissa kuin kameran rungossakin!..sekä kropassa.

• Vakaaja

Miksi Tallinnassa pitäisi olla erilainen kuvanvakain kuin Suomessa??
        Kyllä itse mielelläni menisin jos aikaa löytäisin kunnon kurssille ja miksei ulkomaille, vaihtelua ja joka tapauksessa kun joutuisi matkustamaan omalta paikkakunnalta niin miksi tulla Helsinkinkiin hotelliin kun saman paketin saa edullisemmin. Ei kaikki kuule asu siinä kurssipaikan vieressä, kyllä viikon intensiivikurssi kelpaisi oikein hyvin.

• yökyökhhh
        Vakaaja kirjoitti:

Kyllä itse mielelläni menisin jos aikaa löytäisin kunnon kurssille ja miksei ulkomaille, vaihtelua ja joka tapauksessa kun joutuisi matkustamaan omalta paikkakunnalta niin miksi tulla Helsinkinkiin hotelliin kun saman paketin saa edullisemmin. Ei kaikki kuule asu siinä kurssipaikan vieressä, kyllä viikon intensiivikurssi kelpaisi oikein hyvin.

mitään jos kaikilla ei ole tuota älliä että ymmärtäis huononkin vitsin..

• harrastaja 20vuotta
        yökyökhhh kirjoitti:

mitään jos kaikilla ei ole tuota älliä että ymmärtäis huononkin vitsin..

Mikäs se on se kuvanvakain.

• viruvalgee
        harrastaja 20vuotta kirjoitti:

Mikäs se on se kuvanvakain.

just se että kun menee viroon digikuvauskurssille niin eka illan jälkeen voi täristää käsiä niin pirusti että täytyy pakosti olla käytössä sellainen kuvanvakain jotta ei näy käsien tärinä kuvissa.

• Kameran kanssa Saare
        Vakaaja kirjoitti:

Viikon kestäviä valokuvauskursseja on tarjolla ensi kesänä Saarenmaalla. Tutustu sisältöön ja liity seuraan! http://kskoolitus.com/valokuvailmaisunkurssit.html ja http://kskoolitus.com/luontokuvaus.html

• Luonnonkuvaajia

Kyllähän nuo mielenkiintoisille vaikuttivat, itse olen luontokuvausta harrastanut useita vuosia, ja kaiken olen kokeilemalla oppinut, kyllä jälkeenpäin täytyy sanoa, että olisi pitänyt aikoinaan jokin kurssi käydä. Ammattilaisen opissa pääsee paremmin sinuiksi välineiden kanssa, ja varsinkin näin digiaikana on kuvien jälkikäsittely aika olennainen osa.

• Harrastajakuvaaja

Kyselin vähän kursseista ja kyllä siellä käydään läpi aika kattavasti Photoshoppi. Aika paljon kuvaan, mutta viime aikoina on entistä enemmän alkanut kiinnostamaan kuvien editointi, Paint Shop Prota olen käyttänyt, mutta Photoshoppi lienee parempi jos vakavammin haluaa oppia kuvien jälkikäsittelyn. Itse olen jo vuosia kuvannut ja mitä nyt kamerassa voi säätöjä tehdä niin siihen se on jäänyt.

Kyselin vähän kaverilta joka on Kameraseuran toiminnassa mukana ollut, niin aivan ok opettaja. Kehuja olen kuullut niistä Viron puolella järjestettävistä kursseista. Intensiivikurssi antaa aina enemmän kun että itse yrittäisi kaiken kokeilemisen kautta oppia, no, eiköhän kaikki vakavammin harrastukseensa nämä tiedä.

• Kameraseuralainen
        Harrastajakuvaaja kirjoitti:

Kyselin vähän kursseista ja kyllä siellä käydään läpi aika kattavasti Photoshoppi. Aika paljon kuvaan, mutta viime aikoina on entistä enemmän alkanut kiinnostamaan kuvien editointi, Paint Shop Prota olen käyttänyt, mutta Photoshoppi lienee parempi jos vakavammin haluaa oppia kuvien jälkikäsittelyn. Itse olen jo vuosia kuvannut ja mitä nyt kamerassa voi säätöjä tehdä niin siihen se on jäänyt.

Kyselin vähän kaverilta joka on Kameraseuran toiminnassa mukana ollut, niin aivan ok opettaja. Kehuja olen kuullut niistä Viron puolella järjestettävistä kursseista. Intensiivikurssi antaa aina enemmän kun että itse yrittäisi kaiken kokeilemisen kautta oppia, no, eiköhän kaikki vakavammin harrastukseensa nämä tiedä.

Aika samoilla ajatuksilla myös täällä. Tunne Liisa Söderlundin Kameraseuran toiminnan kautta ja voin suositella, loistava opettaja!

• Valokuvailua
    • Saarlane

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe