Tulisi kevät.
Paistaisi aurinko.
Ei haittaisi, vaikka sataisi.
Olisi lämpimämpää.
Ehkä ajattelukin sujuisi.
Nyt ajattelen vain kylmyyttä.
Aivot kohmeessa.
10
134
Vastaukset
- jussi hates jazz
pakkasmittani alkaa olla jähmeessä, en tosin loskakelejä ja räntää toivo, mutta veit ajatukseni toivoomaani suuntaan ;)
- mahdotonyhtalo
Vähän aikaa.. Kaivoin kommandopipon esiin ja samoin untuvatäytteiset tossut. Päätä on särkenyt viime päivät. Ymmärrän nyt niitä nuoria miehiä, jotka ovat pipot päässä sisällä. Taitavat lopulta olla meitä muita fiksumpia..
Nyt kelpaisi muutama aste pakkasta. Kunnon ulkoilukelit ja luistimet jalkaan :). Lumilinnakin odottaa viimeistelyä.
Tuntuu todellakin siltä, että aivotoiminta on jäässä. Pelottava tunne.
- Ich bin...
kiitos!
Mikä hassun kaunis sana, lämpimämpi...
Mielestäni yksi suomen kielen kauneimmista sanoista - ainakin tänä talvena...- mahdotonyhtalo
Ensin odotimme talvea ja nyt odotamme kevättä. Kaiken järjen mukaan pitäisi muuttua paremmaksi. Kiitokset kommentistasi.
- Minanoita
Täällä pakkasessa hytistään, eikä aivotominta
todellakaan ole kohillaan.Kevät vois jo avata ovensa..Hienosti kirjoitettu:)))- mahdotonyhtalo
Olisi pitänyt saada paljon aikaiseksi, mutta ajatusmaailman täyttää kylmyys. Katsotaan auttaako tuo sisätiloissa oleva pipopakkoni :). Odotellaan kevättä :)!
Juu - samaa minäkin mutta ajattele tätä luonnon
kauneutta eikä tätä niin joka talvi tarjota mutta
pidetään toisemme täällä kuitenkin lämpimänä.
Totta kirjoitat on vähän pakko ajatella kylmyyttä
viimalla kun on ulkona,tietää ainakin elävänsä ja
virkistyy taas tekstien taistoon jos maittaa.
Että vuoteessa lämmitellään kun uni peittää
silmäluomet väsymyksellään.
Toivon että vielä sataisi lunta pakkasella että
auringolla vaihdellen - Yritetään kestää...
suvemme kyllä saapuu aikanaan.
Hyvää Sinulle taas toivotan !- mahdotonyhtalo
On kaunista. Minusta on vain tullut vilukissa, joten kaipailen lämpimämpiä päiviä. Hyvää yötä!
- Putkivalo
Ei nyt sovi istua ikkunan äärellä bikineissä ja haikailla :))
Mulla on kuuma! Hothot! Kun käyn suihkussa palovaroitin alkaa piippaamaan kaikesta höyrystä :)- mahdotonyhtalo
Ei auta. Palelee, vaikka päällä on kolme vaatekertaa. Nukun untuvatäkin allakin fleecekerrastossa eli tosi kylmä :(. Toisaalta helpompi lähteä yöllä ulos koirien kanssa. Nuorempikin on jo virallisesti vanha, sillä eturauhasvaivojakin.. Hyviä öitä. Meen nukkumaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171