pelkään kamalasti et teen jotain väärin. Esim. suhteessa mieheeni pelkään että olen tehny jonku ihan pienenki virheen, esim. jättäny jonku tavaran laittamatta paikalleen. Pelkään et mieheni sanoo siitä ja sitten hän suuttuu vaikka todellisuudessa mitään tällaista ei tapahtuisikaan. Mut ei se mun pelkoa muuta, pelkään silti ja sitten salailen omia tekemiäni "virheitä", olkoon ne sitten vaikka miten pieniä tahansa. Järki sanoo mulle et tää on ihan hullua mut silti pelkään tosi paljon. Mun mies on luonteeltaan kiltti, rauhallinen, ei edes suutu herkästi. Jos mua syytetään mun virheistä ni suutun ite kamalasti.
Sama asia on töissä, pelkään että teen virheitä ja jos teen jonkun virheen niin piilottelen ja salaan sen, selän takana voin jopa syyttää jotakuta toista itsetekemästäni virheestä! Koska jos joku sen huomaa et virhe on muntekemä niin sillon tapahtuu jotain hirveää.
virheiden tekemisen pelko
arkaparka
1
744
Vastaukset
- xx..
Kaikki ihmiset tekevät virheitä. Jos on vaikeita ongelmia ratkaistavana, siinä tulee tehtyä monta väärää yritystä, ennenkuin oikea ratkaisu löytyy. Vaikeammat työt on usein sellaista arvaamista ja yrittämistä. Siinä voi tulla tehtyä 20 väärää yritystä ennenkuin löytyy se oikea, joka toimii.
Sinä olet ilmeisesti hyvin helpoissa töissä, kun pelkäät tehdä virheitä. Se kuuluu ihmisen luonteeseen, että virheitä pääsee työhön aina mukaan. Lopputulos saadaan virheettömäksi tekemällä testejä, joissa virheet paljastuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421