raskas hengittää!

apua.....

Siis onko normaalia kun astma on oikein pahana että ottaa rintaan kipeetä? Siis ei koko ajan vaan välillä? Minä puhallan peffiä ennen lääkettä 250 ja nyt huikeet 350! Ahdistaa kyllä vieläkin ja tuntuu että keuhkot ovat täynnä limaa =( Auttaako kosteus tähän? Lähtisin muuten sairaalaan hengittämään spiiraa mutta kun en pääse! Onko neuvoja miten kotikonstein saa hengityksen kulkemaan paremmin?

7

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kljkljkljk

      kyllä sitä polille voi mennä millon vaan. Ajavat sitten ulos, jos ei hoitoa saa. Aika pieniltä puhallukset kuulostaa, vaikkei sun ikä ja muut tiedossa. Ja tuplaa nyt ainakin lääkkeet, oletan. Sairaalat ja lekurit on sitä varten että niitä käytetään. Itse en tiä kotikonsteja...höyryhengitysjuttuja tai muuta...löytynee ku googlettaa...?

      • alkup......

        Meinaan siis että en pääse! Minulla on 4 lasta ja ei ole ajokorttia tai muuta kulkuneuvoa kun mies on töissä! En oikein voi raahata 4 lasta mukaan sairaalaan. Olen 34 vuotias ylipainoinen nainen, minulla on myös erittäin huono kunto... Sairastan myös pölyallergiaa/pölypunkki allergiaa,olen myös aika pahasti allerginen kissoille ja idiootti mää niin meillä on jopa 2 kissaa! Normaalisti kissat ovat aika paljon ulkona mutta nyt on liian kylmä niille ja on mulla ilmanpuhdistinkin mutta ei se paljoo auta! On niin kylmä ja sisäilma on aivan helvetin kuivaa :( Meinaa vaan konstit loppua kesken!


      • tyutyutyu
        alkup...... kirjoitti:

        Meinaan siis että en pääse! Minulla on 4 lasta ja ei ole ajokorttia tai muuta kulkuneuvoa kun mies on töissä! En oikein voi raahata 4 lasta mukaan sairaalaan. Olen 34 vuotias ylipainoinen nainen, minulla on myös erittäin huono kunto... Sairastan myös pölyallergiaa/pölypunkki allergiaa,olen myös aika pahasti allerginen kissoille ja idiootti mää niin meillä on jopa 2 kissaa! Normaalisti kissat ovat aika paljon ulkona mutta nyt on liian kylmä niille ja on mulla ilmanpuhdistinkin mutta ei se paljoo auta! On niin kylmä ja sisäilma on aivan helvetin kuivaa :( Meinaa vaan konstit loppua kesken!

        Hups.. eipäs ole kukaan jaksanu sua neuvoa. Jokohan olisi aika sen miehen ottaa päivä sitten vapaata töistä...haloo.. Ei kai astman ym kanssa kannata leikkiä ja saada sitä huonoon suuntaan. Varaa se ukko vapaalle ja soita tk:n etc, mikä paras ratkaisu. Ja sanot samalla, että sellainen aika tutkimukseen tai muuhun, että ei ole siellä mahdollisuutta montaa kertaa juosta. Tai soita sossuun, ja kysy mitä tehdä tulevaisuudessa tuollaisten tilanteiden kanssa. Johan se on kumma jos ylipainoiset lapsia omaavat ihmiset eivät Suomessa pääse lääkärille. Toivottavasti ratkaisu on jo tässä vaiheessa löytynyt..


      • alkup.......
        tyutyutyu kirjoitti:

        Hups.. eipäs ole kukaan jaksanu sua neuvoa. Jokohan olisi aika sen miehen ottaa päivä sitten vapaata töistä...haloo.. Ei kai astman ym kanssa kannata leikkiä ja saada sitä huonoon suuntaan. Varaa se ukko vapaalle ja soita tk:n etc, mikä paras ratkaisu. Ja sanot samalla, että sellainen aika tutkimukseen tai muuhun, että ei ole siellä mahdollisuutta montaa kertaa juosta. Tai soita sossuun, ja kysy mitä tehdä tulevaisuudessa tuollaisten tilanteiden kanssa. Johan se on kumma jos ylipainoiset lapsia omaavat ihmiset eivät Suomessa pääse lääkärille. Toivottavasti ratkaisu on jo tässä vaiheessa löytynyt..

        Ei minun lapset ole läskejä vaikka minä olenkin! Itse olen ollut kunnon matami siitä asti kun olen ollut pieni! Ja joo kävin sairaalassa ja minulla oli kunnon keuhkoputkentulehdus! Ikävä kyllä mieheni ei pysty jäädä kotiin vaan sen takia kun minä sairastelen! Ei ole varaa siihen! No nyt asia meni ihan väärän suuntaan! Ihmettelen vaan miksi ihmeessä haukut lapsiani läskeiks kun et minua edes tunne?


      • alkup.......
        tyutyutyu kirjoitti:

        Hups.. eipäs ole kukaan jaksanu sua neuvoa. Jokohan olisi aika sen miehen ottaa päivä sitten vapaata töistä...haloo.. Ei kai astman ym kanssa kannata leikkiä ja saada sitä huonoon suuntaan. Varaa se ukko vapaalle ja soita tk:n etc, mikä paras ratkaisu. Ja sanot samalla, että sellainen aika tutkimukseen tai muuhun, että ei ole siellä mahdollisuutta montaa kertaa juosta. Tai soita sossuun, ja kysy mitä tehdä tulevaisuudessa tuollaisten tilanteiden kanssa. Johan se on kumma jos ylipainoiset lapsia omaavat ihmiset eivät Suomessa pääse lääkärille. Toivottavasti ratkaisu on jo tässä vaiheessa löytynyt..

        sen hetkinen tilanne! ei kyseessä mistään viikoista!! Yritin vaan saada neuvoja sille hetkelle! KIITOS!


    • miiiviii

      ei sun lapsia kyllä kukaan lihaviksi haukkunu, lues vähän tarkemmin

    • aatteleeyx

      Huom! Keskustelu on vuodelta 2010, joten ei alkuperäinen ehkä näe vastaustasi - ellette ole rekisteröityneet. Niin kai se toimii.

      Eihän se mitään, jos ylläpito näitä vanhojakin juttuja laittaa, mutta pitäisi olle vuosiluku näkyvissä, ennenkuin viestin avaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe