Siis onko normaalia kun astma on oikein pahana että ottaa rintaan kipeetä? Siis ei koko ajan vaan välillä? Minä puhallan peffiä ennen lääkettä 250 ja nyt huikeet 350! Ahdistaa kyllä vieläkin ja tuntuu että keuhkot ovat täynnä limaa =( Auttaako kosteus tähän? Lähtisin muuten sairaalaan hengittämään spiiraa mutta kun en pääse! Onko neuvoja miten kotikonstein saa hengityksen kulkemaan paremmin?
raskas hengittää!
7
1109
Vastaukset
- kljkljkljk
kyllä sitä polille voi mennä millon vaan. Ajavat sitten ulos, jos ei hoitoa saa. Aika pieniltä puhallukset kuulostaa, vaikkei sun ikä ja muut tiedossa. Ja tuplaa nyt ainakin lääkkeet, oletan. Sairaalat ja lekurit on sitä varten että niitä käytetään. Itse en tiä kotikonsteja...höyryhengitysjuttuja tai muuta...löytynee ku googlettaa...?
- alkup......
Meinaan siis että en pääse! Minulla on 4 lasta ja ei ole ajokorttia tai muuta kulkuneuvoa kun mies on töissä! En oikein voi raahata 4 lasta mukaan sairaalaan. Olen 34 vuotias ylipainoinen nainen, minulla on myös erittäin huono kunto... Sairastan myös pölyallergiaa/pölypunkki allergiaa,olen myös aika pahasti allerginen kissoille ja idiootti mää niin meillä on jopa 2 kissaa! Normaalisti kissat ovat aika paljon ulkona mutta nyt on liian kylmä niille ja on mulla ilmanpuhdistinkin mutta ei se paljoo auta! On niin kylmä ja sisäilma on aivan helvetin kuivaa :( Meinaa vaan konstit loppua kesken!
- tyutyutyu
alkup...... kirjoitti:
Meinaan siis että en pääse! Minulla on 4 lasta ja ei ole ajokorttia tai muuta kulkuneuvoa kun mies on töissä! En oikein voi raahata 4 lasta mukaan sairaalaan. Olen 34 vuotias ylipainoinen nainen, minulla on myös erittäin huono kunto... Sairastan myös pölyallergiaa/pölypunkki allergiaa,olen myös aika pahasti allerginen kissoille ja idiootti mää niin meillä on jopa 2 kissaa! Normaalisti kissat ovat aika paljon ulkona mutta nyt on liian kylmä niille ja on mulla ilmanpuhdistinkin mutta ei se paljoo auta! On niin kylmä ja sisäilma on aivan helvetin kuivaa :( Meinaa vaan konstit loppua kesken!
Hups.. eipäs ole kukaan jaksanu sua neuvoa. Jokohan olisi aika sen miehen ottaa päivä sitten vapaata töistä...haloo.. Ei kai astman ym kanssa kannata leikkiä ja saada sitä huonoon suuntaan. Varaa se ukko vapaalle ja soita tk:n etc, mikä paras ratkaisu. Ja sanot samalla, että sellainen aika tutkimukseen tai muuhun, että ei ole siellä mahdollisuutta montaa kertaa juosta. Tai soita sossuun, ja kysy mitä tehdä tulevaisuudessa tuollaisten tilanteiden kanssa. Johan se on kumma jos ylipainoiset lapsia omaavat ihmiset eivät Suomessa pääse lääkärille. Toivottavasti ratkaisu on jo tässä vaiheessa löytynyt..
- alkup.......
tyutyutyu kirjoitti:
Hups.. eipäs ole kukaan jaksanu sua neuvoa. Jokohan olisi aika sen miehen ottaa päivä sitten vapaata töistä...haloo.. Ei kai astman ym kanssa kannata leikkiä ja saada sitä huonoon suuntaan. Varaa se ukko vapaalle ja soita tk:n etc, mikä paras ratkaisu. Ja sanot samalla, että sellainen aika tutkimukseen tai muuhun, että ei ole siellä mahdollisuutta montaa kertaa juosta. Tai soita sossuun, ja kysy mitä tehdä tulevaisuudessa tuollaisten tilanteiden kanssa. Johan se on kumma jos ylipainoiset lapsia omaavat ihmiset eivät Suomessa pääse lääkärille. Toivottavasti ratkaisu on jo tässä vaiheessa löytynyt..
Ei minun lapset ole läskejä vaikka minä olenkin! Itse olen ollut kunnon matami siitä asti kun olen ollut pieni! Ja joo kävin sairaalassa ja minulla oli kunnon keuhkoputkentulehdus! Ikävä kyllä mieheni ei pysty jäädä kotiin vaan sen takia kun minä sairastelen! Ei ole varaa siihen! No nyt asia meni ihan väärän suuntaan! Ihmettelen vaan miksi ihmeessä haukut lapsiani läskeiks kun et minua edes tunne?
- alkup.......
tyutyutyu kirjoitti:
sen hetkinen tilanne! ei kyseessä mistään viikoista!! Yritin vaan saada neuvoja sille hetkelle! KIITOS!
- miiiviii
ei sun lapsia kyllä kukaan lihaviksi haukkunu, lues vähän tarkemmin
- aatteleeyx
Huom! Keskustelu on vuodelta 2010, joten ei alkuperäinen ehkä näe vastaustasi - ellette ole rekisteröityneet. Niin kai se toimii.
Eihän se mitään, jos ylläpito näitä vanhojakin juttuja laittaa, mutta pitäisi olle vuosiluku näkyvissä, ennenkuin viestin avaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768