Koeajoin II kopan 1,8 Lagua 20km ja lämpömittari ei noussut ekaa viivaa ylemmäksi ja vaikka lämppärin namikat olivat täysillä silti suuttimista tuleva ilma oli haalea kun lehmän henkäys voiko vikana olla muu
kuin viallinen termostaatti, paisuntasäiliössä neste oli alaviivassa!
Kylmää kyytiä
5
703
Vastaukset
- renooooooooo
ulkona vaan on niin pirun kylmä.Ajelet jatkossa kesällä.
- Termostaatin
Vaihdosta kannattaisi lähteä liikkeelle ja nesteet normaali tasoon.
- kyllä on
Syynä voi olla muutakin!
Itselläni termostaatin ja jäähdytysnesteiden vaihtokaan ei auttanut.
Kannattaa tarkistaa vika kunnolla...- niksipirkko-o
Lämmin ilmahan auton sisällä on suoraan verrannollinen koneen lämpöön. Jos kone käy kylmänä niin ei lämpöä riitä sisällekään. Kokeile ensin vaikka jurrata jollain pikkuvaihteella jossain kinoksessa (tää nyt on vain esimerkki, miten moottorin lämmöt saa ylös) ja jos lämmintä nyt kuitenkin alkaa riittää sisällekin niin asia on kunnossa. Sen jälkeen vaan syylärin eteen pahvinpalanen suojaksi, että nesteet ei jäähdy niin paljon ajoviimasta ja luulenpa, että tämä auttaa. On todennäköisempää, että kylmä pakkanen kera ajoviiman jäähdyttää nesteet vaan liikaa kuin että lämmitysjärjestelmässä olisi vikaa.
- kyllä on
niksipirkko-o kirjoitti:
Lämmin ilmahan auton sisällä on suoraan verrannollinen koneen lämpöön. Jos kone käy kylmänä niin ei lämpöä riitä sisällekään. Kokeile ensin vaikka jurrata jollain pikkuvaihteella jossain kinoksessa (tää nyt on vain esimerkki, miten moottorin lämmöt saa ylös) ja jos lämmintä nyt kuitenkin alkaa riittää sisällekin niin asia on kunnossa. Sen jälkeen vaan syylärin eteen pahvinpalanen suojaksi, että nesteet ei jäähdy niin paljon ajoviimasta ja luulenpa, että tämä auttaa. On todennäköisempää, että kylmä pakkanen kera ajoviiman jäähdyttää nesteet vaan liikaa kuin että lämmitysjärjestelmässä olisi vikaa.
Hyvä vinkki niksipirkolta, pahvinpalanen keulaan suojaksi.
Vanha konsti auttoi nostamaan lämpöjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703