Jag är en finsk kille på 25 år som söker svenskspråkiga vänner för att förbättra min muntliga svenska. Jag är från huvudstadsregionen. Hoppas att det inte stör att jag har Aspergers syndrom. Din ålder spelar ingen roll.
Vastaukset 2
- Just me
- Potentiell vän :)
Hej, jag skulle också vilja bekanta mig med personer som har svenska som modersmål, var du finlandssvensk eller talar enbart svenska! Jag är en 19-årig kvinna och studerar nordiska språk. Jag bor i Vanda, så det vore fint om du bodde i Vanda, Helsingfors eller Esbo och var svenskspråkig :) Jag letar främst efter kvinnliga vänner, så söker jag inte pojkvän. Jag är absolutist och mina intressen är böcker, konst och svenska språket, och jag är också pålitlig och lever enligt hyfs och vett, det hoppas jag också du gör. Du måste vara PÅLITLIG, det är jag också. Åldern spelar i sin tur ingen roll! Du kan vara hur gammal som helst, jag kommer bra överens med äldre personer också. Om du är intresserad, skriv till mig, var så god :) Sen kan vi ses då och då, efter att ha bekantat oss med varandra.
Min e-postaddress är [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1672733- 841187
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2381034- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82878- 89732
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103642Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53598- 38562
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid95530