Terve
Mitenkähän noissa sähköpattereissa tuo termostaatti on toteutettu ?
Minulla on joka huoneessa Högforssin sähköpatterit ja kaikissa muissa pattereissa asteikko asetettuna 21 (asteeseen?) patteri lämmittää sopivasti ja tuntuu lämpimältä kovilla pakkasilla, paitsi olohuoneessa, jossa asteikon saa veivata ~25:een, jotta se alkaa lämmittää.
Onkohan tuon ko. patterin termostaatissa jokin vika ?
Sähköpatterin asteikko/termostaatti
5
4046
Vastaukset
- Tarkistusta
Oletko mitannut lämpötilat huoneissa lämpömittarilla?Termostaatin lukemat ei välttämättä vastaa ko.tilan lämpötilaa.
- ?==???==
sulla eristyksissä huone eroja????
- kalib
Ensto uusille pattereille tehdään kalibrointi,kun huone lämpö ok esim.22,vedetään lämmön säätö nuppi pois ja asetetaan se siihen 22.Älä kovin orjallisesti katson sitä patterin termarin lukuja,kun löydät sopivan lämmön jätä siihen,vaikka patterin asteikko oisi 24-25
- Dumbass
Ok, kiitoksia.
Tarvitsee mittailla tuosta patterin lähettyviltä lämpötila.
Meillä on tuo olohuone ja keittiö ja oikeastaan iso eteinenkin "samaa tilaa" ja kaikissa on omat patterit. Luulen, että nuo muut patterit ovat kompensoineet tuon yhden patterin alilämmön, eikä kämpässä siis ole silti kylmä.
- enska.
Huom! Olet väärällä osastolla. Kysele valaistus ja sähkötyöt osiossa.
Täällä puhutaan VAIN lämmityksestä ja eristämisestä. Ei mistään kesämökin bilteman sähkövastuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187