Terve
Mitenkähän noissa sähköpattereissa tuo termostaatti on toteutettu ?
Minulla on joka huoneessa Högforssin sähköpatterit ja kaikissa muissa pattereissa asteikko asetettuna 21 (asteeseen?) patteri lämmittää sopivasti ja tuntuu lämpimältä kovilla pakkasilla, paitsi olohuoneessa, jossa asteikon saa veivata ~25:een, jotta se alkaa lämmittää.
Onkohan tuon ko. patterin termostaatissa jokin vika ?
Sähköpatterin asteikko/termostaatti
5
4018
Vastaukset
- Tarkistusta
Oletko mitannut lämpötilat huoneissa lämpömittarilla?Termostaatin lukemat ei välttämättä vastaa ko.tilan lämpötilaa.
- ?==???==
sulla eristyksissä huone eroja????
- kalib
Ensto uusille pattereille tehdään kalibrointi,kun huone lämpö ok esim.22,vedetään lämmön säätö nuppi pois ja asetetaan se siihen 22.Älä kovin orjallisesti katson sitä patterin termarin lukuja,kun löydät sopivan lämmön jätä siihen,vaikka patterin asteikko oisi 24-25
- Dumbass
Ok, kiitoksia.
Tarvitsee mittailla tuosta patterin lähettyviltä lämpötila.
Meillä on tuo olohuone ja keittiö ja oikeastaan iso eteinenkin "samaa tilaa" ja kaikissa on omat patterit. Luulen, että nuo muut patterit ovat kompensoineet tuon yhden patterin alilämmön, eikä kämpässä siis ole silti kylmä.
- enska.
Huom! Olet väärällä osastolla. Kysele valaistus ja sähkötyöt osiossa.
Täällä puhutaan VAIN lämmityksestä ja eristämisestä. Ei mistään kesämökin bilteman sähkövastuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897